• Ja, ik heb zin om samen te schrijven. Ik zit nu een maand thuis van school dus heb tijd genoeg. Liefst over one direction eigenlijk, maar geen bromance. Dus heb je zin om met mij samen te schrijven? Post een linkje met een verhaal van jou in een reactie en ik laat je het wel weten :3

    - Wel graag an, geen emoticans etc.


    all I want is the taste that your lips allow

    Hier een linkje naar mijn verhaal als je wil weten hoe ik schrijf.
    This isn't everything you are - Harry Styles

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 22:42 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zou op zich wel mee willen schrijven.
    Waar gaat het verhaal precies over?
    Linkje naar mijn verhaal : Klik.


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    Ik zou op zich wel mee willen schrijven.
    Waar gaat het verhaal precies over?
    Linkje naar mijn verhaal : Klik.
    ik heb werkelijk geen idee over wat ik wil schrijven eigenlijk (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zou ook wel met je willen samen schrijven.


    In de lente liepen ze langs de net uitkomende plantjes, die hun kopje uit de aarde staken. Ze had een grote bos vergeet-me-nietjes in haar handen, die ze voorzichtig op het graf legde, dat omringd was met andere bloemen. Door de zaden van de oude bossen bloemen die ze in de winter erop had gelegd.
    Met gemak kwam ze overeind en veegde de blaadjes van haar jurkje af en trok haar vest aan. De waterige zonnestralen vielen over hun gezicht, waardoor ze best bleek leken. Maar het meisje had een roze blos op haar wangen, waardoor het leek dat zo bloosde.
    Hij keek haar aan met zijn grijze ogen en je zag zijn hoge jukbeenderen, mooie vorm van lippen, die echter niet gekruld waren in een glimlach.
    Het meisje raakte voorzichtig zijn arm aan, waardoor hij haar weer aankeek en zachtjes knikte. Ze had niets gezegd, ondanks dat wist de jongen wat ze zei. Dat was ook een van de raadsels.
    Ze keek naar het graf, daarna liepen ze de begraafplaats af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 16:19 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik zou wel met je willen schrijven. (: Ik kan nu even geen linkje plaatsen, maar neem gewoon een kijkje bij mijn SA's.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hmm, ik wil wel :]

    Dit is m'n 1D verhaal, maar ik heb ook nog andere. Ben hier nog niet zo ver mee hehe.

    hmm ik wil ook wel graag c;
    hier is mijn story (btw ik heb in totaal eigenlijk al 3 stories geschreven maar door omstandigheden, heb ik die moeten verwijderen :s)
    http://www.quizlet.nl/stories/76816/quothi-my-name-isquot-quoti-know-who-you-arequot--one-direction/


    you're a victim of your own mind.

    Ik zou ook wel met je willen schrijven, maar heb volgens mij ook niet echt een goede story lopen of geen idee de welke ik je zou moeten laten bekijken dus anders moet je maar zelf een kijkje nemen <3


    i'm broken, do you hear me.

    uuuh wss heb je al iemand gevonden maar anders kan je een kijkje nemen bij mijn story's? ik weet niet ik heb niet echt leuke of boeiende verhalen dus ik weet niet van welke ik een link moet plaatsen$: xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.