• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ze laat zich languit op haar bed vallen, waarna ze even zucht. Ik vraag me af of ze het sms'je van Danny gaat negeren. Nee, zo is Chris niet. Danny is een goede vriend, maar dat er wel meerdere. In ieder geval weet ik dat als ze ook maar iets bij Chris doen dat ze dan met mij te maken hebben. En ja ik beëindig er zelfs een vriendschap voor. Net zoals ik op de basischool deed. Ik weet dat het anders is, maar toch. Ik zou het zo doen.
    "Aaron?" vraagt Chrissie voorzichtig. "Wat vind je van Dave?" Vervolgt ze.
    Ik zucht even en denk even na. Dave is een aardige jongen, maar verder heb ik nooit zoveel met hem opgetrokken. "Dave is wel een aardige jongen, maar verder ken ik hem niet zo goed" Zeg ik en schud even mijn hoofd. "Hoezo?" Vraag ik dan geïnteresseerd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Dave is wel een aardige jongen, maar verder ken ik hem niet zo goed. Hoezo?"
    Ik denk even na voor ik antwoord. Hoe kan ik dit het beste aanbrengen?
    "Nou, ik weet zelf niet zo goed hoe ik me tegenover hem moet voelen, dus ik dacht ik laat Aaron maar beslissen?" zeg ik met een schamper lachje. Voor dit soort keuzes kom ik altijd bij Aaron terecht. Ookal doet hij uiteindelijk niet zoveel, er gewoon met hem over kunnen praten is vaak al meer dan voldoende.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Nou, ik weet zelf niet zo goed hoe ik me tegenover hem moet voelen, dus ik dacht ik laat Aaron maar beslissen?" zegt ze met een schamper lachje.
    "Kijk, ik mag dan wel je grote broer zijn," Ik zeg grote een beetje overdreven, waarna ik weer verder ga, "Maar dat betekend niet dat ik álles weet hé" vervolg ik. "Maar ehm, moet ik hieruit halen dat je ehm, hem leuk vind?" Komt er dan in me op, als ik even heb nagedacht. Ja ik heet Aaron en ik heb nogal laat dingen door.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Kijk, ik mag dan wel je grote broer zijn. Maar dat betekend niet dat ik álles weet hé. Maar ehm, moet ik hieruit halen dat je ehm, hem leuk vind?" zegt Aaron. Ik lach even.
    "Ik ga er ook niet vanuit dat je alles weet broertjelief." Ik sla liefkozend even op zijn wang. "Maar je bent mijn broer, je bent de eerste die ik om raad vraag," vervolg ik met een glimlachje. Ik krab even in mijn haren wanneer ik bij het laatste deel van Aaron's vraag aan kom. "En ik weet niet zo goed of ik hem nou wel of niet leuk vind," zucht ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ik ga er ook niet vanuit dat je alles weet broertjelief" Zegt ze, waarna ze me even liefkozen op mijn wang slaat. "Maat je bent mijn broer, je bent de eerste die ik om raad vraag," Vervolgt ze met een glimlachje. "En ik weet niet zo goed of ik hem nou wel of niet leuk vind," Zucht ze dan. "Vraag dat niet aan mij, ik kan hem niet voor je beoordelen" Zeg ik met een lachje. Never dat ik een jongen voor Chrissie ga beoordelen. Ten eerst omdat ik anders tegen jongens aankijkt dan dat zij doet en ten tweede Chrissie kent Dave beter dan mij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Vraag dat niet aan mij, ik kan hem niet voor je beoordelen," zegt Aaron met een lachje. Ik geef hem speels een stomp tegen zijn schouder.
    "Vertel me dan op z'n minst hoe ik kan merken of iemand mij leuk vind, zodat ik niet in teveel situaties als met Danny beland," grinnik ik. "Jeweetwel, die kleine dingetjes waarbij je aan een kerel kan merken of hij vlindertjes heeft." Ik kriebel mijn broer even.
    Ik kruip wat dichter tegen Aaron aan, zet een lief glimlachje op en knipper overdreven met mijn ogen.
    "Toooooeeee?" zeg ik zo lief mogelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [abo]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn Topic's

    [Oewh! Het gesprek tussen Chrissie en Aaron. Dave: *wbw*]

