• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nathan

    Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Nee, waar heb je het ove? Volgensmij moet je ev,-' Mijn ogen werden groot van schrik. 'Ik hoorde voetstappen! En stemmen! Er is hier echt iets raars aan de hand...'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Belle

    "Matt en ik raakten niet verder dan de gang. We zitten op 386, jij?"
    Lachend kijk ik Matthew na.
    "Ze zijn prachtig," zuch ik zachtjes. "Wij hebben 387. Naast jullie," ik grinnik even. Met mijn hand friemel ik aan de rits van mijn jas en kijk Damon lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    Voorzichtig ga ik naast Belle zitten terwijl ze mijn broer lachend nakijkt.
    "Ze zijn prachtig," zucht ze zachtjes. "Wij hebben 387. Naast jullie," voegt ze er nog aan toe. Ze kijkt me lachend aan maar mijn ogen glijden even naar beneden als ik merk dat ze aan de rits van haar jas zit te friemelen. Snel kijk ik weer omhoog. Ik lach even, hou dan een hand op en trek een serieus gezicht.
    "Zolang je maar stil bent, want ik heb voldoende slaap nodig, ja?" zeg ik op een nichterig toontje. Om het af te maken sla ik mijn ene been over het andere en leg mijn handen erop. Het duurt niet lang voor ik in lachen uitbarst.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wat heb ik gemist? O:]


    Cookies!

    Belle

    "Zolang je maar stil bent, want ik heb voldoende slaap nodig, ja?"
    Lachend volg ik zijn nichterige immitatie.
    "Meid," zeg ik op zo'n zelfde toontje. "Ik zal mijn best doen. Maar je weet nooit wie er langs komt."
    Grinnikend wiebel ik met mijn wenkbrauwen en barst in lachen uit. Ik haal mijn hand door mijn haren. In mijn schouder voel ik een enorme steek. Snel trek ik mijn arm terug en laat mijn hand op mijn schouder rusten. Mijn medicijnen.
    "E-eh, hoe laat is het?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felicia

    'nn-nog meer mensen?' zei ik verbaasd. Ik hoorde voetstappen en nu ook stemmen. 'maar ik zie niemand?' Verbaasd keek ik de kamer rond opzoek naar de persoon die de voetstappen maakten, maar ik zag niemand behalve de jongen.
    'mischien zijn het vrienden van mijn vader die beneden zijn of-' verder kwam ik niet, de deur van de kamer ging open en ik zag helemaal niemand
    'uhh, misschien haalt iemand een grap uit ofzo?'


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ehm, de meesten hebben ingechekt en zijn op hun kamer of het hotel aan het verkennen.]

    Damon

    "Meid. Ik zal mijn best doen. Maar je weet nooit wie er langs komt," zegt ze op hetzelfde toontje. Dan wiebelt ze nog een keer met haar wenkbrauwen.
    Nee, je weet nooit wie er langs komt.
    Ik kijk toe hoe ze hand door haar glanzende haren haalt. Plots lijkt er iets mis want ze grijpt naar haar schouder.
    "E-eh, hoe laat is het?" vraagt ze zacht.
    Ik kijk snel op mijn horloge.
    "Twee uur," antwoord ik. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk haar bezorgd aan. "Gaat het wel?" vraag ik, plots een beetje bezorgd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Een geest kan toch geen deuren openen enzo? Of wel?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jawel ^^. Ze bevinden zich zogezegd in een andere dimensie, hun huis ziet er voor hen nog uit zoals het deed toen ze in leven waren. Door het huis in een hotel te veranderen zijn die dimensies een beetje door elkaar gehaald, en daarom kunnen de geesten elkaar wel zien, maar de mensen niet. Die uitleg heb ik vannacht bedacht, haha.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha, okidokie. :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Belle

    "Twee uur. Gaat het wel?"
    De bezorgde ondertoon in zijn stem is me niet ontgaan. Ik glimlach geruststellend naar hem en haal een doosje met medicijnen en een flesje water uit mijn tas.
    "Slaapziekte," verklaar ik.
    Snel neem ik twee pilletjes en spoel ze weg met water. De nare nasmaak blijft in mijn mond hangen. Het is een dagelijkse kwelling.
    "Ik heb ze vanochtend niet genomen en ga dat aan mijn spieren merken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roane schreef:
    [Ehm, de meesten hebben ingechekt en zijn op hun kamer of het hotel aan het verkennen.]




    [ jaa, maar kan toch dat een van de hotelkamers de kamer waar ik nu ben is. zo had ik het bedacht tenminste. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Annelore.

    Voorzichtig leg ik mijn hand op de deurklink. Eigenlijk is de deurklink het vieste ding hier in huis. Iedereen, maar dan ook íedereen raakt het aan, dus het zit vol met bacteriën. Niet dat dat mij wat uitmaakt, maargoed. Ik duw hem naar beneden en open dan de deur, waarna ik de gang in loop. Ik zucht even en kijk rond. Helemaal niemand te zien.

    [Annelore komt uit de 2e WO, moet ik dan doen dat ze denkt dat het nog oorlog is of niet?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Annelore komt uit de 2e WO, moet ik dan doen dat ze denkt dat het nog oorlog is of niet?]


    [Haha, ik las dat zo. Wat heeft Wetenschappelijk Onderwijs met oorlog te maken?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nathan

    'Nou als dit een grap is, is dit echt een zieke grap. Dit is niet grappig, dit is griezelig.' Meende ik. Ik keek rond. 'Misschien spookt mijn zusje iets stoms uit ofzo...' Mompelde ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'