• topic 2


    Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof, meer info hierover vind je hier 'waar speelt het zich af'. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, zijn de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen dire mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is. De traditie ontstond in tijd van vele oorlogen. Een paar spionnen hielden de bevolking in de gaten en kozen enkel de beste van de beste. Ze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies. Ze worden opgeleid tot echte meesters en meesteressen.
    In andere woorden: Het was een hele eer...

    En dat is het nog altijd. De drie voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop?

    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.

    Deze RPG heeft zoals jullie merken niet echt een vaste verhaallijn die je moet volgen, jullie zijn dus vooral vrij in wat je wilt schrijven en worden niet beperkt. In andere woorden: Let your creativity flow ^^


    Rollentopic: Hier.

    De bijhorende story: Hier
    Er staat veel info, maar dat is enkel voor als je er geïnteresseerd in bent.
    Mocht je nog ideeën hebben voor feesten, mythen, mythische wezens en dergelijke, laat het me dan alsjeblieft even weten

    Personage story: Hier vind je de story met personages. Als ik je personage goedgekeurd heb krijg je ook auteursrechten en ben je vrij een eigen hoofdstuk te openen met jouw personages.

    De personages:
    Nauwe verwanten heer.[/u]
    - Maitresse - Ameline Rose Ermengard - 18 - nichtje.
    - LovingStyles - Celine Florance Beaugarde - 16 - nichtje.

    - ForeverZaynx - Jeremy Fenix Tozay - 20 - zoon.
    - Roosevelt - Oliver John Tozay - 24 - zoon.


    Trainers & Trainsters.
    - HurtedHeart - Jade "Meloise" Feme - 22
    - Sioux - Dante Florian Lunix - 26
    - vluuv - Miro Valenta - 28


    De Drie uitverkorenen.
    - Endure - Esmée Fox - 21
    - Chinos - Aphrodia Catrice Hores - 20

    - Spyclon - Ivar Chesule - 19


    Personeel de heer.
    - Sid - Philip ‘Pip’ Lamora - 20 - Stalknecht.
    - Roosevelt - Camilla Victoria - 19 - Dierenverzorgster
    - LovingStyles - Anna Hildegaris - 19 - kamermeisje
    - Cartwright - Elena Addison - 17


    Magiër.
    - Vluuv - Larina Almeida - 21 - protegé magiër

    Gewone arbeiders & dorpelingen
    - ForeverZaynx -Florence Daphne Johnsen - 21 - dochter kleermaker
    - Endure - Eleanor Pantheras - 17 - dochter kroegbaas.
    - Spyclon - Jarred di Angelo - 18 - neefje v. boer

    Bloesemvrouwen.
    - Material - Odette Flore Ledivar - 18

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 18:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [Sorry dat mijn vorige stukje zo kort was, ik wilde nog snel wat schrijven voor de training]


    I only miss you when I'm breathing

    Florence Daphne.

    Als ik bij de waslijn, wat bestaat uit een touwtje dat tussen twee palen is gespannen, ben, zet ik de kleine ton vol met kleren op de grond. Ik kijk even rond naar de mensen die langslopen en glimlach even vriendelijk naar ze. Dan pak ik een laken en klop hem even uit, waarna ik hem over de waslijn gooi. Ik trek hem strak, zodat er geen vouwlijnen te zien zijn en maak hem dan vast met twee houten knijpers. Ik haal mijn hand even door mijn lange blonde haren, die ik vandaag eens niet in een staart heb gedaan, wat me lichtelijk begint te irriteren, omdat mijn haren mijn zicht blokkeren. Ik zucht even en buk weer, om de rest van de wasgoed op te hangen. Ik begin met een stoffen jurk. Geen dure jurk, in tegendeel zelfs.
    Als ik zo ongeveer de helft heb opgehangen, wat ongeveer 3 minuten heeft geduurd, zie ik Eleanor vanuit mijn ooghoeken aan komen lopen. Ik draai mijn hoofd en glimlach even naar haar. "Hai, Eleanor" Zeg ik vriendelijk tegen haar, waarna ik een t-shirt uit de ton haal. We hadden het ook binnen over onze houten stoelen kunnen leggen, of op onze bedden, maar dan zou de frisse buitenlucht er niet in zitten. Het is altijd zo lekker om even de schone was beet te pakken en je neus er gewoon even in te stoppen. Gewoon om de buitenlucht even in te ademen. Niet dat dat nodig is, want ik ben toch iedere dag wel minstens een keer buiten. Dan ben ik bij Jaden, doe ik de was, haal ik brood bij de bakker, noem maar op en ik heb er nog plezier in ook. Naja, soms dan.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    @Spyclon dit is de laatste bericht van jade. Antwoord op jouw laatste antwoord.


