• Hey Q'ers!

    Wie kijkt er allemaal naar The Vampire Diaries, een show van the CW?

    Ik ben op hier nog niet zoveel fans tegen gekomen en was eigenlijk wel benieuwd!


    I was an angel living in the garden of evil

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Ja indd, ik was me dat ook aan het afvragen. Ik denk dus ook dat de twee van lichaam gewisseld zijn, wat dus moet betekenen dat Tyler dood is. Vooral omdat er verder niemand anders doodging van Klaus' bloodline (over Klaus gesproken.. ik vind hem echt vet HOT, gawhd, al wint Damon natuurlijk wel).
    Maar Tylers body is wel intact gebleven, dus misschien leeft hij nog? (stiekeme hooop, ik hou van hem en Caroline samen)


    Klaus die zit nu in Tyler..
    Alleen waar is Tyler?

    Dat begon ik me namelijk ook af te vragen hoe het zat tussen Esther en Rebekah, toen die twee verwisseld waren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik denk ook dat Elena met damon gaat want in het echt zijn ze ook een leuk stelletje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tyler is dood


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)


    Inderdaad! Ik hou ECHT van Delena (L) more than perfect zijn die twee samen! Maar straks gaat ze het zich herinneren! Dat ze Damon als eerste ontmoet heeft! En die blik op haar gezicht in die flashback toen de twee elkaar voor het eerst zagen.. ze viel gelijk voor hem, dat zag je wel aan haar gezicht. Ik hoop écht dat ze samen komen, want een relatie tussen die twee is veel vuriger en spannender dan dat het ooit tussen Stefan en Elena zal worden.

    En indd, 11th! Ik ben ook VERLIEFD op Ian Somerhalder <3 daaamn.


    Omg echt hea! Elke keer als Elena en Stefan samen zijn is het enigste wat ik kan denken: "BORING!" Haha, ze zijn zo saai samen. Delena is veel leuker <3


    Believe in yourself.

    Ja, toen Esther en Rebekah verwisseld waren was ik ook even door de war whaha.

    @NeverEnough haha nou groot gelijk heb je! Heb je ooit gehoord hoe het woord 'Naked' uit zijn mond rolt?:p je krijgt het er spontaan warm van xD. Hij is gewoon.. TÉ knap! Zó hot en zó aantrekkelijk! En zijn humor is geweldig, net als zijn arrogantie en zelfverzekerdheid :p En hij is ook nog eens ontzettend lief, ook al wil hij dat niet altijd laten zien.
    Dat maakt hem perfect.
    En ooh indd! Klaus en Caroline vond ik samen ook erg schattig kan ik je vertellen, maar misschien komt dat ook omdat ik Klaus ook erg hot vind. Maar het ozu wel grappig ijn als Caroline straks met Klaus gaat in Tylers lichaam :p lijkt me vreemd xd


    @11th omg.. WEET IK<3 Delena is perfect! Hahaha dat dact ik ook altijd met Stelena :P lovely picture:p

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:46 ]

    Gabumon schreef:
    (...)
    Inderdaad.. Ik heb alleen zo'n gevoel dat ze voor geen van beide zal gaan kiezen..
    Trouwens hoe zit dat met Tyler en Klaus? Die twee zijn van lichaam gewisseld toch? Dus nu is Tyler gewoon dood?


    Ja, volgens mij wel? Ik durf dan ook te wedden dat Klaus zich voor zal doen als Tyler, wat dus zal betekenen dat Rebekah en Elijah gaan denken dat Stefan, Damon etc zijn afgestamd van Kol? Tenminste, zoiets denk ik dan.

    Jessiiicaa schreef:
    Ja indd, ik was me dat ook aan het afvragen. Ik denk dus ook dat de twee van lichaam gewisseld zijn, wat dus moet betekenen dat Tyler dood is. Vooral omdat er verder niemand anders doodging van Klaus' bloodline (over Klaus gesproken.. ik vind hem echt vet HOT, gawhd, al wint Damon natuurlijk wel).
    Maar Tylers body is wel intact gebleven, dus misschien leeft hij nog? (stiekeme hooop, ik hou van hem en Caroline samen)


    Ik heb echt geen flauw idee, eerlijk gezegd. Klaus leeft nog gewoon in feite - zit dankzij Bonnie in een ander lichaam, daarom leven Stefan en Damon en zo ook nog. Hun denken dus dat Klaus gelogen heeft, aangezien Tyler "wel dood" is. Dat werd namelijk gezegd in de aflevering een aantal keren. Dus ik denk dat Klaus/Tyler zijn gezicht de aankomende tijd niet laat zien of daar komt weer trammelant over, aangezien Elena nu in transition is en gewoon dood mag, aangezien hij haar bloed toch niet meer kan gebruiken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Elena mag niet dood.. Ik wil weten voor wie ze kiest haha xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, dat hele verhaal van Hybrides maken is dus ook verleden tijd neem ik aan? Tenzij hij haar bloed ergens heeft opgeslagen..

    Gabumon schreef:
    Elena mag niet dood.. Ik wil weten voor wie ze kiest haha xd.


    Ze zal wel niet dood gaan, want ze is het hoofdpersonage, zelfde geldt voor Stefan en Damon. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Ze zal wel niet dood gaan, want ze is het hoofdpersonage, zelfde geldt voor Stefan en Damon. (:


    Wrong, Stefan is de hoofdpersoon (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Wrong, Stefan is de hoofdpersoon (:


    In de serie ook? Vind ik namelijk dan zeer slecht overkomen. Ik vind echt dat de full attention daarin op Elena gericht is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denkt dat de schrijver van deze serie er wel rekening mee houd dat als Damon ooit dood gaat er een stuk minder kijkers zijn.. (cat)

    Forbes schreef:
    (...)

    In de serie ook? Vind ik namelijk dan zeer slecht overkomen. Ik vind echt dat de full attention daarin op Elena gericht is.


    Vind ik ook.. Mja, hoofdpersoon is Stefan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Wrong, Stefan is de hoofdpersoon (:

    Wrong, in de serie wordt Damon ook als hoofdpersoon gezien. Ian Somerhalder verdient zelfs het meeste.. Niet dat dát veel uit maakt ofzo, but still (:


    Believe in yourself.

    NeverEnough schreef:
    Ik denkt dat de schrijver van deze serie er wel rekening mee houd dat als Damon ooit dood gaat er een stuk minder kijkers zijn.. (cat)


    Sowieso. Ik denk dat ik namelijk het al heel snel saai zal gaan vinden. Damon/Ian brengt namelijk echt leven in de serie. Hij maakt het nog grappig hier en daar, brengt de actie er toch wel in. Ik vind het ook jammer dat Alaric er nu uit is. Had graag wat meer over The Darkness en zo willen zien, maar dat zal vast nog wel gebeuren? Aangezien Jeremy toch ook wel heel wat keren dood is gegaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.