• hey :D

    jaja ik ga eindelijk mijn nail art wedstrijd houden :D
    en ja ik heb toestemming:
    Toestemming wedstrijd


    Hallo Sugerbabe

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotowedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    de link voor de storry :) http://www.quizlet.nl/stories/79692/nail-art-wedstrijd-/

    goed even de regels:
    1. je moet het zelf gemaakt hebben maar je bent wel toegestaan om het op nepnagels te maken als je eigen nagels te kort zijn
    2. natuurlijk de huisregels hea

    - er komen 6 rondes van 1 a 2 weken en elke ronde vallen er valt niemand af je gemidelde aan het einde telt!
    - niet op tijd inleveren zonder vragen voor uitstel 2 waarschuwingen en anders lig je eruit zelfde geld met cheaten
    - prijzen is 2 weken 1 maand of 2 maanden op mijn profiel staan wand ik heb geen credits

    Zijn er trouwens nog dingen die we niet mogen gebruiken? (nailart stikkers, water decals, stempel plates, foils, etc)


    alles mag gewoon ;)

    jurry (VOL):
    1. sugerbabe beoordeld
    2. RoseDream beoordeld
    3. MisPattinson
    4. IceQueenIce beoordeld


    deelnemers
    1. Scandal
    2. Mistletoee
    3. Tartaros
    4. Beware
    5. MoonRaven
    6. Austen
    7. Rooba
    8. Calanth
    9. DrCooper

    harstike vol ;) jammer hea xD

    mensjes ik ga de eerste opdracht online zetten ;)
    ok om er een beetje in te komen doe ik iets vrij makelijks je moet iets met hello kitty maken het mag een french manicure zijn maar ook een gewoone ;) je mag bij deze opdracht geen stickers ofzo gebruiken omdat het dan te makelijk word mag in alle kleuren en moet op minimaal 1 nagel veel plezier :) je hebt tot en met woensdag de 21de de tijd om 12 uur savonds (in nederland) vor uitstel ajb een pb sturen max 3 dagen erbij

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet tel 1x
    andere dingen 1x



    de 2de opdracht
    deze moet op een hele hand je kiest je 5 favoriete snoepjes en maakt ze op je vingers hier is een voorbeel (niet dat ik verwacht dat jullie het zo goed gaan doen hoor!): http://cdn.buzznet.com/assets/users16/ninaleecherryambition/default/candy-nail-art-janet-riffe--large-msg-128794715426.jpg je hebt hier een anderhalve week voor dus vanaf vandaag donderdag 29 maart tot dinsdag 17 april het is niet zo moeilijk als het lijkt gewoon bv een mnm op de ene en en candycorn op de andere het hoeven niet perse je favo snoepjes te zijn omdat die soms echt te lastig zijn

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet telt 2x
    andere dingen 1x

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:06 ]


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    sugerbabe schreef:
    @rooboa ja dat mag zolang het op 5 nagels is en 5 verschilende dingen @beware tja das nou jammer :P een hint kies de makelijkste want het gaat hier niet alleen om de orginelietijt maar ok veel om hoe het gelukt is

    Hahah, ik ben al klaar =3. Ik ga morgen synchroniseren met mn iPod, dan stuur ik een foto.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mag ik vragen waarom niet iedereen in het hoofdstuk staat?


    comfort in c h a o s

    ik ben nog niet klaar maar kga zo verder @austen


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Ik denk dat het morgen inlever.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    mag maar je hebt geen haast hea


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Haha, nee hoor ;3.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Worden cupcakes ook tot snoep gerekend? (A)

    Je moet merken van snoep, als ik het goed heb begrepen ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik eet geen snoep :'D mag het ook fruit zijn of snacks of móet het persee echt snoep zijn?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    cupcakes worden tot snoep gerekent
    hoeft niet perse een merk te zijn gwon chocola is ook goed
    liever wel echt snoep ookal eet je het niet :$ want fruit maken is anders dan m$ms ofso maken


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    sugerbabe schreef:
    cupcakes worden tot snoep gerekent
    hoeft niet perse een merk te zijn gwon chocola is ook goed
    liever wel echt snoep ookal eet je het niet :$ want fruit maken is anders dan m$ms ofso maken

    Mag ik vragen met welke logica je daar op komt?
    Ik wil niet lastig doen, maar dingen zoals zuurtjes, pepermunt, drop, haribo-sh*t en things like that zijn snoep. Je geeft echter aan dat cupcakes, koekjes en popcorn ook toegestaan is, terwijl dat toch echt geen snoep is.
    Als dat mag, waarom dan geen fruit, snacks of ander eten?
    Zou je alsjeblieft duidelijk willen maken wat het idee achter deze opdracht is? Welke vaardigheden je hiermee wilt toetsen?
    En wat nou precies de opdracht is? Niet naar bedoeld, maar door je gebrek aan interpunctie en grammatica is het af en toe lastig om te ontcijferen wat nou werkelijk de boodschap is.
    Zou je er alsjeblieft eventjes naar willen kijken? Want ik zit al drie dagen lang mijn hersenen te breken over wat we nou moeten doen. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Tartaros schreef:
    (...)
    Mag ik vragen met welke logica je daar op komt?
    Ik wil niet lastig doen, maar dingen zoals zuurtjes, pepermunt, drop, haribo-sh*t en things like that zijn snoep. Je geeft echter aan dat cupcakes, koekjes en popcorn ook toegestaan is, terwijl dat toch echt geen snoep is.
    Als dat mag, waarom dan geen fruit, snacks of ander eten?
    Zou je alsjeblieft duidelijk willen maken wat het idee achter deze opdracht is? Welke vaardigheden je hiermee wilt toetsen?
    En wat nou precies de opdracht is? Niet naar bedoeld, maar door je gebrek aan interpunctie en grammatica is het af en toe lastig om te ontcijferen wat nou werkelijk de boodschap is.
    Zou je er alsjeblieft eventjes naar willen kijken? Want ik zit al drie dagen lang mijn hersenen te breken over wat we nou moeten doen. (A)


    Misschien bedoelt ze gewoon zoetigheid?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Misschien bedoelt ze gewoon zoetigheid?

    Zou kunnen, ik vind het maar onduidelijk. :(


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik ben het wel met Tartaros eens. Die spelfouten en interpunctiefouten maken de opdracht moeilijk te ontcijferen. Ik erger me ook aan al die schrijffouten. En ik snap de de achterliggende betekenis van de opdrachten ook niet.
    Wat ben je nu met Hello Kitty? Wat ben je nu met de naam skittles op je vinger? Er is totaal geen plaats voor creativiteit. Je vraagt ons gewoon iets na te maken van een youtubefilmpje. In plaats van ons thema's te geven zoals nu bijvoorbeeld Pasen of mooi weer. Dan kun je zoveel doen. Met Hello Kitty kun je zero dingen doen. Met snoepjes namaken uit een youtubefilmpje eigenlijk ook niets. Al is favo snoep al een breder thema dan Hello Kitty. Maar dan nog, de thema's slaan op niets.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:44 ]


    You can't not look cool with a crossbow.