    Jade
    'Ehm, nee,' zegt hij zacht 'Nee Vrouwe, ik heb nog nooit een zwaard gehanteerd.' vervolg hij zichzelf weer daarna 'Maar ik leer erg snel,' vervolgt hij zichzelf weer snel 'Maar U zal waarschijnlijk wel bij de basis beginnen. Want er blijft een groot verschil tussen een dolk en een zwaard.' gaat hij na een lange stilte. 'Ja dat klopt ik zal ook bij de basis beginnen.' Zeg ik vriendelijk. 'Ik gok ook dat je geen zwaard hebt dus had ik er alvast een zwaard geregeld voor mijn leerling.' Ga ik verder. Ik hou mijn hand op Miracle, Mijn zwaard. Het gaf me gewoon moed. Dat ik dit durfde als vrouw.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Roosevelt schreef:
    Dus niets over mij? :')
    Is er iemand in het dorp die het gezelschap van Oliver kan waarderen? :3


    Odette ook wel (': Ze zit met haar harp nét buiten het dorp.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zal zo misschien nog antwoorden.
    Even verderschrijven voor mijn story (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    In wat voor mens zou ik Safrina veranderen? Ik wil namelijk mijn draak veranderen in een mens :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    een bandiet :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @ Hurted; Een man en dan iets van smid misschien? Of gewoon een man uit het dorp? Een suggestie die we nog niet veel hebbef geloof ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @HurtedHeart daarop had ik al geantwoord en wel hiermee: :

    Ivar

    Ik kijk en zucht een beetje opgelucht, 'Dankuwel Vrouwe,' antwoord ik ajade. Het was wel raar om iemand die nauwelijks ouder was Vrouwe te noemen maar het moest nou maar eenmaal. Ik twijfel even maar beslit het toch te doen, 'Wanneer wilt U met de training beginnen? Zometeen al of later vandaag?' ik hoopte eigenlijk zo al, ik had toch niks anders te doen hier.'Sorry als ik te opdringerig ben,' voeg ik er nog op een schuldige toon aan toe. Ik wilde absoluut niet verkeerd of arrogant over komen, al helemaal niet op de allereerste trainingsdag.


    I only miss you when I'm breathing

    [Wie wilde Ameline besluipen? Mijn post staat op pagina 8]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    \O/ had ik niet gezien.
    Jade
    'Ik zou het liefst straks al beginnen dan gaan we je zwaard ophalen bij de smit. En eventjes tussen ons. Ik heb liever dat je me Jade noemt. Vrouwe klinkt zo oud.' Zeg ik grinnikend. Ik kijk even rond en zie dat het eten serveerd was. 'Ik stel wel voor dat we eerst gaan eten.' Zeg ik vriendelijk. 'Ik zie je na het eten bij de stallen.' Zeg ik met een vriendschappelijk bedoelde knipoog. Ik loop weer terug naar mijn stoel en ga zitten. Een prachtig porseleinen bord met een magnifieke print erop lag voor me. Als je dit echt moest schilderen dan had je echt een vaste hand nodig. Ik keek naar het bestek ernaast van zilver en het glas van kristal, maar het bord was het mooist. Het teken van de familie stond erop met donkerblauwe kronkels om het bord heen. Het kleed op de tafel had hetzelfde patroon en het eten wat klaar lag zag er heerlijk uit. Zoete broodjes met een bruine vloeibare lekkernij erin. Ze noemde het Chocolade. Wat ik erover wist was dat het lekker is. Ook eieren van normale kippen lagen er net als de zelfgemaakte honing en Jam. Zelf gekarnde kaas en het zelfgeslachte vlees. Alles zag er verrukkelijk uit. Nu alleen wachten tot we mochten beginnen met eten.

    [Mag ik mijn draak weghalen en hem veranderen in een mannelijke bandiet?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maitresse schreef:
    [Wie wilde Ameline besluipen? Mijn post staat op pagina 8]
    als ik een bandiet mag maken kom ik wel naar je toe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) als ik een bandiet mag maken kom ik wel naar je toe.

    is goed ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Anders maak ik hem wel en als het uiteindelijk niet mag. Gaat hij aan de galg >: )


    I'm finally back, Finally after a Year break

    haha :')
    lekker sadistisch


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.