• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Dave.

    Ze laat het deken voor haar gezicht zakken en kijkt me niet aan. Haar gezicht is rood, maar ik weet zeker dat die van mij roder is. Héél zachtjes zie ik haar hoofd op en neer bewegen. Het klopt, ze.. Ze is dus verliefd op mij. "Sorry dat ik het zo moest zeggen.. Ik.. Gaat het?" Vraag ik voorzichtig en staar naar de zelfde plek op de vloer.

    Jason.

    "Nee, dat heb ik aan jou gegeven samen met mijn sigaretten," Ik steek mijn hand opnieuw in mijn broekzak en tover een aansteker tevoorschijn. Ik steek mijn sigaret in m'n mond en steek hem aan. Even trek ik mijn rechter mondhoek op en laat de rook ontsnappen. Dan geef ik de aansteker aan Devon. "Alsjeblieft,"

    Chrissie

    "Sorry dat ik het zo moest zeggen.. Ik.. Gaat het?" vraagt Dave voorzichtig.
    Ik zucht diep terwijl ik een eerlijk antwoord probeer te verzinnen.
    "Ik... Ik weet het niet, Dave," zeg ik dan. "Ik weet niet wat ik voel, ik weet niet hoe ik me moet voelen. En ik weet al helemaal niet waar mijn verstand gebleven is," voeg ik er met bevende stem aan toe.
    Voorzichtig til ik mijn hoofd op om hem aan te kijken. Ik heb er geen idee van wat dit voor onze vriendschap betekent.

    Devon

    "Alsjeblieft," zegt Jason terwijl hij me mijn aansteker terug geeft.
    "Dank je," grinnik ik.
    Ik stop de sigaret in mijn mond en breng het vuur ervoor. Ik neem een paar hijsen en blaas de rook in o-vormpjes weer uit mijn mond. Jammer genoeg zou ik niet zonder die stokjes gevuld met tabak en nicotine kunnen. Een mens moet ergens aan zondigen.
    "Al een keuze gemaakt?" vraag ik met een kleine grijns terwijl ik naar Leah knik die ondertussen aan het dansen is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Ik... Ik weet het niet, Dave," Zegt ze. Huh? "Ik weet niet wat ik voel, ik weet niet hoe ik me moet voelen. En ik weet al helemaal niet waar mijn verstand gebleven is," Een zucht verlaat mijn mond. Ik snap hoe ze zich voelt. Zelf weet ik het ook niet. Ik heb haar altijd als een goede vriendin gezien en mijn gevoelens ver weggestopt. Ik probeer een glimlach op mijn gezicht te krijgen, maar dat mislukt compleet. Langzaam slenter ik naar de eettafel en pak een stoel. Ik zet hem tegen over Chrissie neer en ga erop zitten. "Ik snap je," Begin ik. "Omdat ik dacht dat je gevoelens had voor Danny heb ik je niet meer dan een goede vriendin gezien," Vervolg ik. "Stiekem had ik wel gevoelens voor je," Biecht ik op.

    Jason.

    "Al een keuze gemaakt?" Ik schud mijn hoofd. "Móet ik kiezen?" Begin ik. "Ik kan ze ook gewoon van een afstandje bekijken," Grinnik ik en laat mijn blik opnieuw door de pub glijden. Leah kan wel dansen, dat is zeker. Ik neem een trekje van de sigaret en blaast de rook uit.

    Chrissie

    Dave neemt een stoel en komt voor me zitten.
    "Ik snap je. Omdat ik dacht dat je gevoelens had voor Danny heb ik je niet meer dan een goede vriendin gezien. Stiekem had ik wel gevoelens voor je," zegt hij.
    Ik kijk hem aan met een schamper lachje.
    "Had?" vraag ik met een krop in mijn keel. "Ik heb gewoon beseft dat jij er altijd voor me bent, dat ik me beter voel door jouw aanwezigheid. Overal is is wel iets dat me aan jou doet denken. Maar blijkbaar kom ik te laat met die conclusie," zeg ik zacht. Op het einde van mijn zin breekt mijn stem even.