    Jason.
    We lopen richting een auto. Volgens mij háár auto. Ik wist niet eens dat ze die heeft, maar hij ziet er gaaf uit. "In dat geval," Begint ze geheimzinnig en ik kijk haar aan. "Ken ik een hele gezellige pub. Ik moet er straks even enkele liedjes spelen, maar daarna kan ik je wel wat gezelschap houden?" Ik knik overduidelijk. "Lijkt me gaaf," Grijs ik, maar merk dat het anders voelt. Ik ken haar niet zo heel goed, maar toch.. Wat zou ik anders moeten doen? Naar huis gaan en daar slap tv gaan kijken? En waarschijnlijk ook nog op mijn kop krijgen van mijn ouders. Alles is beter dan dat. En stiekem.. Naast voetbal vind in muziek ook geweldig. Vroeger heb ik nog wel eens liedjes gespeeld op de oude piano bij mijn grootouders. En af en toe ga ik met een vriend mee naar verschillende disco's. Hij is een DJ en draait redelijk vaak. Dit alles is stiekem. Ik wil geen gezeik krijgen, omdat ik dan op een gleek lijk.

    Dave.
    Zuchtend draai ik me om, maar kom niet meer in slaap. Ik sla het deken van me af en loop naar de hal, richting de wc. Wanneer ik boven stemmen hoor blijf ik luisteren aan de trap. De stemmen van Chrissie en Aaron. "Jeweetwel, die kleine dingetjes waarbij je aan een kerel kan merken of hij vlindertjes heeft," Hoor ik Chrissie zeggen. Kerel, vlindertjes. Ze móet het over Danny hebben. Wij zijn vrienden, gewoon beste vrienden. Niks meer, niks minder. Ik wil het niet verpesten, omdat zij van iemand anders houdt. Het is zo, ik blijf wachten op de ware.

    [Aww! Poor Dave! Poor, stupid Dave weliswaar :')]

    Devon

    "Lijkt me gaaf," grijnst hij. Ik glimlach lief naar hem.
    Ondertussen zijn we bij mijn auto gekomen. Ik hou mijn synthesizer met een hand vast terwijl ik met de andere mijn sleutels uit mijn broekzak vis. Na enig geklungel slaag ik daar ook in en open ik de koffer. Met een beetje hulp van Jason krijg ik het instrument er in. Ik sluit de koffer weer en doe hem op slot.
    "Rijden we met mijn auto of volg je liever in die van jou?" vraag ik dan. Hoewel hij er geen probleem lijkt mee te hebben besef ik maar al te goed dat hij vast niet zou willen dat zijn vrienden ons samen zien. Al schuilt er niks achter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Nadat we de synthesizer in een koffer hebben gekregen, sluit Devon de koffer. "Rijden we met mijn auto of volg je liever in die van jou?" Onverschillig haal ik mijn schouders op. "Dan moet ik in de bus er achter aan?" Merk ik op, en heb een kleine grijns op mijn gezicht. "Ik ben pas zeventien," Mompel ik en laat een mijn wangen even blozen. Omdat te verbergen leun in tegen de auto. Ik ben wel blij dat ik eerlijk heb geantwoord over mijn 'auto'. Bij een cheerleader zou ik gelogen hebben. Zoiets van; Mijn auto staat in de garage of ik heb hem laatst in de prak gereden. Alleen om stoer de doen. Één ding weet ik bij haar, ik kan normaal doen. Ze is maar een gleek. Zodra ze iets door verteld waar ik en m'n vrienden bij zijn kan ik compleet beweren dat ze liegt. Wie zal haar nou geloven?

    [M'n stukje van Jason is best.. lullig. S:]

