• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik zucht, 'Inderdaad,' Ik kijk om me heen de kamer in. 'Sorry,' zeg ik dan tegen Nadia. 'Voor alles wat er eigenlijk is gebeurd,'

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Eehh, ik ga tot donderdag erg afwezig zijn ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( kan Nadia nzo niet beter smsje sturen dat die doorgeven aan Dawn.. Snapje dat dan zowat iederene komt en dan like.. SUPRISE! Nagaari wilt komen en Storm is homotjje. Neegrapje maar gewoon ik wil best schrijven but me not know what.. Andlike.. Sawryy da'k weg was.. Maar ik moet.. Anderhalfuur heen en anderhalfuur terug van dh naar adam en back.. Ik woon soort van tijdelijk bij me pa.. Daarom is best moeilijk.. x')


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ik wil wel, maar Nadia heeft niks bij zich.. Haar tas had ze achtergelaten op het strand en ze heeft haar nummer niet.. Ik heb al idee ;d]

    Nadia

    'Sorry. Voor alles wat er eigenlijk is gebeurd,' zei Des. Ik keek haar aan en haalde mijn schouders op. 'Het is oké, denk ik,' zei ik. Het laatste zei ik zachtjes. Ik wist helemaal niet of het nu oké was. Misschien nu met Des, maar met Storm moet ik nog praten. Ik keek Des eventjes aan. Zal ze het gehoord hebben wat ik dacht? 'Heb jij je mobiel trouwens bij je? Ik wil haar even bijpraten hoe het nu met je is,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Mobiel? Die is in mijn broekzak als het goed is,' zei ik toen. Ik probeerde het eruit te pakken maar met moeite. 'Hier,' zei ik toen en gaf mijn telefoon. 'Gelukkig had ik van te voren mijn telefoon uit mijn tas gehaald,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Hier. Gelukkig had ik van te voren mijn telefoon uit mijn tas gehaald,' zei ze terwijl ze mij haar mobiel gaf. Ik glimlachte een beetje naar haar. Ik moest eventjes wennen aan de mobiel. Het was een andere dan die van mij. Ik opende het sms dingetje en typte een sms naar Dawn. Ik zette erin dat Des weer bij was gekomen en al, maar dat ik zelf nog niet wist over hoe en wat. Ik sloot af met mijn naam en zocht de nummer van Dawn op. Toen ik dat gedaan had verstuurde ik hem en gaf de mobiel terug aan Des. 'Wat deed Storm toen eigenlijk?' vroeg ik zachtjes aan Des. Ik keek even naar Zendé en toen naar Des. Van mij mocht hij het wel horen. Hij wist toch al een aantal dingen erover.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Des en Nadia raken in gesprek, maar ik luister er niet echt naar. Ik verwerk juist een beetje wat er net is gebeurd.
    Dan komt een vraag in me op, en ik wend me tot Des, maar Nadia is me voor.
    'Wat deed Storm eigenlijk?'
    Ik besluit om me maar even stil te houden, want dit wil ik ook weten. Vragend kijk ik Des aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez

    Ik kijk naar beide. 'Ehh, hoe bedoel je?' vroeg ik toen maar. Ik keek haar vragend aan. Ik herinnerde me weinig van de dag. 'Zo ver ik me nog kan herinneren, Nagaari stuurde hem op mij af omdat zij weg ging. Naar jullie dacht ik. Toen waren we gewoon als vrienden aan 't stoeien. Hij gooide me in de zee, en boog voorover om me weer op te tillen maar toen kuste hij me perongeluk.' Ik keek even naar beneden. Ik voelde me schuldig ofzo. 'En later zei hij van ja, ik weet niet wat ik voel en hoe het zit,' zuchtte ik. 'Dus ik weet het zelf verder niet meer. Na onze ruzie,'

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 10:14 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dawn Misty McKenzie

