• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Dave.
    Ik hoor geluiden van de trap. Chrissie en Aaron! Snel probeer ik nonchalant in de spiegel te kijken, maar is te laat. Het is doodstil in de gang en via de spiegel zie ik Chrissie op de trap staan. Haar wangen zijn rood en je kan haar hart horen kloppen. "Dave," Zegt ze luchtig, maar ik hoor haar stem trillen. "Praatten we te luid?" Ik draai me om en kijk haar aan. "Nee.. nee, ik," Begin in aarzelend. "Ik moest even plassen.." Mompel ik. Oké, dat is nog een klein deel eerlijk. Ik moest ook plassen, maar.. De nieuwsgierigheid nam me over en ik bleef staan. "Sorry.." Vervolg ik en merk dat ook mijn wangen rood kleuren. Een beetje verlegen haal in mijn hand door mijn haar. Hé, waar is mijn pet?

    Jason.
    "We gaan het een beetje anders doen," Zegt ze door de microfoon. "We gaan met z'n vijven één instrument gebruiken," Vervolgd ze. Piano? Drum? Ze kijk me aan en wiebelt met haar wenkbrauwen. Oké, let's go. Ze houdt de microfoon verder van haar mond en legt de bedoeling fluisterend uit. Gaaf idee! "Zing het van je af, kerel," Zegt ze tegen mij. Zingen? Dat kan ik dus niet. Een kleine zucht verlaat mijn mond en ik haal diep adem. Dan pak ik de microfoon vast en begin te zingen. "Now and then I think of when we were together, like when you said you felt so happy you could die, told myself that you were right for me, but felt so lonely in your company. But that was love and it's an ache I still remember," Bij het laatste woord maak ik een uithaal die bijzonder goed op de melodie past. Dan gaat ik mijn hoofd het nummer verder. Wacht eens.. Dit is Somebody That I Used to Know! Er komt een zelfverzekerde grijns op mijn gezicht en ik begin aan het refrein.

    Chrissie

    "Nee.. nee, ik- Ik moest even plassen... Sorry.."
    Ik sla mijn ogen neer en wrijf met mijn hand over mijn andere arm. Plots besef ik dat ik in mijn "pyjama" sta en nu Dave zo voor me staat voel ik me er plots niet meer zo zelfzeker.
    "Eh, nee... Geen punt," zeg ik zacht. Ik schraap mijn keel even. "Ik ehm, ik kon niet slapen," vervolg ik terwijl ik hem voorzichtig aankijk. "Blijf je nog even?"

    Devon

    Goedkeurend kijk ik naar Jason. Het verbaast me eerlijk gezegd wel dat hij hier goed in is. Doorgaans hoor je de populaire jongeren niet zoveel zingen. Ik heb gewoon altijd gedacht dat ze het niet konden. Ik speel verder en luister naar Jason tot het mijn beurt is om te zingen. Het laatste refrein zing ik nog een keer met hem mee. Wanneer we klaar zijn klap ik enthousiast in mijn handen.
    "Applausje voor Jason!" roep ik door de pub. Grinnikend sta ik op om de gitaar terug op zijn plaats te zetten. Ik spring af het podium en bestel twee drankjes aan de bar. Ik loop naar een tafeltje en ga zitten waarop ik wacht tot Jason bij me is.
    "Mag ik je voorstellen aan mijn vriend, Jack Daniel's," zeg ik grijnzend terwijl ik één van de twee glazen met whiskey naar hem toe schuif.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    "Eh, nee.. Geen punt," Zegt ze zachtjes. "Ik ehm, ik kon niet slapen," Ik knik. "Blijf je nog even?" Vraagt ze voorzichtig. Wat heb ik hier nog te zoeken als je aan je eigen broer vraagt hoe het eruit ziet als een jongen verliefd op je is. Een jongen genaamd Danny. Ik zucht even en haal adem. "Ik weet niet," Begin ik en kijk haar aan. Oké. Ik blijf. Als vrienden. "Uh.. okee," Mompel ik en sla mijn ogen neer. Wat doe je Dave? Vrienden! Verpest dat nou niet, sukkel.