    Devon

    "Dan moet ik in de bus er achter aan?" zegt Jason met een kleine grijns. "Ik ben pas zeventien," mompelt hij nog. Ik moet even lachen.
    "Sorry," zeg ik met een glimlach. "Je leek me ouder," voeg ik er schouderophalend aan toe. "Nou stap in dan," zeg ik terwijl ik de auto ontgrendel. Ik stap zelf in aan de bestuurderskant en stop mijn sleutels in het contact. Ik wacht tot Jason bij me in de auto zit tot ik de motor start. Ik vind het best vreemd, dit allemaal. Hij populair, ik niet. Hoewel ze tegen mij nog nooit gemeen gedaan hebben al begrijp ik niet echt waarom.
    Ik zucht even. Morgen doet hij vast toch alsof er niets gebeurd is.
    "Mag ik wat vragen?" zeg ik wanneer hij ingestapt is. "Wat is er eigenlijk met Hayley en Noa gebeurd op dat feest van jullie?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "Sorry," Zegt ze glimlachend. "Je leek me ouder," Ik kijk haar aan. Tuurlijk. Pest me maar. Ha ha.. "Nou stap in dan," Devon ontgrendeld te auto en stapt aan de bestuurderskant in, ik ga aan de bijrijderskant zitten en ze start de motor. Een zucht verlaat haar mond, en ik haal mijn schouders op. Het zal wel. "Mag ik wat vragen?" Vraagt ze onverwacht, en ik kijk haar opnieuw aan. "Vraag maar, zolang ik erop wil antwoorden," Mompel ik en klik mijn gordel vast. "Wat is er eigenlijk met Hayley en Noa gebeurd op dat feest van jullie?" Oké.. Deze vraag had ik totaal niet verwacht. "Ik was het niet bij. Ik zat in de tuin.." Dat ik me vreselijk voelde, omdat die avond een oorzaak was dat ik en Blanda uit elkaar zijn, vertel ik er niet bij. Dat hoeft ze allemaal niet te weten. Blanda.. tering. Waarom moet ik aan de wijf denken? Woedend en onopgemerkt bal ik mijn vuist. "Ik kan je het verhaal wel vertellen, want ik heb later nog met Dave gesproken," Vervolg ik en kijk haar aan om haar reactie te peilen. Ze knikt en ik begin te vertellen. "Dave, Alex en Danny deden een drinkwedstrijdje in de keuken, toen ze de bel hoorden gaan. Doordat ze dronken waren deed Alex gewoon open. Ze zagen er compleet anders uit, volgens Dave. Hayley had haar haar geverfd. Eerst was er nog niks, maar iemand ontdekte dat zij het waren en de hel barstte los. Alyson, Valerie en Tristan kwamen erbij staan. Alyson maakte met haar scherpe nagels pijnlijke krassen in Hayley's gezicht. Dave hield Hayley vast en Danny Noa. Op een gegeven moment pakte Alyson een mes en begon te dreigen, maar omdat Alyson en Tristan met verrassingen, of zo iets, bezig waren ging Alyson weg en kreeg Valerie het mes in handen. Toen wilde niemand hun meer iets kwaad doen en werden ze het huis uit gezet," Eindig ik mijn verhaal.

    Devon

    "Ik was het niet bij. Ik zat in de tuin... Ik kan je het verhaal wel vertellen, want ik heb later nog met Dave gesproken."
    Ik frons mijn wenkbrauwen maar knik dan toch even. Om de een of andere reden krijg ik de indruk dat hij me niet echt aardig vindt. Normaal zou ik daar ook niet van schrikken, maar waarom stemde hij dan in om mee te gaan.
    "Dave, Alex en Danny deden een drinkwedstrijdje in de keuken, toen ze de bel hoorden gaan. Doordat ze dronken waren deed Alex gewoon open. Ze zagen er compleet anders uit, volgens Dave. Hayley had haar haar geverfd. Eerst was er nog niks, maar iemand ontdekte dat zij het waren en de hel barstte los. Alyson, Valerie en Tristan kwamen erbij staan. Alyson maakte met haar scherpe nagels pijnlijke krassen in Hayley's gezicht. Dave hield Hayley vast en Danny Noa. Op een gegeven moment pakte Alyson een mes en begon te dreigen, maar omdat Alyson en Tristan met verrassingen, of zo iets, bezig waren ging Alyson weg en kreeg Valerie het mes in handen. Toen wilde niemand hun meer iets kwaad doen en werden ze het huis uit gezet," legt hij uit.
    Mijn mond valt open en ik ben zo verstomd dat ik even niks kan zeggen. Ik had zijn blik wel gezien toen ik zo vreemd reageerde bij het horen van haar naam net. Ik zucht even en hoewel ik hem geen uitleg verschuldigd ben, geef ik hem er toch eentje.
    "Ze zouden die avond bij mij thuis films komen kijken, Hayley en Noa. Maar toen Hayley bij me aankwam, kwam ze met het idee om het feest te crashen. Ik wilde niet, ik had er niks te zoeken en zij ook niet. Ik waarschuwde haar dat het niet goed zou aflopen. Ze heeft me gewoon laten zitten om naar dat feest te gaan."
    Ik hoop dat aan mijn stem niet te merken is hoe gekwetst ik er werkelijk door ben dat ze die optie boven een gezellige avond met vriendinnen, die wel het beste met haar voorhadden, verkoos. Plots besef ik dat we nog steeds stil staan. Ik schraap mijn keel. "Juist ja." Dan start ik de motor en begin te rijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.