• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Jason.
    Haar mond zakt open en een lange tijd is het stil. "Ze zouden die avond bij mij thuis films komen kijken, Hayley en Noa. Maar toen Hayley bij me aankwam, kwam ze met het idee om het feest te crashen. Ik wilde niet, ik had er niks te zoeken en zij ook niet. Ik waarschuwde haar dat het niet goed zou aflopen. Ze heeft me gewoon laten zitten om naar dat feest te gaan," Nu kijk ik haar ongelovig aan. "Nou, lekkere vriendinnen heb je dan," Mompel ik en draai me om naar de voorruit. "Juist ja," Mompelt ze en start te motor en rijd de parkeerplaats van de school af. Ojaa.. we stonden nog stil. Stupid.

    Devon

    "Nou, lekkere vriendinnen heb je dan," zegt hij.
    Ik grinnik even.
    "Na die stunt van haar, heb ik er maar eentje over. We zijn geen vriendinnen meer," zeg ik hard. Ik hou mijn ogen strak op de weg gericht. Omdat er een vreemde mist opsteekt, zet ik mijn mistlichten aan. Ik zie namelijk bijna geen steek voor ogen. Het is even stil en plots vraag ik me iets af. Hij heeft toch een vriendin? Hoort hij zijn overwinning dan niet met haar te vieren?
    "Had je vriendin plannen?" vraag ik voorzichtig. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "Na die stunt van haar, heb ik er maar eentje over. We zijn geen vriendinnen meer," Zegt ze bewust, en ik knik, omdat ik niks weet om te antwoorden. Ik kijk door het zijraampje en zie dat het mistig begint te worden. Mijn blik glijd naar de voorruit. Dat is al niet veel beter. Het is mistig. Een tijdje is het stil. "Had je vriendin plannen?" Ik woedende zucht verlaat mijn mond. "Blanda bedoel je?" Zeg ik en spreek haar naam uit alsof het oud vuil is. Devon knikt. "Die trut is er vandoor," Mompel ik kortaf.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 13:10 ]

    Devon

    Zijn eerste reactie voorspelt niet veel goeds.
    "Blanda bedoel je?" Hij spuwt haar naam werkelijk uit. Voorzichtig, stilzwijgend knik ik even. "Die trut is er vandoor," mompelt hij. Ik kan zijn woede maar al te goed begrijpen, ik heb mijn klootzak van een ex ook nog steeds niet vergeven.
    "M-met een ander?" vraag ik stil. De 'ervandoor gaan' lijkt me niet bepaald een uitdrukking die je in elke context kan gebruiken. Als ik gelijk heb, dan heb ik meer met deze jongen gemeenschappelijk dan ik eerst dacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "M-met een ander?" Vraagt ze voorzichtig en stil. "Jep, hij mag haar hebben," Zeg ik opnieuw op dezelfde woedende toon. Het liefste zou ik de eerste beste bus naar zijn huis nemen en hem een vertellen wat ik van hem denk, maar dat kan niet. Dan maak ik nog meer kapot en ik heb al zo weinig. Ik laat mijn gebalde vuist ontspannen en staar met een verbeten blik door de voorruit. Het kan me niet boeien dat ik door de mist niks zie.

    Devon

    "Jep, hij mag haar hebben," antwoordt Jason woedend.
    Ik klem mijn stuur steviger vast en druk mijn kaken stevig op elkaar.
    "Ik zou haar voorstellen aan mijn ex, mocht ik die bedriegende klootzak nog spreken," bits ik terwijl er weer herinneringen boven komen. Ik heb hem zo lang het beste van mezelf gegeven en dan gaat die rotzak er gewoon doodleuk nog een vriendinnetje bijnemen.
    "Life's a bitch, net als ons exen," zeg ik terwijl ik bruusk parkeer voor de pub.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "Ik zou haar voorstellen aan mijn ex, mocht ik die bedriegende klootzak nog spreken," Bitst ze, en ik kijk haar aan. Ergens van binnen ben ik nieuwsgierig. Wie is haar ex? Hoe lang hebben ze gehad? Maar ik hou mijn mond. Als ze dit allemaal aan mij zou vragen kan ik niet voor mezelf in staan. Als ik dan iets verniel van woede is dat niet mijn schuld. Allemaal de schuld van die domme trut. "Life's a bitch, net als ons exen," Zegt ze. Een kleine grijns komt er op mijn gezicht. "You're right," Mompel ik, terwijl ze de auto parkeert. Misschien kan ik ergens in de pub iemand vinden die een sigaret of joint voor me heeft. Daar ben ik echt aan toe.