    Jason.
    Samen zingen we het refrein mee en voor het eerst voel ik me gelukkig bij iemand van school. Oké, Blanda hoorde daar ook bij. Blanda. Trut. Voor ik het weet is het liedje af gelopen en begint Devon luidt te klappen. Het publiek klapt enthousiast mee. "Applausje voor Jason!" Roept ze luidt en zet de gitaar weg. Ik spring achter haar aan van het podium en neem plaats op een van de barkrukken. "Mag ik je voorstellen aan mijn vriend, Jack Daniel's," Zegt ze grijzend en schuift een glas naar me toe. Glimlachend pak ik het glas en neem een slokje. "Jason Holyfield," Stel ik mezelf voor.

    [Ik moet rust houden van mijn moeder omdat ik ziek ben, waarschijnlijk bloedarmoede of Pfeiffer. Morgen moet ik bloed laten prikken.. )=]

    Chrissie

    "Ik weet niet," zegt hij terwijl hij me aankijkt. Ik bijt op mijn onderlip omdat die anders geheid gaat pruilen. Waarom wil hij niet blijven? "Uh.. okee," zegt hij dan uiteindelijk toch. Er verschijnt een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik loop verder de trap af en neem hem bij de hand om hem weer mee te sleuren naar de bank. Ik sla het deken om me heen en ga zitten.
    "Wat ehm? Wat heb je eigenlijk gehoord?"
    Als hij gehoord heeft dat het om hem ging scheelt dat mij misschien een hoop uitleg.

    Devon

    Hij neemt een glas en nipt ervan.
    "Jason Holyfield," stelt hij zichzelf voor. Ik grinnik even. Ik weet wel wie hij is. Ik steun met mijn elleboog op de bar en steek met de andere hand mijn glas omhoog.
    "Jason Holyfield, op het single zijn," toost ik.
    Ik zet het glas aan mijn lippen en neem er een flinke slok van. Het spul brandt in mijn keel. Heerlijk. Normaal drink ik niet, maar als ik het doe dan doe ik het goed. Voor mij geen van die fruitdrankjes die ze veertienjarigen aansmeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Veel beterschap trouwens. Lijkt me rot voor je :c]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Chrissie loopt van de trap af en pakt me bij de hand. Ze sleurt me mee naar bank, ploft neer en slaat het deken - waar ik net onder lag - om zich heen. Ik laat me naast haar op de bank zakken en laat mijn beide handen op mijn schoot liggen. "Wat ehm? Wat heb je eigenlijk gehoord?" Ik kijk van de tv naar Chrissie. "Niet veel," Begin ik. "Ik hoorde alleen dat je het over vlindertjes had en dan Aaron vertelde over hoe je kan merken dat een jongen verliefd op je is," Antwoord ik eerlijk. Mijn gezicht staat serieus.

    Jason.
    "Jason Holyfield, op het single zijn," Ik grinnik. Het klinkt beter. Single. Devon drinkt uit haar glas en ik volg haar voorbeeld. Dit noem je nog eens whiskey. Er komt een vrolijke grijns op mijn gezicht en binnen de kortste keren is mijn glas op. Ik zet het op de bar neer en laat mijn blik door het café glijden. Misschien zijn hier nog leuke meiden?

    [Dankjewel. (:]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 10:15 ]

    Chrissie

    "Niet veel. Ik hoorde alleen dat je het over vlindertjes had en dan Aaron vertelde over hoe je kan merken dat een jongen verliefd op je is," antwoordt hij. Ik ben blij dat hij eerlijk is ondanks de veel te serieuze blik. Toch komt er een duidelijk schaamrood op mijn wangen.
    "Dusssss, je hebt geen namen opgevangen?" vraag ik zacht. Mijn stem beeft een beetje. Nerveus zit ik aan een denkbeeldig draadje van het dekentje te prutsen. Het was ook te mooi om waar te zijn, dat we het hier niet over zouden moeten hebben. Het leven is nu eenmaal geen sprookje.

    Devon

    Al snel is Jason's glas leeg en omdat ik me niet wil laten kennen drink ik de tweede helft ook in één teug op. Ik trek even een grappig gezicht omdat het spul mijn keel dichtschroeit. Dapper bestel ik bij de barman nog twee glazen.
    "Die krijg je van mij," zegt de kerel met een grijns.
    Ik trek eerst de drankjes naar me toe en hoe ze stevig vast.
    "Dank je," grinnik ik. "Zolang je maar wel weet dat ik achteraf niet van plan ben in natura te betalen."
    Grijnzend draai ik me terug naar Jason die zijn ogen door de pub laat gaan. Lachend rol ik met mijn ogen.
    "Zie je iets dat je bevalt?" vraag ik terwijl ik het tweede glas whiskey voor zijn ogen houd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.
    Opnieuw kleuren haar wangen donkerrood. "Dusssss, je hebt geen namen opgevangen?" Vraagt ze zacht. Bíjna angstig. "Nee.. geen namen," Zeg ik eerlijk. Eerlijk? Ik denk terug aan het moment dat ik de gang op liep. Hebben ze het over Danny gehad? Nee, dat denk ik. Én ik weet het zeker. Ik kan haar niet langer aankijken. Een beetje nerveus kijk ik naar de tv.

