• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew

    "Kom maar op dan!"
    "Met alle plezier!" roep ik hem weer na.
    Met enkele treden tegelijk loop ik hem achterna, de trap op, en ik zie hem nog net vallen, wanneer we op de derde verdieping zijn.
    "Hebbes!" roep ik. Ik spring op hem af, en klem me rond zijn benen. Lachend kijk ik hem aan.
    "En nu is de eer aan jou om beneden de koffers te gaan halen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ailean

    Ik grinnik wat en volg Belle dan naar de liften. 'Zo zijn wel érg blij.'
    Lach ik en druk op het knopje van de derde verdieping. Het duurt niet lang voor
    we een hoog 'ping' geluid horen dat aangeeft dat we erzijn. Het is even zoeken maar dan toch nog staan we voor onze kamer deur.

    Nathan

    Niet-begrijpend keek ik het meisje aan. 'Ik wil helemaal niets van je, dit-dit is gewoon mijn huis.' Stotterde ik verward. Ik stond verbaasd, maar vrij kalm op. 'Weet je zeker dat dit het goed huis is?' Vroeg ik voor de zekerheid. Misschien was ze bij het verkeerde huis terecht gekomen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Belle

    Ik bijt op mijn lip als we voor onze kamer staan. Met sierlijke letters is 387 erop geschreven.
    "Ben je er klaar voor," lach ik zachtjes.
    Een beetje zenuwachtig kijk ik naar de deur en open hem. Hier word ik weer overdonderd door de schoonheid van dit hotel. Met open mond loop ik naar binnen. Alles wat je wenst is hier. Het is prachtig en eigenlijk is dat woord nog te slecht voor al dit moois. Ik laat mezelf op het enorme king-size bed ploffen en kijk naar het plafond. Zelfs die is tot in de details bewerkt. Kan het nog beter?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ailean

    "Ben je er klaar voor," Ik knik en ze opend de deur. Mijn mond zakt open. 'Serieus dit is onze kamer?' Zucht ik verbaast en zet mijn tas neer. 'Ik dacht dat iedereen last had van de crisis en dan laten ze ons in zo'n hotel verblijven!' Ik glimlach opgetogen en ga op het andere bed liggen. hier kon ik wel aan wennen.

    Felicia

    " het goede huis? Natuurlijk is dit het goede huis! Ik weet toch zelf wel waar ik woon?! "
    Ik keek de jongen woest aan en hoopte dat mijn vader snel thuiskwam, hij zou de jongen gelijk ons huis uitzetten.
    " mijn vader komt zo thuis... en dan-dan.. naja, dan weet je het wel. "


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Damon

    Ik begin te blozen wanneer ik Belle hoor lachen.
    "Meneer," grinnikt ze om me vervolgens recht te helpen.
    Ik kijk haar na en krab even in mijn haar terwijl ze met Ailean naar de lift loopt. Ik heb een beetje een idiote grijns op mijn gezicht wanneer ik plots Matthew hoor roepen,
    "Hebbes!" Hij springt op mijn benen waardoor ik weer val. "En nu is de eer aan jou om beneden de koffers te gaan halen," zegt hij lachend. Ik grinnik.
    "Ja, want dat kun jij toch niet met je spaghetti-armpjes," lach ik. Ik schud hem van mijn benen af en krabbel overeind om vervolgens het stof van mijn kleren te slaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nathan

    Licht geërgerd keek ik haar nu aan. Een korte, spottende lach onstnapte aan mijn mond. 'Volgensmij heb je flínk je hoofd gestoten. Dit is míjn huis, ik woon hier al jaren!' Bitste ik nu tegen haar in.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Belle

    "Ik dacht dat iedereen last had van de crisis en dan laten ze ons in zo'n hotel verblijven!"
    Ik grinnik om haar opmerking.
    "Als ze dit crisis noemen mag het wel voor altijd crisis zijn."
    Hoofdschudden open ik de kledingkast en begin mijn tas netjes leeg te ruimen. Mijn shirtjes, rokjes en jurkjes vouw ik netjes op en leg ze mooi in de kast. Als ik de badkamer deur open doe komt er een tweede verassing
    "Dit is niet normaal," zeg ik bijna zonder geluid. Met grote ogen kijk ik naar de jacuzzie.
    "Ik weet wel wat ik vanavond doe," grinnik ik.

    [Ik ben Bones kijken. In de reclameblokken zal ik wel reageren.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ailean

    Ik kom naast haar staan. 'Ik ook dit is toch niet normaal wie besluit dit nou voor een school te regelen?' Ik schud mijn hoofd en begin nu toch ook maar mijn tas uit te pakken. Ik had genoeg kleren bij me want je weet maar nooit. Ook hadik Travis zijn vest in gepakt. Het rook nog altijd precies naar hem.

    Felicia

    Geshockeerd keek ik naar de jongen.
    " ik-ik ehm. " Ik probeerde mezelf te herstellen maar dat lukte niet.
    Ik was nooit zo'n soort meisje geweest, altijd maar lief doen nooit eens gemeen of boos tegen iemand zijn. Nee, dat was ik niet.
    "ik wee-weet niet wat er aan de hand is" een lichte zucht verliet mijn lichaam. Waar was deze jongen mee bezig?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Belle

    "Ik ook dit is toch niet normaal wie besluit dit nou voor een school te regelen?"
    Lachend begin ik mijn toillettas op een plankje uit te stallen. Mijn lievelingsparfum, wat zeepjes, tandenborstel etc. Nog steeds een beetje verslagen kijk ik in de spiegel. Lachend frunnik ik wat aan mijn haren. Via de spiegel zie ik Ailean's vest.
    "Mooi vest," zeg ik oprecht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ailean

    "Mooi vest," Zegt Belle ze glimlach. Belle schijnt zo'n persoon te zijn die volgens mij dingen écht meent. Ik glimlach flauwjtes. 'Het was van mijn broer.' Geef ik dan uiteindelijk toe. 'Het is veelste groot maar het is zo lekker warm.' Ik aai over het vest en pak dan ook mijn andere spullen uit.

    Belle

    "Het was van mijn broer. Het is veelste groot maar het is zo lekker warm."
    Ik knik goedkeurend.
    "Klinkt goed," grinnik ik.
    Ailean gaat door met haar spullen uitpakken.
    "Ik ga even een rondje lopen," meld ik haar en ik loop de kamer uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ ik gaa, doeii ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.