• hey :D

    jaja ik ga eindelijk mijn nail art wedstrijd houden :D
    en ja ik heb toestemming:
    Toestemming wedstrijd


    Hallo Sugerbabe

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotowedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    de link voor de storry :) http://www.quizlet.nl/stories/79692/nail-art-wedstrijd-/

    goed even de regels:
    1. je moet het zelf gemaakt hebben maar je bent wel toegestaan om het op nepnagels te maken als je eigen nagels te kort zijn
    2. natuurlijk de huisregels hea

    - er komen 6 rondes van 1 a 2 weken en elke ronde vallen er valt niemand af je gemidelde aan het einde telt!
    - niet op tijd inleveren zonder vragen voor uitstel 2 waarschuwingen en anders lig je eruit zelfde geld met cheaten
    - prijzen is 2 weken 1 maand of 2 maanden op mijn profiel staan wand ik heb geen credits

    Zijn er trouwens nog dingen die we niet mogen gebruiken? (nailart stikkers, water decals, stempel plates, foils, etc)


    alles mag gewoon ;)

    jurry (VOL):
    1. sugerbabe beoordeld
    2. RoseDream beoordeld
    3. MisPattinson
    4. IceQueenIce beoordeld


    deelnemers
    1. Scandal
    2. Mistletoee
    3. Tartaros
    4. Beware
    5. MoonRaven
    6. Austen
    7. Rooba
    8. Calanth
    9. DrCooper

    harstike vol ;) jammer hea xD

    mensjes ik ga de eerste opdracht online zetten ;)
    ok om er een beetje in te komen doe ik iets vrij makelijks je moet iets met hello kitty maken het mag een french manicure zijn maar ook een gewoone ;) je mag bij deze opdracht geen stickers ofzo gebruiken omdat het dan te makelijk word mag in alle kleuren en moet op minimaal 1 nagel veel plezier :) je hebt tot en met woensdag de 21de de tijd om 12 uur savonds (in nederland) vor uitstel ajb een pb sturen max 3 dagen erbij

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet tel 1x
    andere dingen 1x



    de 2de opdracht
    deze moet op een hele hand je kiest je 5 favoriete snoepjes en maakt ze op je vingers hier is een voorbeel (niet dat ik verwacht dat jullie het zo goed gaan doen hoor!): http://cdn.buzznet.com/assets/users16/ninaleecherryambition/default/candy-nail-art-janet-riffe--large-msg-128794715426.jpg je hebt hier een anderhalve week voor dus vanaf vandaag donderdag 29 maart tot dinsdag 17 april het is niet zo moeilijk als het lijkt gewoon bv een mnm op de ene en en candycorn op de andere het hoeven niet perse je favo snoepjes te zijn omdat die soms echt te lastig zijn

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet telt 2x
    andere dingen 1x

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:06 ]


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Scandal schreef:
    Ik ben het wel met Tartaros eens. Die spelfouten en interpunctiefouten maken de opdracht moeilijk te ontcijferen. Ik erger me ook aan al die schrijffouten. En ik snap de de achterliggende betekenis van de opdrachten ook niet.
    Wat ben je nu met Hello Kitty? Wat ben je nu met de naam skittles op je vinger? Er is totaal geen plaats voor creativiteit. Je vraagt ons gewoon iets na te maken van een youtubefilmpje. In plaats van ons thema's te geven zoals nu bijvoorbeeld Pasen of mooi weer. Dan kun je zoveel doen. Met Hello Kitty kun je zero dingen doen. Met snoepjes namaken uit een youtubefilmpje eigenlijk ook niets. Al is favo snoep al een breder thema dan Hello Kitty. Maar dan nog, de thema's slaan op niets.


    +, bij de storie, zag ik iemand met gewoon wat gekrabbel op haar nagel wat niet eens op Hello Kitty leek. En dan krijgt ze een 9,9 voor creativiteit? Dat vond ik best lullig voor de rest namelijk..
    (Niet lullig voor de kandidaat bedoeld.)

    En daarbij, ik kon persoonlijk níks creatiefs of orgineel doen. Want je bent gedwongen met de hello kitty te werken, dus deed ik er maar een french manicure bij (waarvan jij zei dat het ook goed was) :')

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:18 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    +, bij de storie, zag ik iemand met gewoon wat gekrabbel op haar nagel wat niet eens op Hello Kitty leek. En dan krijgt ze een 9,9 voor creativiteit? Dat vond ik best lullig voor de rest namelijk..
    (Niet lullig voor de kandidaat bedoeld.)

    En daarbij, ik kon persoonlijk níks creatiefs of orgineel doen. Want je bent gedwongen met de hello kitty te werken, dus deed ik er maar een french manicure bij (waarvan jij zei dat het ook goed was) :')

    Wie? (Je mag PB'en). Ik zie niemand met een 9.9?

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 18:20 ]


    comfort in c h a o s

    xDesire schreef:
    (...)

    +, bij de storie, zag ik iemand met gewoon wat gekrabbel op haar nagel wat niet eens op Hello Kitty leek. En dan krijgt ze een 9,9 voor creativiteit? Dat vond ik best lullig voor de rest namelijk..
    (Niet lullig voor de kandidaat bedoeld.)

    En daarbij, ik kon persoonlijk níks creatiefs of orgineel doen. Want je bent gedwongen met de hello kitty te werken, dus deed ik er maar een french manicure bij (waarvan jij zei dat het ook goed was) :')

    Ik had ook een french manicure en ik kon niets beters verzinnen dan een wegwaaiend strikje. =D Alleen ging ik op dat moment naar de kapper en die doek van de kapper rond je nek kwam op mijn nagels en had impressies achtergelaten die ik zo goed mogelijk heb gefixt.