    Jason.
    Na mij drinkt Devon haar glas ook leeg. Haar gezicht trekt grappig en ik moet er om lachen. Wanneer ze nog twee glazen bestelt komt er een kerel op ons af gelopen. "Die krijg je van mij," Grijnst hij. Slijmerd. Direct trekt Devon de glazen naar zich toe. Oké.. "Dank je," Grinnik ze. "Zolang je maar wel weet dat ik achteraf niet van plan ben in natura te betalen," Ik trek een vies gezicht naar Devon. "Fout.." Mompel ik en laat mijn blik opnieuw door de pub gaan. "Zie je iets dat je bevalt?" Vraagt ze en houdt het tweede glas whiskey voor mijn ogen. "Die whiskey bevalt me, én dat blonde meisje met dat grijze jurkje," Grinnik ik en let op haar dansbewegingen. Sierlijke dansbewegingen. "Weet jij hoe ze heet? Jij bent hier.. bekend,"

    [Naar de dokter.. ):
    Ben zo terug.]

    Chrissie

    "Nee.. geen namen," zegt Dave waarop hij naar de televisie kijkt.
    "Oké," zucht ik zacht terwijl ik knik.
    Dan moet ik nu alleen maar uitzoeken wat ik precies voor hem voel. Ik grinnik even over mijn gedachten. Het klonk net alsof ik gewoon eventjes een pak melk moest halen, simpel.
    "En hoe vind jij dat je aan een jongen kan merken of hij iets voor je voelt?" vraag ik voorzichtig.

    Devon

    "Die whiskey bevalt me, én dat blonde meisje met dat grijze jurkje. Weet jij hoe ze heet? Jij bent hier.. bekend," vraagt Jason zonder zijn blik van haar af te halen. Ik grinnik, ja voor haar zijn er wel meerdere kerels hier, tevergeefs.
    "Ze heet Sloane," zeg ik dan. "En die jongen die daar staat," Ik wijs even naar de pooltafel. "Is haar vriendje Derryl. Probeer nog een keer."
    Ik nip heel zuinig van mijn whiskey, anders ben ik binnen de kortste keren dronken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Ze grinnikt even ik kijk haar aan, maar besef snel dat het waarschijnlijk om haar eigen gedachten is. "En hoe vind jij dat je aan een jongen kan merken of hij iets voor je voelt?" Vraagt ze voorzichtig. "Bij.. Courtney," Begin ik en haal even adem. Dit is de eerste keer dat ik het tegen iemand vertel. "Ik was bij Courtney altijd mezelf, humoristisch, vriendelijk en zorgzaam," Vertel ik en kijk haar aan. "En soms vroeg ik teveel aandacht," Voeg ik er ten slotte aan toe.

    Jason.

    "Ze heet Sloane," Zegt ze. "En die jongen die daar staat," Haar vinger wijst naar de pooltafel. "Is haar vriendje Derryl. Probeer het nog een keer," Ik heb de neiging om te zuchten, maar doe het niet. "Het was ook te mooi om waar te zijn," Mompel ik en neem een paar slokken van mijn whiskey. "Zijn er ook nog meisjes die single zijn?" Grinnik ik en laat mijn blik opnieuw door de pub gaan.

    [Even een nieuwe stijl proberen. ;D]

    Chrissie

    "Bij.. Courtney," Hij haalt even diep adem, hij lijkt het er moeilijk mee te hebben. Ik aarzel even maar leg dan troostend een hand op zijn schouder. "Ik was bij Courtney altijd mezelf, humoristisch, vriendelijk en zorgzaam. En soms vroeg ik teveel aandacht," zegt hij.
    Ik sla mijn ogen even neer. Hij spreekt over haar alsof hij nog heel veel van haar houdt. Ik heb geen idee wie ze is en wat er tussen hen gebeurd is en ergens heb ik het idee dat het ook mijn zaken niet zijn.
    "Je mist haar?" zeg ik met een toon ergens tussen vraag en bevestiging.

