• Hey Q'ers!

    Wie kijkt er allemaal naar The Vampire Diaries, een show van the CW?

    Ik ben op hier nog niet zoveel fans tegen gekomen en was eigenlijk wel benieuwd!


    I was an angel living in the garden of evil

    11th schreef:
    (...)
    Wrong, in de serie wordt Damon ook als hoofdpersoon gezien. Ian Somerhalder verdient zelfs het meeste.. Niet dat dát veel uit maakt ofzo, but still (:


    Toch is Stefan de hoofdpersonage XD de andere zijn mede dingen ofzo.

    Secretly I don't fcking care :$
    Zolang ik maar kan kijken :P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    NeverEnough schreef:
    Ik denkt dat de schrijver van deze serie er wel rekening mee houd dat als Damon ooit dood gaat er een stuk minder kijkers zijn.. (cat)

    Damon schijnt heel belangrijk (Meest belangrijkste personage) te zijn voor het verhaal... Zonder hem zal het allemaal maar een saaie boel zijn, haha!


    Believe in yourself.

    Ja hahahahhahaha
    wel leuk dat Damon Elena als eerste heeft ontmoet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gabumon schreef:
    (...)

    Toch is Stefan de hoofdpersonage XD de andere zijn mede dingen ofzo.

    Secretly I don't fcking care :$
    Zolang ik maar kan kijken :P

    Damon, Stefan en Elena zijn alle drie de hoofdpersonages (;


    Believe in yourself.



    _____

    When I figured out that Damon met Elena first.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:59 ]

    Ja niet alleen Stefan hoorxD
    hoe kom je daar nou bij Gabumon


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Zo zat ik dus ook...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OMFG DE SEASONS FINALE OMG MY EMOTIONS OMG I CAN'T ! ELIJAH <3!
    serieus, joseph morgan moet klaus spelen, niet tyler. -_- & ik wil meer van mijn babeeh Kol zien en omfg Elena als vamp OHMGOD.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mandje schreef:
    Ja niet alleen Stefan hoorxD
    hoe kom je daar nou bij Gabumon


    Ergens gelezen XD
    Maar zoals ik al zei.. Het maakt mij geen flikker uit ;d Zolang ik maar kan kijken ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    :9~

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:01 ]

    Hybrid schreef:
    OMFG DE SEASONS FINALE OMG MY EMOTIONS OMG I CAN'T ! ELIJAH <3!
    serieus, joseph morgan moet klaus spelen, niet tyler. -_- & ik wil meer van mijn babeeh Kol zien en omfg Elena als vamp OHMGOD.


    Echt hé, als Kol niet meer voorkomt in het volgende seizoen. Ik zie hem wel samen met Bonnie, eigenlijk, hahahha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Echt hé, als Kol niet meer voorkomt in het volgende seizoen. Ik zie hem wel samen met Bonnie, eigenlijk, hahahha.


    Indeed ik ship hem vanaf het begin al met Bonnie. :9~
    Ik moest serieus janken toen Rebekah in Elijah's armen vloog en allebei traan ogen ohmygod! & Elena met Damon aan de telefoon, en en, Stefan huilend bij 'dode' Elena, OHMYGOD!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Elena is dus een vamp en herinnert dus alles wat Damon tegen haar zei CAN'T WAIT FOR SEPTEMBER, SEASON 4! OMG!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hybrid schreef:
    (...)

    Indeed ik ship hem vanaf het begin al met Bonnie. :9~
    Ik moest serieus janken toen Rebekah in Elijah's armen vloog en allebei traan ogen ohmygod! & Elena met Damon aan de telefoon, en en, Stefan huilend bij 'dode' Elena, OHMYGOD!


    Dat moment hé. Toen Klaus "doodging" voor Rebekah haar ogen en Damon haar vast moest grijpen. Echt, ik vond dat zó zielig. Je zag gewoon echt dat ze nog hield van der broer na alles wat hij gedaan had en zo. En dat moment waar Jeremy Alaric ziet wanneer hij dood is, echt huilen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    OMG. :O dit moment zal ze zich dan ook weeeeer gaan herinneren! OMGGGG DELENAAA hihi.
    Dit vond ik altijd zo'n mooie scene :9~