    Ik kreeg een smsje van Nadia met Des' telefoon. Ik keek naar de rest die in de vrijetijdsruimte zat, 'Destiny ligt in het ziekenhuis, maar ze is weer bij, ze lag bijna 10 uur in een coma,' Ik zucht en kijk hun dan aan, 'Willen jullie langs gaan?' vraag ik dan toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik luisterde naar wat Des zei. 'Dus Stom begon?' vroeg ik zachtjes. Ik keek omlaag. Dit beviel me helemaal niet. 'I-ik ga even drinken,' zei ik. Ik stond op en liep weg. Ik liep door het ziekenhuis heen. Ik krabde zachtjes aan me achterhoofd. Waar was het ook al weer? Ik zag wel mensen rondlopen. Patiënten, maar ook werknemers. Er liep een klein meisje op me af. Ze had ziekenhuis kleren aan. Ik keek naar haar en zij naar mij. Ik glimlachte. 'Je bent verdwaald,' zei het kleine meisje. Ik keek haar aan en knikte lichtjes. 'Ik wou drinken halen,' zei ik tegen het meisje. 'Ik wijs je wel de weg,' zei ze en ze liep al voor me uit. Ik liep haar achterna. Ze leek me een jaar of 7.

    [Zo dat was ff een lap tekst voor mij doen.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Zo ver ik me nog kan herinneren: Nagaari stuurde hem op mij af omdat zij weg ging,' begint Des. 'Naar jullie, dacht ik. Toen waren we gewoon als vrienden aan 't stoeien. Hij gooide me in de zee, en boog voorover om me weer op te tillen maar toen kuste hij me perongeluk.' Ik keek even naar beneden. Ik voelde me schuldig of zo. 'En later zei hij van ja, ik weet niet wat ik voel en hoe het zit,' zuchtte ik. 'Dus ik weet het zelf verder niet meer - na onze ruzie.'
    Ook Nadia lijkt de tegels opeens heel interessant te vinden. 'I-ik ga even drinken,' stamelt ze dan, waarna ze wegloopt.
    Zwijgend blijf ik alleen achter met Des. Dan bedenk ik mijn vraag opeens weer. 'Des?' begin ik zacht. 'Nu je zo zwak bent, kan je dan nog wel gedachtelezen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik knikte naar Nadia, dit was ook best moeilijk voor haar. Ik keek Zendé aan en probeerde zijn gedachte te lezen. 'Heel vaag,' zei ik toen. Ik probeerde het nog een keer, 'Ik krijg bijna niks binnen.' Ik keek hem aan maar hoorde de gedachte van de zusters goed genoeg, 'Van jou dan,' fronste ik toen. Ik leunde achterover en keek even voor me uit. Storm..Ik schudde mijn hoofd en keek naar Zendé, misschien heb ik Storm helemaal niet zo leuk gevonden, misschien wel maar nu. Nu ga ik me over hem heen zetten. Ik probeerde te telepatheren. Je gedachte kan ik niet lezen, of heel vaag, maar zit je alstjeblieft niet in over Storm en mij. Dat gebeurd niet, het was een vergissing, hoop ik dan. Ik keek afwachtend naar Zendé, ik hoopte dat ik niks verkeerds had gezegd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Heel vaag,' antwoordt Destiny. 'Ik krijg bijna niks binnen - van jou dan,' voegt ze er fronsend aan toe, waarna ze achterover leunt en me met een aparte blik aankijkt, alsof ze iets verwacht. Onbegrijpend kijk ik haar aan, maar dan zie ik dat haar ogen een kort moment heel lichtjes gloeien.
    'Probeer je me iets te sturen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik kijk Zendé aan, 'Inderdaad,' Ik zucht gefrustreerd omdat ik mijn gave niet kan gebruiken, 'Krijg je helemaal niks binnen?' vraag ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Inderdaad,' zegt ze waarna een gefrustreerde zucht volgt. 'Krijg je helemaal niks binnen?'
    'Niets,' zeg ik hoofdschuddend. 'Sorry. Ik denk dat je te zwak bent.'
    Ik ga even met mijn hand door mijn haren en kijk dan om me heen. Mijn blik blijft rusten op een onbekend apparaat dat in de kamer staat en nu niet in werking is.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~