    Devon

    "You're right," mompelt Jason met een grijns op zijn gezicht. Ik knipoog even terwijl ik de motor uitzet. We zitten in hetzelfde schuitje, kerel. Ik doe mijn klepje naar beneden zodat er een spiegeltje tevoorschijn komt, doe wat felrode lippenstift op en trek mijn trui uit om die vervolgens op de achterbank te gooien. Tevreden kijk ik naar de tattoo's op mijn nu naakte armen, er is geen enkele waarvan ik spijt heb. Ik trek de sleutel uit het contact en stap uit. Wanneer Jason uitgestapt is vergrendel ik mijn juweeltje van een wagen. Be ready for the freakshow.
    "Kom op," zeg ik tegen Jason.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Ik krijg een kleine knipoog toegeworpen en spring uit de auto. Door de ramen kan ik nog net zien dat ze haar trui uittrekt. Jezus, tegen die tatoeages kan ik niet op met enkel een tatoeage op mijn onderarm. Ik hang wat tegen de auto en wacht tot ze klaar is. Wanneer ze uitstapt vergrendeld ze de auto en loopt eromheen , richting de pub. "Kom op," Zegt ze. "Dat laat ik me geen tweede keer zeggen," Mompel ik en loop achter haar aan.

    Devon

    "Dat laat ik me geen tweede keer zeggen," hoor ik Jason mompelen.
    Zodra ik binnenkom verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Ik word begroet door heel wat bekende gezichten. Hier voel ik me thuis. En de mannelijke aandacht die ik op school niet krijg, heb ik hier te over. Er worden me een paar drankjes aangeboden die ik beleefd afsla. Ik neem mijn pakje sigaretten uit mijn broekzak en steek er eentje op. Grijnzend kijk ik Jason aan.
    "Vast niet wat je gewoon bent?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    Ik slenter achter haar aan de pub binnen. Veel mensen begroeten haar en bieden drankjes aan. Dan haalt ze een pakje sigaretten uit mijn broekzak en steekt er eentje op. Met een brede grijns kijkt ze me aan. "Vast niet wat je gewend bent?" Er komt een spottende grijns op mijn gezicht. "Hmm, misschien niet helemaal. Als je maar één ding weet. Ik ben geen kakker," Wanneer ze even wegkijkt gris ik sigaret uit haar handen en neem een grote haal. Lekker. Langzaam laat ik de sigarettenrook uit mijn mond ontsnappen.

