• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga nu offline. moet stoppen. ik lees morgen de vorderingen wel]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Luna
    Ik keek even rond, het was hier groot en luxe.
    Als de kamers nou ook zo zijn.
    Langzaam liep ik naar de grootte trappen richting boven.
    Het waren echt gigantische trappen alsof ik in een paleis was beland.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Havel

    De stof van mijn topje, ik word er gek van. Het litteken op mijn buik scheurt tegen de stof aan wat geen goed gevoel heeft. Ik kijk even rond me en haal een Tank Top uit mijn koffers. Vlug trek ik mijn topje uit en doe het andere aan.

    Felicia Molyneux

    Een paar uur later word ik wakker, het is inmiddels al gaan schemeren en ik kijk verward om me heen. Hoe lang heb ik geslapen?
    Ik sta op en loop richting het huis, mijn vader zal nu ongeveer wel thuis moeten zijn. Als ik naar binnen loop is het akelig stil in huis.
    " pap? " Niemand antwoorde.
    " papa? "
    Ondertussen begon het eigenlijk best eng te worden.
    " papa, dit is geen leuk grapje! oke? "
    Ik schudde mijn haar naar achter en keek nog een keer om me heen, hij zal vast wel thuiskomen straks.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nathan

    Ik schrok op uit mijn gedachte toen ik beneden gestommel hoorde. Inbrekers? Maar na een tijdje werd het gestommel langzaam zachter. Was ik gek aan het worden? Ik voelde me al zo lang vreemd. Ik zou maar even een dutje gaan doen, pap zou misschien vanavond thuis komen. En misschien zou mijn zusje Dawn ook wel uit school komen. Ik wist het niet. Waren ze me vergeten? Ik nestelde me vermoeid en verdrietig weer terug in de stoel en doezelde in.

    [Nathan bedoelde Felicia.]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:30 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Damon

    Ik geef Matt grinnikend een elleboogstoot en loop dan naar de lobby.
    Ik zie één van de meisjes die erachter staan naar me lonken en trek een wenkbrauw op. Sorry meisje, niet dat type.
    Er komt een oudere vrouw met een vriendelijke glimlach vragen of ze me kan helpen.
    "Kamer op naam van Darling," antwoord ik rustig.
    De vrouw kijkt het even na in de computer en en geeft me dan een sleutel, geen kaart maar nog een echte sleutel. Geweldig vind ik het.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Luna
    Bij een vrouw zeg ik mijn achternaam en krijg ik een sleutel.
    Snel ren ik met koffer en al naar boven.
    Bijna gaat het fout maar ik weet me net op tijd staande te houden.
    Ik open mijn kamer en bekijk het

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [In een hotel moet doorgaans inchecken en een sleutel krijgen, je kiest je kamer er niet zelf :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ow ahahh droog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ailean

    Als ik uit gekeken ben besluit ik dat het tijd is om mijn kamer te bewonderen. Met trillende benen loop ik naar de balie. Een meisje met een te fake smile vraagt mijn naam. 'Spikes.' Ze knikt en controleert het. Dan geeft ze me een sleutel. 'En nog een fijne dag!' Grimast ze terwijl ze op haar kauwgom blijft kauwen.

    Belle

    Ik loop naar Ailean toe en ga naast haar staan.
    "Zullen wij een kamer delen?" vraag ik nog steeds een beetje onder de indruk. Ik laat mijn ogen nog eens door de lobby glijden. Ze stoppen bij mijn All Stars. Niet echt iets wat hier thuis hoort.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felicia Molyneux

    Ik loop de grote trap op, waar zou mijn vader blijven?
    Misschien laat van werk. Maar dat was hij bijna nooit.
    Angstig liep ik mijn kamer binnen, wat nou als er wat was gebeurd op het werk?
    Een ongeluk?
    Ik schrik me helemaal rot als ik een gedaante op mijn bed zie zitten.
    " wat doe jij hier? " sis ik.

    [ Felicia bedoeld Nathan :) ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ailean

    Ik draai me verbaast om naar Belle. Ik heb haar altijd gezien als het soort meisje dat veelste goed is voor mij. Ik glimlach even naar haar en haal een hand door mijn blonde haren. 'U-uhm ja lijkt me leuk.' Ik zwaai met de sleutel. 'Nou zullen we dan maar gaan kijken?' Stel ik voor.

    Luna
    Ik laat mijn deur wijd open staan voor als er nog iemand komt.
    Ik pak mijn Ipod en sluit het aan op de boksen.
    Hard zet ik de muziek aan.
    Even voelt het als thui.s


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Belle

    "U-uhm ja lijkt me leuk. Nou zullen we dan maar gaan kijken?"
    Ik knik lachend als ze een beetje verlegen wordt.
    "Gezellig," lach ik en ik loop de trap op. Over mijn schouder bungelt mijn tas vervaarlijk heen en weer.
    "Welk nummer hebben we?" vraag ik met een glimlach.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."