    Devon

    "Het was ook te mooi om waar te zijn," mompelt Jason waarop hij nog enkele slokken van zijn whiskey neemt. Ik moet even lachen, die jongen heeft echt de blues. "Zijn er ook nog meisjes die single zijn?" grinnikt hij dan terwijl zijn ogen al weer op jacht gaan.
    "Kop op vent," grinnik ik. "Er is genoeg vis in de zee. Neem nou...." Ik kijk ook even rond en mijn blik valt op een meisje aan de rechterhoek van het podium. "Leah." Ik kijk nog even verder en zie een roodharig meisje staan praten met een paar vriendinnen. Ik knik even naar haar. "Of Kyra." Ik draai me een beetje om en zie nog een meisje staan. "En aan de andere kant van de bar zit Tiffany." Ik kijk hem wenkbrauwwiebelend aan. De meisjes hebben net zo'n alternatieve stijl als ik, maar diep vanbinnen ben ik ook doodgewoon.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Troostend legt ze haar hand op mijn schouder. "Je mist haar?" Ik kijk Chrissie aan. Die weet niet hoe en wat. "Ja.." Mompel ik zachtjes en haal adem om aan mijn verhaal te beginnen. "Je moet niet denken dat ik een zielig persoon ben die droevig is om een ex.." Begin ik. "Courtney is overleden aan.." Ik buig me naar Chrissie toe, omdat ik weet dat Blanda nog steeds in dezelfde zetel zit. "Anorexia," Fluister ik. "En.. ze was zomaar weg, zonder dat ik het aan had zien komen,"

    Jason.

    Devon moet even lachen. "Lach me niet uit," Grinnik ik en geef een speelse, zachte stomp tegen haar schouder. "Kop op vent," Grinnik ze. "Er is genoeg vis in de zee. Neem nou.." Ze laat haar blik door de pub gaan. "Leah. Of Kyra. En aan de andere kant van de bar zit Tiffany," Ze kijkt me aan en wiebelt even met haar wenkbrauwen. Keurend kijk ik naar me meisjes. "Aha," Keur ik met een kakkerig stemmetje. "Maarre, hoe zit het met jou en jongens?" Vraag ik aan Devon en geef haar een geheimzinnige knipoog.

    Chrissie

    "Ja... Je moet niet denken dat ik een zielig persoon ben die droevig is om een ex... Courtney is overleden aan.." Hij buigt wat dichter naar me toe en ik krijg het even moeilijk om te ademen. "Anorexia. En.. ze was zomaar weg, zonder dat ik het aan had zien komen," zegt hij.
    Met een krop in mijn keel zit ik hem aan te kijken.
    "Dave," zeg ik zacht. "Dat moet echt verschrikkelijk voor je geweest zijn." Ik zou haast rouwen in zijn plaats "En ik heb je nooit, nu trouwens nog niet, een zielig persoon gevonden," voeg ik er stil aan toe.

    Devon

    "Aha," zegt Jason met een kakkerig stemmetje. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Maarre, hoe zit het met jou en jongens?" vraagt Jason met een geheimzinnige knipoog. Ik trek een wenkbrauw op.
    "Ikke? Wie zit wie nu uit te lachen?" Hij neemt me vast in de maling. Ik steek mijn glas nog een keer op. "Maar zoals ik al zei, ik ben dus single," antwoord ik met een al even mysterieuze knipoog. Ik moet opnieuw even lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Meelevend kijkt ze me aan. "Dave.. Dat moet echt verschrikkelijk voor je zijn geweest," Zegt ze zacht, en ik knik. "En ik heb je nooit, nu trouwens nog niet, een zielig persoon gevonden," Voegt ze er aan toe. "Dank je," Ik probeer een kleine glimlach om mijn gezicht te forceren en het lukt redelijk. "Maar.. over wie had je het boven?" Vraag ik voorzichtig. Ik wil het zeker weten.

    Jason.

    Haar wenkbrauw schiet omhoog. "Ikke? Wie zit wie nu uit te lachen?" Ze steekt haar glas nog een keer op en ik doe vrolijk mee. "Maar zoals ik al zei, ik ben dus single," Antwoord ze met een zelfde mysterieuze knipoog. "Ja. he he," Zucht ik. "Dat snap ik ook wel, maar heb je iemand op het oog?" Misschien is het onbeleefd van me dat ik het zo direct vraag, dat zal mijn familie zeker zo vinden, maar nu kan het me niks schelen. In deze pub kan ik mezelf zijn.