    Devon

    Hij schudt zijn hoofd.
    "Móet ik kiezen? Ik kan ze ook gewoon van een afstandje bekijken," grinnikt hij.
    Ik moet luidop lachen.
    "Het is maar waar je op kickt," antwoord ik hoofdschuddend. Ik neem nog een slokje van mijn bier voor ik nog een keer aan mijn sigaret trek. Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik zo makkelijk met hem een gesprek zou kunnen voeren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Had?" Haar stem klinkt droevig en trilt een beetje. "Nou.. ja, ik heb mijn gevoelens weggestopt. Ver weg," Mompel ik. "Ik heb gewoon beseft dat jij er altijd voor me bent, dat ik me beter voel door jouw aanwezigheid. Overal is is wel iets dat me aan jou doet denken. Maar blijkbaar kom ik te laat met die conclusie," Ik kijk haar aan en ik heb het gevoel dat ik breek. Je kan zien dat ze er mee zit. Ik twijfel, moet ik naar haar toelopen? Of blijven zitten? Ik wil nooit een einde aan onze vriendschap maken en ik weet dat ik nú op moet passen. "Te.. laat," Herhaal ik haar laatste woorden. De stem waarmee ik de kamer binnen kwam is veranderd in een gevoelige toon.

    Jason.

    "Het is maar waar je op kickt," Ik kijk haar aan. "En waar kick jij op dan?" Mompel ik en wrijf even over mijn voorhoofd. Gelukkig zit ik aan de cola. Dan heb ik tenminste morgenochtend geen kater. Er komt een grijns op mijn gezicht als Leah naar me kijkt. Ik schenk haar een knipoog en drink een paar slokken cola.

    Chrissie

    "Te... laat," herhaalt Dave mijn woorden. Ik beschouw het maar als een bevestiging dat het effectief zo is. Ik knik zachtjes terwijl er tranen in mijn ogen springen. Wat ik nu voel is iets heel anders dan bij Danny. Bij hem voelde ik me verraden, te min. Nu, nu voel ik me stom en hopeloos alleen.
    "Het is misschien ook maar beter zo," fluister ik. Luider kan ik niet praten vanwege de krop in mijn keel.

    Devon

    "En waar kick jij op dan?" mompelt Jason.
    Ik moet lachen, maar denk dan toch serieus na over die vraag.
    "Tattoos," besluit ik als eerste. "En jongens die weten wat ze willen." Ik zucht even. "Al is dat laatste me nogal zuur opgebroken," voeg ik er hoofdschuddend aan toe. Ik grinnik wanneer ik Jason naar Leah zie knipogen. Boys will be boys.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Het is misschien ook maar beter zo," Fluistert ze, en ik kijk haar aan. Ik zwijg, omdat ik gewoon niks weet te zeggen. Dit bedoel ik niet. Ik twijfel; Kan ik de gevoelens terug halen? Rustig sta ik op en loop naar haar toe. Ik sla mijn armen om haar heen. "Ik hou van je," Fluister ik in haar oor. Ik hoop dat ik het goede heb gedaan.

    Jason.

    "Tattoos," Zegt ze, en ik kijk direct naar haar armen. Daar kan ik niet mee winnen, ik heb twee tatoeages en zij misschien wel honderd. "En jongens die weten wat ze willen," Ik knik. "Al is dat laatste me nogal zuur opgebroken," Ik knik opnieuw en draai me naar Leah. Ze is knap, dat geef ik toe. Verveeld druk ik mijn sigaret uit in de asbak.

    Chrissie

    Ik besef pas dat Dave bij me is als hij zijn armen om me heen slaat. Net wanneer ik hem ook wil omhelzend fluistert hij iets in mijn oor dat verdacht veel lijk op,
    "Ik hou van je."
    Mijn mond valt werkelijk open van verbazing.
    "W-wat?" vraag ik verstomd. "Maar net zei je nog dat-"
    Ik maak me van hem los om hem vragend in de ogen te kijken. Niet dat ik het niet fijn vind, wat hij net zei. Maar ik moet toegeven dat het na ons gesprek zeer onverwachts kwam.

