• Hey Q'ers!

    Wie kijkt er allemaal naar The Vampire Diaries, een show van the CW?

    Ik ben op hier nog niet zoveel fans tegen gekomen en was eigenlijk wel benieuwd!


    I was an angel living in the garden of evil

    Me Me Me Me Me! <3 *verslaafd*
    OMG ik kan niet wachten op de release van 3x19!
    Elena: 'Stefan thinks I have feelings for you.'
    Damon: 'Do you?'
    <3 fan van Delena!(L)

    me tooooooooo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hmm, nee ik vind het niet zo geweldig. Heb de eerste twee afleveringen ofzo gekeken maar het is niets voor mij I guess :')


    As travars

    Totoro schreef:
    Hmm, nee ik vind het niet zo geweldig. Heb de eerste twee afleveringen ofzo gekeken maar het is niets voor mij I guess :')

    De eerste afleveringen van het eerste seizoen zijn ook nog redelijk saai hoor.. Ik had in het begin ook afgehaakt, maar op aanraden van vriendinnen ben ik dan weer beginnen kijken. En dan werd het toch wel stukken beter..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lowe schreef:
    Ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kemaru schreef:
    Enige waar ik naar kijk van CW is Supernatural. 8D



    _O_


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Lowe schreef:
    Ik.

    Negligible schreef:
    (...)
    De eerste afleveringen van het eerste seizoen zijn ook nog redelijk saai hoor.. Ik had in het begin ook afgehaakt, maar op aanraden van vriendinnen ben ik dan weer beginnen kijken. En dan werd het toch wel stukken beter..


    Jaa dat heb ik ook gedaan. Na de eerste aflevering haakte ik af, maar mn bff bleef maar doorzeuren dat het écht heel goed was. Even doorgezet en voila: een nieuwe verslaving erbij<3

    OMG. Hebben jullie ook de final episode gezien? HIJ IS VET ZIELIG :'( hij staat nu net online! Nouja, vannacht ergens, maar ik ga niet snachts op de laptop:p

    Ik heb hem op school gekeken. Ik moet dat alleen afleren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik neem me telkens voor om aan het eerste seizoen te beginnen, maar het komt er nooit van (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Die episode was AMAZING.

    Omg, ;o ik was echt shocked.. Ik had het pas door toen die 'zuster zei dat ze daarvoor een hersenbloeding hadden en ze haar dus wat' moesten geven. Beste final ever! Zo benieuwd naar seizoen 4 :9~

    LOVE IT!


    I'm just beautiful me.