• Hey Q'ers!

    Wie kijkt er allemaal naar The Vampire Diaries, een show van the CW?

    Ik ben op hier nog niet zoveel fans tegen gekomen en was eigenlijk wel benieuwd!


    I was an angel living in the garden of evil

    ik kan haast niet wachten till season 4


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ben 3 dagen geleden begonnen met kijken omdat ik Lost aan het kijken was en gewoon verliefd werd op Ian Somerhalder. Dus ik heb het een kans gegeven en ben echt helemaal verslaafd eraan!
    Damon FTW <3


    Believe in yourself.

    Moet je ook the lost cityraiders kijken ofzo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    NeverEnough schreef:
    Omg, ;o ik was echt shocked.. Ik had het pas door toen die 'zuster zei dat ze daarvoor een hersenbloeding hadden en ze haar dus wat' moesten geven. Beste final ever! Zo benieuwd naar seizoen 4 :9~


    Ach, toen had ik het ook pas door xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik (: Ik ben er gek op hihi, ik loop alleen een paar episodes achter nu.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Echt die laatste aflevering, omygod. Ik ben héél erg benieuwd naar season 4 en gosh, toen ik Alaric en Jeremy zag op dat einde, echt ontzettend zielig. Ik had al bedacht dat dit met Elena zou gebeuren, eerlijk gezegd. Was redelijk voorspelbaar, namelijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    :O Ik vond trouwens liefste dat stukje aan de telefoon.. Van dat misschien als ik je als eerste had ontmoet en dat je later te zien kreeg dat Damon eigenlijk de eerste was die ze leerde kennen, maar dat hij dat haar liet vergeten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    :O Ik vond trouwens liefste dat stukje aan de telefoon.. Van dat misschien als ik je als eerste had ontmoet en dat je later te zien kreeg dat Damon eigenlijk de eerste was die ze leerde kennen, maar dat hij dat haar liet vergeten.


    Sowieso. Ik zat echt te kijken met tranen in mijn ogen. Hoop echt dat er in season 4 méér Delena aanbod komt en ze Stefan nou eindelijk eens wat aan de kant zet, want dit seizoen bleef ze wel telkens bij hem hangen, etc, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gabumon schreef:
    :O Ik vond trouwens liefste dat stukje aan de telefoon.. Van dat misschien als ik je als eerste had ontmoet en dat je later te zien kreeg dat Damon eigenlijk de eerste was die ze leerde kennen, maar dat hij dat haar liet vergeten.


    jaaaa! dat vond ik echt heartbreaking. Vooral omdat ik al van het begin af aan een Delena fan ben.. :9~

    Forbes schreef:
    (...)

    Sowieso. Ik zat echt te kijken met tranen in mijn ogen. Hoop echt dat er in season 4 méér Delena aanbod komt en ze Stefan nou eindelijk eens wat aan de kant zet, want dit seizoen bleef ze wel telkens bij hem hangen, etc, etc.


    Inderdaad.. Ik heb alleen zo'n gevoel dat ze voor geen van beide zal gaan kiezen..
    Trouwens hoe zit dat met Tyler en Klaus? Die twee zijn van lichaam gewisseld toch? Dus nu is Tyler gewoon dood?

    NeverEnough schreef:
    (...)

    jaaaa! dat vond ik echt heartbreaking. Vooral omdat ik al van het begin af aan een Delena fan ben.. :9~

    Join the club ;d.



    Trouwens diegene die voor Delena is. Bekijk het zo.. Kiest ze alsnog voor Stefan... In het echt heeft Elena/Nina wel met Damon/Ian ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Forbes schreef:
    (...)

    Sowieso. Ik zat echt te kijken met tranen in mijn ogen. Hoop echt dat er in season 4 méér Delena aanbod komt en ze Stefan nou eindelijk eens wat aan de kant zet, want dit seizoen bleef ze wel telkens bij hem hangen, etc, etc.



    Inderdaad! Ik hou ECHT van Delena (L) more than perfect zijn die twee samen! Maar straks gaat ze het zich herinneren! Dat ze Damon als eerste ontmoet heeft! En die blik op haar gezicht in die flashback toen de twee elkaar voor het eerst zagen.. ze viel gelijk voor hem, dat zag je wel aan haar gezicht. Ik hoop écht dat ze samen komen, want een relatie tussen die twee is veel vuriger en spannender dan dat het ooit tussen Stefan en Elena zal worden.

    En indd, 11th! Ik ben ook VERLIEFD op Ian Somerhalder <3 daaamn.

    Ik moet nog de episode van vorige week kijken, dus dat wordt morgen even een mini TVD marathon.


    The odds are néver in our favor.

    Gabumon schreef:
    Inderdaad.. Ik heb alleen zo'n gevoel dat ze voor geen van beide zal gaan kiezen..
    Trouwens hoe zit dat met Tyler en Klaus? Die twee zijn van lichaam gewisseld toch? Dus nu is Tyler gewoon dood?


    Ja indd, ik was me dat ook aan het afvragen. Ik denk dus ook dat de twee van lichaam gewisseld zijn, wat dus moet betekenen dat Tyler dood is. Vooral omdat er verder niemand anders doodging van Klaus' bloodline (over Klaus gesproken.. ik vind hem echt vet HOT, gawhd, al wint Damon natuurlijk wel).
    Maar Tylers body is wel intact gebleven, dus misschien leeft hij nog? (stiekeme hooop, ik hou van hem en Caroline samen)

    Jessiiicaa schreef:
    (...)


    Inderdaad! Ik hou ECHT van Delena (L) more than perfect zijn die twee samen! Maar straks gaat ze het zich herinneren! Dat ze Damon als eerste ontmoet heeft! En die blik op haar gezicht in die flashback toen de twee elkaar voor het eerst zagen.. ze viel gelijk voor hem, dat zag je wel aan haar gezicht. Ik hoop écht dat ze samen komen, want een relatie tussen die twee is veel vuriger en spannender dan dat het ooit tussen Stefan en Elena zal worden.

    En indd, 11th! Ik ben ook VERLIEFD op Ian Somerhalder <3 daaamn.



    En, ze zal inzien dat Damon gelijk heeft. Ze wilt een beetje gevaar/uitdaging in haar relatie gevalletje. Vandaar dat ze voor Damon viel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)
    Join the club ;d.



    Trouwens diegene die voor Delena is. Bekijk het zo.. Kiest ze alsnog voor Stefan... In het echt heeft Elena/Nina wel met Damon/Ian ;d


    Als het goed is zijn Tyler & Klaus inderdaad van lichaam gewisseld & is Tyler nu dus dood. Wat ik wel weer intressant vind want dan gaat Caroline uiteindelijk toch met Klaus, maar in Tylers lichaam.. Ik ben benieuwd of ze daar achter komt & hoe.

    Daarbij denk ik ook dat Elena uiteindelijk voor Damon gaat, DAT MOET GEWOON.

    @ Jessiiicaa, Ik ben echt een tijdje obsessed geweest met Ian Somerhalder.. Het is nu niet meer zo heftig als toen, maar ik kijk nog steeds met héél VEEL plezier naar hem in TVD. :9~