• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Maar als ze tegen me begint te schreeuwen is het jou schuld,' zegt Nadia met een flauw glimlachje.
    'Ja,' zeg ik met een kleine grijns. We lopen naar het terrasje toe. Inmiddels is het echt een beetje donker aan het worden.
    Plotseling zie ik een gedaante languit op haar buik in het zand liggen. 'Kijk, daar,' zeg ik fronsend terwijl ik dichterbij kom. Dan zie ik dat de gedaante bloedt uit haar hoofd. Het is Des.

    [Ik moet gaan, tot morgen.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Doei doei Diapaltje]

    Nadia

    'Ja,' zei hij met een kleine grijns. We liepen naar het terrasje toe. Het begon nu echt aan de donkere kant te worden.
    'Kijk, daar,' zei Zendé. Ik keek en zag dat er een meisje lag. We gingen dichterbij. Ik zag bloed bij het hoofd. Ik keek beter en zag dat het Des was. Mijn ogen werden groter en ik rende er naar toe. 'Des!' riep ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik hoorde iemand in de verte mijn naam roepen. Ik probeerde terug te roepen maar het lukte niet. Mijn beeld was zwart en mijn lichaam te zwaar. Mijn ogen kon ik niet openen en mijn handen kon ik niet optillen. Iemand rende naar me toe. Wie was het? Ik probeerde te reageren maar niks werkte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    Ik zakte bij Des neer en tilde haar hoofd op mijn schoot. Ik aaide er zachtjes overheen. Ik voelde veel pijn bij haar hoofd. Ik legde twee vingers bij haar nek. Ik zuchtte opgelucht. 'Des?' zei ik. Ik wou dat ik de pijn op kom pakken en het in de zand weg kon wrijven. Dat bracht me op een idee. Ik probeerde het gewoon. Ik bleef zachtjes tegen Des praten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik voelde dat iemand mijn lichaam optilde, ik wou zo graag iets zeggen maar het lukte niet. Is dit wat ze zeggen coma? Ik zuchtte, ik gedachte natuurlijk. Ik hoorde de stem van Nadia, mijn lichaam. Ik voelde niks meer helemaal niks.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik wou reageren, maar het wil niet.. ik doe morgen wel.. Trusten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadia

    Ik bleef haar hoofd zachtjes aaien. Af en toe wreef ik in het zand.
    'Des word wakker,' zei ik zachtjes. Ik keek eventjes om me heen.
    'Zendé is er ook. Zendé zeg eens wat,' zei ik terwijl ik bij het laatste Zendé aan keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ik blijf geschokt staan en ben een fractie van een seconden in paniek. Dan overvalt een gevoel van kalmte me en ik kniel bezorgd neer naast Nadia. Zij prevelt geruststellende woordjes tegen Des.
    'Zendé is er ook,' zegt ze dan. 'Zendé, zeg eens wat.'
    'Des, rustig, ik ga hulp halen,' fluister ik naar haar. Dan kijk ik Nadia aan. 'Je kan dus pijn weghalen? Probeer dat eens, dan ga ik nu mensen ophalen.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    'Des, rustig, ik ga hulp halen,' fluisterde hij tegen haar. Ik glimlachte. Zendé keek mij weer aan. 'Je kan dus pijn weghalen? Probeer dat eens, dan ga ik nu mensen ophalen,' zei hij en ik knikte. 'Ik was al een poging aan het doen,' zei ik tegen hem. Ik ging weer zachtjes verder aan en af en toe veegde ik mijn hand weer af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ver weg hoor ik nog een stem. Het is de stem van Zendé. Ik voel geen pijn meer. Maar met telepathie moet het toch lukken? Ik probeerde het maar mijn gedachte waren te zwak en die van hun te ver weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik voelde minder pijn. Ik wist alleen niet of ik het weg had gehaald of dat ik gewoon aan die pijn wen. 'Des, word snel wakker,' zei ik zachtjes. Ik bleef zachtjes aaien. Het begon wat kouder te worden. Ik probeerde Des wat omhoog te krijgen, zodat ik haar tegen me aan kan houden. Op het zand was het namelijk nog kouder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Ik snel het gebouw binnen en vertel wat we zojuist hebben gezien. Daarna bel ik het alarmnummer met de telefoon die achter de balie hangt en even later kom ik weer naar buiten.
    Samen met een andere man kom ik weer bij Nadia aan. 'De ambulance komt er zo aan,' zeg ik tegen Nadia, waarna ik weer bij Des neerzak en de man help die haar hoofd aan het verwikkelen is met verband.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik voel hoe er iets gebeurd, maar wat? Ik voel niet veel maar met al mijn krachten knijp ik in Zendé's en Nadia's hand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'De ambulance komt er zo aan,' zei Zendé. Hij was terug gekomen met een man. Die man verwikkelde Des haar hoofd. Ik keek Des aan. Zachtjes fluisterde ik aan haar wat er ging gebeuren en wat er gebeurde. Ik nam haar hand vast en wreef zachtjes met mijn duim. Ik dacht iets te voelen, maar dat wist ik niet zeker.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Met mijn rechterhand help ik de man. Met mijn linkerhand houd ik Des vast. Ik voel dan ook dat haar greep versterkt. Hoopvol blijf ik een paar seconden naar haar kijken, maar er gebeurd niets.
    Er ontstaat een brok in mijn keel. Ik buig me voorover en geef Destiny een klein kusje op haar voorhoofd. Ga alsjeblieft niet dood, Des. Alsjeblieft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~