• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    [Oepsie, ik verwarde Darren met Damon]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Ja, foutjes. Maar niet van jou kant." zei ik glimlachend. "Ik ben blij dat je wel lekker hebt geslapen. Kan ik nog iets voor je doen?" vroeg ik, het laatste gedeelte nog steeds een beetje bezorgd.

    [Ik doe wel dat ik weg ga en dan moet Solomon maar kijken wat hij gaat doen ;p]

    Damon Blake ~ Mens

    Ik stond op en keek naar Cassie en Solomon. "Ik ga eventjes kennis maken met dat andere meisje hier. Je mag hier blijven of zelf wat gaan doen, waar je maar zin in hebt." zei ik. Ik liep toen naar de deur, opende hem en liep naar kamernummer 23. Eenmaal daar aangekomen klopte ik aan en wachtte rustig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [too late]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Lol!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    "Ja, echt, maak je nou maar geen zorgen." Waarom was hij toch zo bezorgd? Ik had werkelijk geen idee en wilde het ook niet weten. Ik had altijd van die rare theorien die me alleen nog maar banger maakten en daar wilde ik nu echt niet aan denken.


    Your make-up is terrible

    Hanna Brigitta Kunert.

    Ik liep geruisloos naar de deur en trok hem open, verwachtend dat ik Darren daar zou aantreffen. Het was niet zíjn boze gezicht dat ik zag, maar het vriendelijke gezicht van Damon.
    'Eh, Damon!' zei ik en ik wenkte hem naar binnen. 'Ga zitten- het is nog wat rommelig hier en daar...' zei ik overbodig. Er lag geen rommel, alleen lagen her en der schetsen en foto's van mijn familie. Ja, vriendloos kon je me zeker noemen, maar zo was ik al meer dan zeventig jaar. Ik was het gewend geraakt.
    'Wil je iets drinken?' vroeg ik en ik liep naar mijn koelkast in, om er vervolgens een Shiraz uit te halen. 'Of heb je liever iets fris?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    "En toen waren er nog twee." Zeg ik en lach eventjes naar Cassie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Okay, gelukkig. Ik wil niet dat jou wat gebeurd." zei ik. Mijn wangen zouden rood zijn geworden als ik nog bloed in me zou hebben, maar dat had ik niet. Ik wist niet of dat in dit geval goed of slecht was. "Nou ja, wil je dat ik je nu met rust laat of?"

    Damon Blake ~ Mens

    Ik glimlachte en plofte toen op de bank. "Ach geef maar iets, op dit tijdstip drink ik alles." zei ik lachend. Ik keek een beetje om me heen, het was nogal rommelig. Maar ach, dat kende ik van thuis. Niks ergs.

    [Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik Cassie zo heb laten zitten. Ik wist alleen niet wanneer je terug zou komen en anders is het ook zo vervelend voor Rebecca.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik glimlach even naar Solomon en kijk dan de kamer door. Het is best wel ongemakkelijk om met iemand die niet echt kent in een kamer te zitten die is van iemand die ook niet echt kent. 'Dus,' zeg ik uiteindelijk, 'wat zullen we gaan doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik deed het licht van het nachtlampje aan. Zo kon ik tenminste weer iets zien. Voor Darren was het vast geen probleem want hij was een... vampier. Rillingen. Goh, leuk lichaam. Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik ben nu alleen niet echt meer moe." Ik wist nooit echt wat te doen, ik was echt niet sociaal aangelegd.


    Your make-up is terrible

    [Joh, Hanna maakt het er zelf naar. Nou.... Ik verneuk haar social skills, maar das toch eigenlijk ook best wel- ik zeg niets meer C: Anders kan ze het goed proberen te maken met Mary? En dan hebben we Darren metéén daarbij, en dan kun je Damon ook mee laten genieten e.d.?? ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik had het eigenlijk tegen LovingStyles. Wat jij doet is goed hoor.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Geen idee," Grinnik ik. Ik kijk naar Cassie's nek, hoe zou haar bloed smaken? Niet aan denken, straks krijg je precies hetzelfde als wat Hanna bij Mary deed.
    "Jij mag wel wat kiezen." Zeg ik dan kalm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@ Mitchell; O, op die manier. Ik snap het ;) ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cassie Raven Benson
    Ik zucht even en denk over wat we zouden kunnen doen. 'Ehm, noem eens een paar dingen die je leuk vindt op te doen,' zeg ik tegen Solomon waarna in naar hem glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered