• Van de zomer vlieg ik over naar een vriendin die in Spanje op vakantie gaat. Ik moet dus alleen in een vliegtuig, en ik ben zo socially awkward als de pest en ik haat mensen en ik scheit me halve broek al vol als ik eraan denk.
    Hebben jullie al wel is alleen gevlogen, hoe ging dat? I'm such a crybaby (krul)

    Ik heb een keer gevlogen met mijn familie, maar nooit alleen.
    Ik zou als ik jou was een mp3 speler meenemen of iets anders waarmee je je een beetje kan afsluiten. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    om alleen te vliegen hoef je niet echt te praten, als je onder de, volgens mij 16, bent krijg je een stewardess toegewezen, die jou dan begeleidt. Mijn vriendin had dat ook toen ze hierheen kwam.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ik heb gevlogen. Maar niet alleen. Het voelt net alsof je in de bus zit:)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Toen ik zes was voor het laatst geloof ik... I'm afraid I can't help you :'D
    Veel succes alvast, en veel plezier!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vlieg deze zomer ook voor het eerst alleen, naar de VS. En ik ben ook socially awkward. Imagine that :'). Sorry, ik heb dus geen tips voor je, behalve: gewoon doen! En: plan alles heel zorgvuldig voordat je weggaat. Wéét waar al je spullen zijn (paspoort, tickets enz.). Dat voorkomt een hoop stress.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Doe gewoon muziek op. (:
    Mensen praten toch nooit zoveel met elkaar in het vliegtuig. Ook al zat ik de hele tijd met de knappe steward te praten, teehee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, een paar keer. Voor het eerst van Turkije naar hier toen ik 15 was. Ik was ook nerveus. Wat deden die idioten? Gatewijziging op de laatste minuut. Mocht ik helemaal naar de andere kant van het vliegveld lopen. Joepie...
    Maar goed, stelt echt geen ruk voor, al heb je een gatewijziging. dat staat wel aangegeven. Inchecken, bagage dumpen behalve je handbagage, langs de controle lopen zodat je in het shopdeel van het vliegveld komt (ik heb nu even Schiphol in het hoofd) en als je op tijd bent kun je alvast op je gemak kijken welke gate je moet hebben. Hou hierbij logischerwijs wel je vluchtnummer in de gaten :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stalingrad schreef:
    Ja, een paar keer. Voor het eerst van Turkije naar hier toen ik 15 was. Ik was ook nerveus. Wat deden die idioten? Gatewijziging op de laatste minuut. Mocht ik helemaal naar de andere kant van het vliegveld lopen. Joepie...
    Maar goed, stelt echt geen ruk voor, al heb je een gatewijziging. dat staat wel aangegeven. Inchecken, bagage dumpen behalve je handbagage, langs de controle lopen zodat je in het shopdeel van het vliegveld komt (ik heb nu even Schiphol in het hoofd) en als je op tijd bent kun je alvast op je gemak kijken welke gate je moet hebben. Hou hierbij logischerwijs wel je vluchtnummer in de gaten :'D.


    Hoe kwam je dan ÍN Turkije, als ik vragen mag? Met de auto? :O


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, alleen nog maar met school. Lijkt me echt doodeng o.o Raak al in de stress als ik in een vreemde omgeving een trein moet pakken of zo, laat staan een vliegtuig o.o
    Maar het gaat vast goed, tenslotte hoef je eigenlijk alleen maar het goede vliegtuig te vinden. Eenmaal erin kan er niets meer fout gaan :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb sws nog nooit gevlogen (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nog nooit alleen gevlogen, maar als iemand ergens anders moet zitten ben ik het wel. Best leuk eigenlijk, omdat mijn Engels best goed is tegenover de rest van het gezin. Dus ik praat altijd Engels met ze en maak zo vrienden. Je hoeft echt niet bang te zijn, 9/10 kom je naast iemand die aardig is. En 6/10 naast iemand die net zoveel praat als... ik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Stalingrad schreef:
    Ja, een paar keer. Voor het eerst van Turkije naar hier toen ik 15 was. Ik was ook nerveus. Wat deden die idioten? Gatewijziging op de laatste minuut. Mocht ik helemaal naar de andere kant van het vliegveld lopen. Joepie...
    Maar goed, stelt echt geen ruk voor, al heb je een gatewijziging. dat staat wel aangegeven. Inchecken, bagage dumpen behalve je handbagage, langs de controle lopen zodat je in het shopdeel van het vliegveld komt (ik heb nu even Schiphol in het hoofd) en als je op tijd bent kun je alvast op je gemak kijken welke gate je moet hebben. Hou hierbij logischerwijs wel je vluchtnummer in de gaten :'D.


    Ging je met Turkisch Airlines? Die andere vliegtuigen zijn allemaal crap als je het daarmee vergelijkt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.