    Ik heb eigenlijk alleen maar naar de foto's gekeken van anderen, niet naar hun punten. Dus ik weet niet of je gelijk hebt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik had ook een french manicure en ik kon niets beters verzinnen dan een wegwaaiend strikje. =D Alleen ging ik op dat moment naar de kapper en die doek van de kapper rond je nek kwam op mijn nagels en had impressies achtergelaten die ik zo goed mogelijk heb gefixt.

    Ik heb eigenlijk alleen maar naar de foto's gekeken van anderen, niet naar hun punten. Dus ik weet niet of je gelijk hebt.


    Ik bedoelde een 9,9 en een 10 voor creativiteit haha :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Ik bedoelde een 9,9 en een 10 voor creativiteit haha :3

    Nu ik weet over wie je het hebt, snap ik je frustraties. Ik snap ook niet waarom een mislukte Hello Kitty zo 'geniaal' is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nu ik weet over wie je het hebt, snap ik je frustraties. Ik snap ook niet waarom een mislukte Hello Kitty zo 'geniaal' is.

    Of een 10 waard.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Wie? (Je mag PB'en). Ik zie niemand met een 9.9?

    volgensmij heeft ze het over mij(puh)


    You can't not look cool with a crossbow.

    wojojow


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MoonRaven schreef:
    (...)
    volgensmij heeft ze het over mij(puh)


    Ze weet het al. En het is niet van toepassing over wie het gaat, het gaat erom dat wij dat vinden en dat we over bepaalde dingen de waarheid spreken. (cat)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    MisPattinson schreef:
    wojojow

    ??


    You can't not look cool with a crossbow.

    xDesire schreef:
    (...)

    Ze weet het al. En het is niet van toepassing over wie het gaat, het gaat erom dat wij dat vinden en dat we over bepaalde dingen de waarheid spreken. (cat)

    jah persoonlijk vraag ik me ook af wat er creatief aan isxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Luister die spelfouten kan ik niks aan doen dus daar moet je mee leren leven. De hello kitty was zodat je een opdracht had om erin te komen. Deze opdracht kan je inderdaad zien als zoetigheid. hij is wat ruimer dus kan je creatiever. Zijn ook is creatief zijn niet alles en moet het wel een beetje goed uitzien, dus dat wil ik ook toetsen. Ik sta fruit niet toe omdat het een andere menier van werken kan maken. want met zoetigheid kan je (vaak) niet gewoon rondjes zeten een haakje en streepjes op de rondjes en je hebt een tros druiven. wat andere zo bijzonder aan somige vinden weet ik niet. maar kweet wel dat ik gewoon op gelijke manier heb beoordeeld. Ik heb me niet laten beinvloeden omdat ik haar aardiger vond of zielig vond omdat het er niet uiziet ofso. Ik heb gekeken naar wat het had moeten zijn voor de creativietijd. En wat het is geworden voor de netheid er komen nog andere oprachten! ik geef je steeds meer vrijhijd.Zoetigheid/snoepgoed is al heel wat meer keus dan hello kitty. als jullie de volgende opdrach graag willen weten word dat feest. gewoon het tema feest. je mag zelf kiezen watvoor feest. dat is iets waar je je totaal in kan uitleven dus gewoon wat geduld

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 20:59 ]


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Waw, geen enkele hoofdletter, komma of punt. Sorry, maar je weet zelf toch hoe moeilijk zoiets lezen is? En voor de tienduizendste keer: het is creativiteit. Je kan toch ook een beetje moeite doen om iets van interpunctie te gebruiken. En ik heb al vaker de opmerking gezien dat je steeds creativiteit anders spelt en nog steeds op de verkeerde manier.

    En nog steeds heb je niet geantwoord op de vraag wat de achterliggende betekenissen zijn. Of ik heb ze gemist omdat heel je tekst maar 1 zin is?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Waw, geen enkele hoofdletter, komma of punt. Sorry, maar je weet zelf toch hoe moeilijk zoiets lezen is? En voor de tienduizendste keer: het is creativiteit. Je kan toch ook een beetje moeite doen om iets van interpunctie te gebruiken. En ik heb al vaker de opmerking gezien dat je steeds creativiteit anders spelt en nog steeds op de verkeerde manier.

    En nog steeds heb je niet geantwoord op de vraag wat de achterliggende betekenissen zijn. Of ik heb ze gemist omdat heel je tekst maar 1 zin is?

    Ik ben het met je eens.
    Sugerbabe. Als je wilt dat ik - en ik denk dat ik voor nog anderen spreek (?) - blijf meedoen zal je toch iets aan je schrijfstijl moeten werken en aan de opdrachten. Aan interpunctie en hoofdletters kan je wel iets doen. Je moet niet alles zo snel op je dyslexie steken. Ik heb genoeg vriendinnen met dyslexie die wel alles goed schrijven, zonder er moeite voor te doen. Zelf kan je je opdrachten toch ook goed uitschrijven? Dat vergt misschien een klein beetje meer werk, maar als je een wedstrijd wilt houden moet je er ook tijd en energie in stoppen!

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 10:52 ]


    comfort in c h a o s

    Ik zal proberen meer op de hoofdleters enzo te letten. Maar dan nog zullen er heel veel spelfouten worden gemaakt bij alles wat ik schrijf.


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd