• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ailean

    Ik glimlach. 'Prima ik zie je zo' ik ga lang uit op het bed liggen en kijk maar het plafon. 'Jij had het hier ook geweldig gevonden hebben' ik trek het vest naar me toe en leg hwt over me heen. Zo voelde het nog enigzins alsof hij me omhelsten. Dan sta ik op. Ik moet niet kniezen. Ik pak de sleutel en besluit ook te gaan wandelen. De tuinen misschien?

    [Hm, waar kan Hazel naartoe en heeft ze al een kamergenoot ?]

    Belle

    Met een grote glimlach loop ik de gang op. Vol verbijstering loop ik rond terwijl ik links en rechts allemaal kakkers tegen kom. Netjes wens ik ze allemaal een goede dag terwijl ik verder wandel. Door mijn hoofd gaat de beelden van Gabon. Twee jaar geleden zat ik daar nog en nu, nu loop ik door een enorm kasteel rijk te doen. Ik laat mezelf op een bank in de gang ploffen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    -

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 23:01 ]

    [ja, maar dat weet ze ook niet. ze denkt dat ze nog leeft maar dat ze geen levende (voor ons) mensen kan zien]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nathan

    Ik zag dat het meisje schrok van mijn onverwachtse uitval. Ik begreep er werkelijk niets van. Ik woonde hier al jaren lang en ik had haar nooit gezien. Ik slaakte een diepe zucht. 'Ik, ik weet het ook niet.' Was ik fout of was zij fout?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ailean

    Het was hier zo enorm ik vroeg me af of ik niet zou verdwalen. Het duurt niet lang tot ik de feiten heb gevonden die naa4de tuin leiden. Ook die waren even prachtig. Ik zucht en glimlach in mezelf. Hier zou ik nog wel vaker komen.

    Matthew

    "Ja, want dat kun jij toch niet met je spaghetti-armpjes."
    Net zoals Damon krabbel ik recht, en ook ik veeg zo goed mogelijk mijn kleren schoon. Anders ga ik zo weer niezen, stom stof.
    "Ha. Ha. Ik lig plat."
    Met een serieus gezicht kijk ik hem aan.
    "Ik zal mijn eigen koffer dragen. Of wil jij het doen, om indruk te maken op de meisjes?"
    Ik maak lachend enkele kusgebaartjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Felicia

    'ehh, een van ons moet dus echt fout zitten..' Ik begreep er echt helemaal niks meer van. Eerst mijn vader die niet thuiskwam nu die ene vreemde jongen die zegt dat dit zijn huis is. En ik zou zweren dat ik net die stoel zag bewegen zonder dat er iemand was. 'zag jij dat ook?' 'die stoel die oppeens verschoof..'


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ naar school :x]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luna
    Geduldig keek ik rond om te kijken waarandora was.
    Zij zou waarschijnlijk mijn kamergenootje worden.
    Mijn ipod zette ik uit en stil liep ik naar de verlate lobby.
    Ik zette mijn boksjes neer en zette muziek aan.
    Langzaam deed ik een warmingup en begon ik te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    "Ha. Ha. Ik lig plat. Ik zal mijn eigen koffer dragen. Of wil jij het doen, om indruk te maken op de meisjes?"
    Matt maakt lachend kusgebaartjes. Ik kijk hem serieus aan.
    "Aaaah, broertje, je weet dat ik zo niet in elkaar zit," zeg ik dan. Ik hou mijn wijsvinger omhoog en beweeg hem afkeurend van links naar rechts en weer terug. "Dat ik aardig tegen ze doe wil niet zeggen dat ik meer van ze verwacht." Ik wacht op die ene.[/b]
    In stilte lopen we de trap af, we passeren een bankje en vanuit mijn ooghoeken zie ik Belle zitten.
    "Hey Bells, verveel je je nu al?" vraag ik lachend terwijl ik mijn koffer opneem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew

    "Aaaah, broertje, je weet dat ik zo niet in elkaar zit. Dat ik aardig tegen ze doe wil niet zeggen dat ik meer van ze verwacht."
    "Oh ja, ik was even vergeten dat jij de gereïncarneerde versie bent van de heilige maagd Maria."
    Ik grinnik en zie toe hoe hij tegen Belle begint te praten. Hoofdschuddend neem ik mijn koffer op en geef hem een klopje op zijn rug.
    "Gimme the key. Dan laat ik je hier wel alleen achter."
    Ik knipoog even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Belle

    "Hey Bells, verveel je je nu al?"
    Ik hef mijn hoofd op en kijk ik het lachende gezicht van Damon.
    "Leuk is anders," grinnik ik. Mijn vriendinnen gingen niet mee dus eigenlijk zit ik hier een beetje alleen. Lachend kijk ik hem aan.
    "Heb je je kamer al gezien?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Oh ja, ik was even vergeten dat jij de gereïncarneerde versie bent van de heilige maagd Maria." Ik besluit die opmerking te negeren. Maagd mag ik dan wel niet meer wezen, maar ik maak er absoluut geen sport van met zoveel mogelijk meisjes in bed te duiken. "Gimme the key. Dan laat ik je hier wel alleen achter," zegt hij wanneer ik Belle begroet heb. Ik trek een wenkbrauw op maar besluit niet moeilijk te doen en hem inderdaad maar gewoon de sleutel te geven.
    "Leuk is anders," grinnikt Belle ondertussen. "Heb je je kamer al gezien?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Matt en ik raakten niet verder dan de gang," grinnik ik. "We zitten op 386, jij?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.