• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Dank je," Hij glimlacht kleintjes. "Maar.. over wie had je het boven?"
    Ik wil antwoorden dat ik het algemeen bedoelde maar gezien ik hem net gevraagd had of hij namen gehoord had is dat geen optie meer. Rond de pot draaien dan maar.
    "Over een vriend," antwoord ik voorzichtig. "Een hele goede vriend. En ik weet niet hoe ik me tegenover hem moet voelen, of er iets meer speelt," ga ik stil verder. "En voor je het vraagt, ik heb het niet over Danny."
    Ik sla mijn ogen neer omdat hij ondertussen vast wel door heeft wie ik bedoel.

    Devon

    "Ja. he he. Dat snap ik ook wel, maar heb je iemand op het oog?" vraagt Jason. Ik slik de slok whiskey die ik net genomen had door en kijk hem aan.
    "Nee," zeg ik glimlachend. "Helemaal niemand."
    Het is ook wel zo, ik hoef nog geen vriendje. Niet na wat Nate me heeft aangedaan. Een beetje afwezig stop ik een kauwgum in mijn mond. In sterke tegenstelling tot de whiskey, vult hij mijn keelholte een muntachtige frisheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Over een vriend," Begint ze voorzichtig. "Een hele goede vriend. En ik weet niet hoe ik me tegenover hem moet voelen, of er iets meer speelt," Gaat ze zachtjes verder. "En voor je het vraagt, ik heb het niet over Danny," Mijn mond zakt open. Over wie dan? Ik ben het niet, dat is zeker. In mijn hoofd ga ik alle jongens van school af. Ik kan zo snel niemand bedenken. "Zit hij op school?" Vraag ik aan haar.

    Jason.

    "Nee. Helemaal niemand," Glimlacht ze en stopt een kauwgompje in je mond. "Hmm.. oké," Luid mijn commentaar en ik drink mijn tweede glas whiskey op. Ik moet rustiger sterke drank gaan drinken anders ben ik veel te snel dronken. Dan besef ik dat er nog een pakje sigaretten in mijn zak zit. "Mag je hier roken of moet ik naar buiten?" Vraag ik aan haar, nadat ik rond gekeken had of er ergens een bordje hangt.

    Chrissie

    Wanneer ik weer durf opkijken kan ik niet zo bijster veel van zijn gezicht aflezen. Dave's mond zakt een beetje open en ik moet me inhouden om niet te gaan giechelen. Het blijft even stil.
    "Zit hij op school?"
    Ik trek een wenkbrauw op en hou mijn hoofd een beetje schuin. Heeft hij het nou echt niet door? Ik besluit zijn spelletje maar mee te spelen.
    "Ja," antwoord ik.

    Devon

    "Hmm.. oké," antwoordt Jason. Hij drinkt zijn tweede glas whiskey op terwijl ik een beetje met het papiertje van mijn kauwgum zit te spelen.
    "Mag je hier roken of moet ik naar buiten?" vraagt hij dan.
    "Oh je mag gewoon hier-" Ik kijk op en zie mijn ex binnenkomen met een nieuwe scharrel aan zijn arm. Blijkbaar was dat andere wicht toch niet zo'n toppertje. Alsof dat nog niet erg genoeg was komt hij mijn richting uit. "Moet hij nou alles verpesten?" denk ik luidop. Dan valt mijn blik op Jason. "Doe me een plezier en speel gewoon mee, je hebt iets tegoed van me," fluister ik snel. Ik ga wat dichter tegen hem aan zitten.
    "Hey, Dev," hoor ik mijn ex zeggen. Ik draai me nonchalant om en kijk hem met een sarcastische glimlach aan.
    "Nate," erken ik zijn aanwezigheid. "Dit is Jason."
    Zonder verder een woord te zeggen leg ik losjes een hand op Jason's wang en draai zijn gezicht naar me toe. Ik druk mijn lippen op de zijne terwijl ik nog dichter bij hem ga zitten. Laat die klootzak ook maar even lijden, hopelijk snapt hij de hint dat ik hem niet meer hoef. Wanneer ik Nate vloekend weg hoor gaan laat ik Jason los.
    "Sorry," zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:16 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Ze trekt een wenkbrauw op en ik kijk haar verbaasd aan. "Ja," Ik schud verward mijn hoofd. "Ik geef het op," Mompel ik. "Sorry dat ik zo snel op geef, maar als het Danny niet is weet ik het echt niet," Voeg ik er aan toe en kijk haar aan. Wij zijn vrienden, ze is toch niet? Nee.