    Devon

    Jason knikt even en draait zich dan weer om naar Leah te kijken.
    "Zal ik even met haar gaan praten? Een goed woordje doen?" vraag ik met een glimlach op mijn lippen. "Of kan je dat zelf aan, grote jongen?"
    Ik kijk hem aan met een ondeugend lachje.
    Terwijl ik wacht op antwoord laat ik mijn ogen door de ruimte glijden, eens kijken of er voor mij ook iets interessants aanwezig is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "W-wat?" Stamelt ze. "Maar net zei je nog dat.." Ze maakt zich los uit mijn omhelzing en kijkt me aan. "Misschien was het een beetje onverwacht," Begin ik. "Maar, het komt uit mijn hart," Vervolg ik en kijk naar Blanda die ondertussen ligt te slapen. Aaron is nergens te bekennen. "Ja, ik heb mijn gevoelens weggestopt, maar stiekem bleven er een paar. Ik zou niet alles kunnen verbergen bij zo'n mooi meisje," Zeg ik zacht en voel mijn wangen rood kleuren.

    Chrissie

    "Misschien was het een beetje onverwacht. Maar, het komt uit mijn hart. Ja, ik heb mijn gevoelens weggestopt, maar stiekem bleven er een paar. Ik zou niet alles kunnen verbergen bij zo'n mooi meisje," zegt Dave zacht. Mijn wangen gloeien alsof ik net een mond vol chili pepers doorgeslikt heb.
    "Joh," breng ik verlegen uit. Ik geef hem een klein stompje en sla mijn ogen neer. Alle twijfels zijn gesmolten voor de zon. Dave is degene die bij me past, dat weet ik nu wel zeker. Ik kruip wat dichter naar hem toe en druk voorzichtig mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Joh," Ik krijg een klein stompje tegen mijn arm en voel dat ze een stukje dichter tegen me aan gaat zitten. Dan wil ik nog iets zeggen, maar ik voel haar lippen op de mijne. Gewillig kus ik terug en laat mijn hand langs haar wang glijden. Wat hou ik van deze meid.

    Jason.

    "Zal ik even met haar gaan praten? Een goed woordje doen?" Vraagt ze met een glimlach. Onverschillig kijk ik haar aan. "Of kan je dat zelf aan, grote jongen?" Haar lach veranderd naar ondeugend. "Oké, ik ga naar haar toe en jij kiest een jongen uit de pub. Straks zien we elkaar weer en dan wil ik weten wie de meeste indruk heeft gemaakt," Stel ik voor en tover een brede grijns op mijn gezicht. Dit gaat nog leuk worden..

    Chrissie

    Ik krijg een gekke kriebel in mijn buik wanneer ik merk dat Dave me terug kust. Zijn vingertoppen branden op mijn wang. Wanneer de kus voorbij is voelt het echter een beetje vreemd aan. Ik moet denk ik nog een beetje leren loslaten dat Dave en ik zo lang vrienden geweest zijn en dat dit een stapje verder gaat dan dat. Blozend kijk ik hem aan. Ik verberg mijn gezicht in het deken en giechel even. Na een minuutje durf ik hem weer aankijken.
    "Wil je nog steeds naar huis?" grinnik ik.

    [Ik snap even niet wat Jason bedoelt :'). Wil hij weten wie de meeste indruk gemaakt heeft op Devon (dus hij of die andere jongen) of wil hij weten of Devon het best iemand kan versieren of hij? :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Voor ik het weet is de kus voorbij. Voorzichtig kijk ik haar aan. Haar wangen blozen lichtjes en ik laat mijn hand bij haar wang weggaan. Ze trekt de deken over haar hoofd en ik trek een wenkbrauw op. Zachtjes giechelt ze even en ik begin te lachen. Rare Chrissie. Dan trekt ze haar deken naar beneden en kijkt me aan. "Wil je nog steeds naar huis?" Grinnikt ze. "Nee, tuurlijk niet," Ik werp even een blik op de klok. "Het is wel al rond enen.." Mompel ik.

    [Wil hij weten wie de meeste indruk gemaakt heeft op Devon (dus hij of die andere jongen) of wil hij weten of Devon het best iemand kan versieren of hij? Dat laatste. (:]