• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadia

    'Ik dwing je. Eéntje maar,' zei hij. Ik keek hem aan en schudde weer lichtjes mijn hoofd. 'Dwing mij nooit om te eten,' zei ik zachtjes. Ik bleef hem nog eventjes aankijken.

    [Reageer je ook zo bij Teenage House? ;d is wel zo gezellig? ;D]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:54 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Dwing mij nooit om te eten,' zegt ze zacht, met deze keer geen lach of zo. Ze meent het.
    Ik haal mijn schouders op. 'Oké, dan niet.' Ik stop het doosje terug in mijn tas en ga weer op mijn handdoek liggen. Zwijgend kijk ik naar de hemel en begin het nu ook koud te krijgen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    Hij haalde zijn schouders op. 'Oké, dan niet,' zei en hij stopte het doosje terug in zijn tas. Ik bleef hem nog steeds aankijken. Zendé ging liggen en keek omhoog. Ik keek met hem mee. 'Mis jij iemand?' vroeg ik zachtjes na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Mis jij iemand?' vraagt Mia opeens. Eventjes kijk ik opzij naar haar, en ik zie dat zij ook naar de hemel ligt te kijken.
    'Ik... eh... nee, eerlijk gezegd mis ik niemand thuis,' antwoord ik. 'En jij dan?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    'Ik... eh... nee, eerlijk gezegd mis ik niemand thuis. En jij dan?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik dacht eventjes na. Nou ja, niet om wie ik mis. Maar wat mijn thuis nu is of woonde ik straks gewoon alleen? Ik zuchtte heel zachtjes. 'Mijn oom,' zei ik zachtjes en glimlachte er zwakjes bij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Mijn oom,' zegt ze na eventjes nagedacht te hebben.
    'Je ouders niet?' wil ik weten. Misschien haat ze haar ouders, net als mij. Toen ze erachter kwamen dat ik anders was, behandelden ze me als vuil.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Je ouders niet?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op en ging beetje liggen. Ik bleef op mijn onderarmen leunen. 'Waarom zou ik?' begon ik zachtjes. 'Zij hebben me bij mijn eerste levensjaar weggeven'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Waarom zou ik?' zegt Nadia. 'Zij hebben me bij mijn eerste levensjaar weggegeven.'
    Een frons verschijnt op mijn voorhoofd. 'Weggegeven? Aan wie?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ hey, jullie ownen mijn topic xd yeah. Nou ja, uhh dit was deels voor mijn topics en ff checken xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Weggegeven? Aan wie?' vroeg hij. Ik bleef omhoog kijken. Er waren een paar wolkjes verschenen. Ik probeerde er diertjes in te zien. 'Aan me oom,' zei ik ondertussen. Één wolkje deed me denken aan twee otters.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [We gaan wel naar Des toe. (:]

    Zendé

    'Aan me oom,' zegt Nadia vaag. Ik besluit er niet op in te gaan. Als ze erover wou praten, dan vertelde ze het wel.
    Ik kom overeind en kijk om me heen. Alleen Nagaari ligt naast ons, voor de rest niemand. 'Waar is Des eigenlijk?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ die ligt bewusteloos ergens op het zand xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Waar is Des eigenlijk?' vroeg Zendé, nadat hij omhoog was gekomen. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, maar ik denk niet dat ze mij nu wilt zien,' zei ik en ik keek ondertussen om me heen. Ik zag iedereen, behalve Des.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ik tuur even de zee in, en zie Storm ergens in het zand liggen. Hij staart naar de hemel. Fee en Do zijn nog in de zee, en Nagaari ligt dus naast ons. Maar Des is nergens te bekennen.
    'Ik weet het niet, maar ik denk niet dat ze mij nu wilt zien,' zegt Nadia schouderophalend.
    'Ik vind het alleen raar dat ze zolang wegblijft,' zeg ik fronsend. 'Laten we gewoon even gaan kijken. Misschien zit ze aan het terrasje, daarzo?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Ik vind het alleen raar dat ze zolang wegblijft. Laten we gewoon even gaan kijken. Misschien zit ze aan het terrasje, daarzo?' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik stond op en liet mijn rug even kraken.
    'Maar als ze tegen me begint te schreeuwen is het jou schuld,' zei ik tegen hem en glimlachte er zwakjes bij. Ik wou eigenlijk helemaal geen ruzie met Des. Zij was me eerste vriendin in dat huis.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you