    Jason.

    "Oh je mag gewoon hier," Ze stopt en kijkt op. Er komt een jongen mét een meisje aan zijn arm naar ons toe gelopen. Aan het gezin van Devon te zien mag ze hem niet. "Moet hij nou alles verpesten?" Zegt ze zacht. "Doe me een plezier en speel gewoon mee, je hebt iets tegoed van me," Er komt een geniepige grijns en ik knik naar haar. Ze gaat dichter tegen me aan zitten en expres leg ik mijn arm om haar schouder. "Hey, Dev," Begroet de jongen Devon. "Nate. Dit is Jason," Ik kijk hem aan. Misschien komt het door Devon, maar ik mag hem niet. Iets aan zijn houding bevalt me niet. Maar voordat ik er mijn vinger op kan leggen voel ik de hand van Devon op mijn wang. Ze draait mijn hoofd naar haar toe en drukt haar lippen op de mijne. Ik wist dat we speelden, maar dat ze zover zou gaan had ik niet verwacht. Ze gaat nog een stukje dichter tegen me aan zitten. Toch is het snel voorbij. De jongen loopt weg en ik ga weer rustig op mijn eigen barkruk zitten. "Sorry," Verontschuldigd ze zacht. Ik kijk haar aan maar weet een moment niks te zeggen. "Ik.. Het geeft niet," Mompel ik.

    Chrissie

    "Ik geef het op. Sorry dat ik zo snel op geef, maar als het Danny niet is weet ik het echt niet," mompelt hij.
    Door zijn houding weet ik al helemaal niet meer wat ik er moet van denken. Maar ik heb geen zin om nog een keer een blauwtje te lopen dus ik neem het risico maar niet iets op te biechten tot ik er zelf uit ben wat dit precies is.
    "Ik- Je merkt het nog wel," zucht ik. Ik wend mijn blik af en hou het deken wat meer tegen me aan om troost te zoeken. Net zoals ondertussen bijna al mijn spullen ruikt het naar hem.

    Devon

    "Ik.. Het geeft niet," mompelt hij.
    Ik zucht een keer. Normaal kus ik niemand waar ik niks voor voel maar ik zag echt geen andere optie. Ik wilde dat het bij hem even hard zou aankomen als bij mij.
    "Dank je," zeg ik nog tegen Jason. "Mag ik zeggen dat je lekker kust?" voeg ik er met een lichte blos aan toe. Ik neem mijn glas whiskey, of wat er nog van over blijft en neem er kleine slokjes van.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Ik- Je merkt het nog wel," Zucht ze en trekt de deken tegen zich aan. Ik heb het gevoel dat ik iets fout gedaan heb. Chrissie zit niet tegen me aan, dus ik kan opstaan en dat doe ik ook. "Ik moet gaan," Mompel ik en loop richting de hal. Misschien is het niet slim wat ik nu doe, maar ik heb geen zin in een nóg ongemakkelijker gevoel. Sorry Chrissie.

    Jason.

    "Dank je," Zegt ze. "Mag ik zeggen dat je lekker kust?" Voegt ze er aan toe. Op de een of andere manier maken haar licht rode wangen haar schattig. Even grinnik, maar dat besef ik dat ze het werkelijk zo bedoeld. "Nou.. bedankt," Zegt ik en kijk naar de bar. De ober heeft het in de gaten en komt naar me toe. "Nog een drankje?" Vraagt hij "Doe maar een colaatje," Bestel ik en kijkt naar het glas van Devon. Bijna leeg, maar nog net niet helemaal. Ik knik naar haar glas. "Nog eentje?" Misschien ben ik nu duf, omdat ik een simpel colaatje drink, maar ik weet dat ik moe ben en als ik nu verder aan de sterke drank ga wordt het helemaal niks.