    Devon

    Er komt een grijns op mijn gezicht.
    "Hmm, misschien niet helemaal. Als je maar één ding weet. Ik ben geen kakker," zegt Jason.
    Er tikt iemand op mijn schouder om vervolgens tekens te doen dat hij vuur wil. Ik haal mijn aansteker uit mijn zak en help de jongen een handje. Ondertussen wil ik antwoorden op wat Jason net zei.
    "Mooi daar hou ik nie- Hé!" Ik kijk hem lachend aan wanneer hij mijn sigaret uit mijn hand ritst. Ik schud lachend mijn hoofd en besluit hem het ding gewoon te laten houden. Ik neem zelf een nieuwe en geef hem het pakje.
    "Leef je uit, ik moet toch even dat podium op," zeg ik dan. Ik geef hem een schouderklopje en ga op het podium staan. Het wordt automatisch wat stiller in de pub. Ik neem een gitaar, ga voor de microfoon en begin te spelen en zingen. Daarna kijk ik lachend mijn vrienden en kennissen aan.
    "Voor het volgende liedje," grinnik ik. "Heb ik vier kerels nodig." Mijn ogen vallen op de jongen die met me meegekomen is. "Jason?" vraag ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ze geeft me een klein stompje tegen mijn schouder, waardoor ik even grinnik. "Vertel me dan op z'n minst hoe ik kan merken of iemand mij leuk vind, zodat ik niet in teveel situaties als met Danny beland," grinnikt ze. "Jeweetwel, die kleine dingetjes waarbij je aan een kerel kan merken of hij vlindertjes heeft" Ze kriebelt me even.
    Ik kijk haar even geheimzinnig aan en schud dan mijn hoofd met een speelse grijns erop.
    Ze kruipt wat dichter tegen me aan, waarna ze een lief lachje opzet en knipper overdreven met mijn ogen. Kijk dit kan ik nog wel weerstaan, maar pruillipjes? Dat is gewoon mijn zwakke plek denk ik.
    Ik grijns weer naar haar en schud mijn hoofd.
    "Toooooeeee?" zeg ik zo lief mogelijk.
    Ik laat een zucht en rol even met mijn ogen. "Omdat jij het bent," Geef ik mezelf dan over en denk even na. "Meestal kun je het zien aan wat hij doet. Meestal wil hij meer aandacht van je en gaat dan domme dingen doen, en voordat je het vraagt dat heb ik níet bij Blanda gedaan" Zeg ik erachteraan en dat laatste met een grinnik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.
    "Mooi daar hou ik nie- Hé!" Roept ze en kijkt me lachen aan. "Te laat, ouwe," Mompel ik en krijg het pakje in handen. "Leef je uit, ik moet toch even dat podium op," Ik knik en neem op nieuw een trekje van de sigaret. Devon geeft me een schouderklopje en loopt het podium op. Het valt me op dat het stiller wordt. Ze zal hier wel bekend zijn. En ik ben onbekend. Mooi, kan ik eens gewoon mezelf zijn, dan de Jason die op school ben. Mijn blik glijd even door de pub en voor ik het weet begint iemand gitaar te spelen. Ik hef mijn hoofd op en kijk naar het podium. Het is Devon. Wat zijn ongelofelijk mooi zingen. Dat had ik totaal niet bij haar verwacht. Oké, ze is een gleek, maar dat zegt niet dat alle gleeks mooi kunnen zingen. Wanneer het liedje afgelopen is gaat haar blik door de zaal. "Voor het volgende liedje," Grinnik ze. "Heb ik vier kerels nodig," Vervolgd ze, en er komt een klein grijns op mijn gezicht. "Jason?" Vraagt ze. Ik sta op en slenter richting het podium. Niet te enthousiast Jason. Ik grinnik even van mijn eigen gedachte en loop dat het podium op.

    Chrissie

    "Omdat jij het bent. Meestal kun je het zien aan wat hij doet. Meestal wil hij meer aandacht van je en gaat dan domme dingen doen, en voordat je het vraagt dat heb ik níet bij Blanda gedaan," grinnikt hij. Ik geef hem een stootje.
    "Ja, maar jij wist dat ze wel een oogje op je had. Bij mij ligt het net even anders. Maar dankje," zeg ik. Ik geef hem een flinke knuffel en kijk hem dan aan. "Laten we maar terug naar beneden gaan, erg sociaal is het niet. En dan kan jij nog even bij je liefje zijn," voeg ik er plagerig aan toe. Het kan me vrij weinig schelen dat ze me in mijn pyjama zien. Ik besluit nog even na te denken over het smsje voor ik antwoord, stap uit bed en doe mijn deur open om vervolgens de trap af te lopen. Ik ben halverwege wanneer ik Dave beneden zie staan. Ik krijg het even benauwd en mijn wangen gloeien terwijl mijn hart als een bezetene tekeer gaat. Stokstijf blijf ik staan.
    "Dave," probeer ik luchtig te zeggen. Ik weet zowaar nog een glimlach te forceren. "Praatten we te luid?"
    Wat heeft hij allemaal gehoord?

    Devon

    Met een grijns komt Jason naar het podium geslenterd. Ik schud lachend mijn hoofd terwijl ik nog een paar goede muzikanten uitkies.
    "We gaan het een beetje anders doen," zeg ik lachend door de microfoon. "We gaan met z'n vijven één instrument gebruiken." Ik kijk Jason aan en wiebel een keer met mijn wenkbrauwen. Wanneer iedereen op het podium is leg ik de bedoeling uit en wie wat kan doen.
    Dan zet ik het liedje in.
    "Zing het van je af, kerel," zeg ik grijnzend tegen Jason.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.