    Chrissie

    Dave gaat opstaan en ik kijk hem ongelovig aan.
    "Ik moet gaan," mompelt hij.
    Ik haal mijn schouders op en staar weer voor me uit. In mijn hoofd vormt zich een hele resem verwijten, voornamelijk aan mezelf gericht.
    "Doe wat je niet laten kunt," zeg ik nog terwijl hij wegloopt.
    Ik trek het deken weer helemaal over mijn hoofd. Dat zijn er al twee die je niet willen, Chris. Tijd voor een bezoekje aan de plastisch chirurg?
    "Achterlijke... Nog geen hint kunnen oppikken... En daar hangt ons voorstbestaan vanaf?" mompel ik kwaad. Nog één keer en dan word ik lesbisch.

    Devon

    "Nou.. bedankt," zegt Jason.
    Hij draait zich om naar de bar en bestelt een colaatje. Hij werpt even een blik op mijn glas en knikt ernaar. "Nog eentje?" vraagt hij.
    Ik schud glimlachend mijn hoofd en draai me ook om naar de barman.
    "Een biertje," zeg ik dan. Ik krijg een flesje van mijn favoriete merk toegeschoven. Bijna wil ik Jason vragen om op school niks te zeggen hierover maar gezien mijn sociale status gebeurt dat wel niet. Ik voel in mijn zakken naar mijn sigaretten tot ik besef dat Jason die heeft. "Mag ik misschien een sigaretje?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Doe wat je niet laten kunt," Zegt ze nog. In de hal trek ik mijn jas aan en bedenk dat mijn adidas-jasje hier nog ligt. Ik loop terug naar de kamer en zie Chrissie helemaal onder het deken zitten. "Achterlijke... Nog geen hint kunnen oppikken... En daar hangt ons voorstbestaan vanaf?" Hoor ik haar woedend mompelen. Nu vallen alle stukjes op zijn plaats. De gene op school, dat ben ik. "Chrissie.." Begin ik voorzichtig en friemel aan de rits van mij jas. "Je bedoelde mij, hé?" Vraag ik zachtjes en voel mijn wangen donkerrood worden. Wat ben ik toch een sukkel.

    Jason.

    Met een glimlach schud ze haar hoofd en draait zich ook om naar de barman. "Een biertje," Zegt ze en krijgt bijna direct een flesje naar zich toe geschoven. Ik kijk even verbaasd als ze in haar zakken zoekt. "Mag ik misschien een sigaretje?" Vraagt ze lachend. "Nou.." Begin ik. "Omdat jij het bent," Lach ik en haal het pakje uit mijn broekzak. Eentje geef ik aan haar en zelf pak ik er ook een. "Heb jij vuur?"

    [Ik moet zo gaan.. Nog één reactie? (:]

    Chrissie

    "Chrissie..."
    Ik hou abrupt mijn mond wanneer ik mijn naam hoor. Dát is niet Aaron's stem, laat staan die van Blanda. "Je bedoelde mij, hé?"
    Ik laat het dekentje zakken en onthul mijn kop zo rood als een tomaat. Ik laat mijn hoofd in mijn handen rusten en knik zo zachtjes dat het bijna niet te merken valt. Ik staar naar de grond. Ik durf hem gewoon niet aankijken, ik wil het niet, ik kan het niet.

    Devon

    "Nou... Omdat jij het bent," lacht Jason. Hij haalt het pakje uit zijn broekzak en voorziet ons beiden van een sigaret. "Heb jij vuur?"
    Ik kijk hem lachend aan.
    "Nee, dat heb ik aan jou gegeven samen met mijn sigaretten," grinnik ik.
    Ik zit geduldig te wachten tot ik er aan kan beginnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hihihi en Blanda zit gewoon nog in de keuken te chillen...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ging net vragen of ze nog leeft :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze doet het nog, hihi.Jullie gesprekken zijn erg interessant.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Fijn om te weten. Ik moet gaan, misschien dat ik vanavond even online kom en anders is het morgen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Interessante gesprekken.. Dus je leest ze wel? ^^ Tot morgen dan, ik moet gaan. Ciao !]

    [Tuurlijk lees ik ze maar ik ben nou niet het persoon om jullie momentjes te verstoren :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."