• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik grijns, 'Zie je ik ben niet de enige !' Ik keek Nathan en Jessy toen aan. 'Nee, verder weet ik niets meer, behalve dat midden dat ik aan het dansen was met iemand, volgens mij was het met Jessy,' zei ik toen. 'Dat al het stroom uitviel en dat het opeens hevig begon te stormen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    Onschuldig trok ik mijn wenkbrauw op en ik probeerde een grinnik te onderdrukken. 'Hoe kom je daar nou bij? Ik voel me prima.' Grijnsde ik. Ik keek nu naar het meisje, dat ik plotseling herkende. 'Heey... Pandora! Had ik jou gisteren geen Jillz aangeboden? Je weet wel, ik ben het. Nathan?' Herrinerde ik me.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:44 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    Emma lacht even, ze heeft geen irriterende lach. "Ik vind het niet erg hoor," Grinnikt ze. "Anders gaan we zo even kijken of er nog meer mensen zijn?" Ik knik. "Lijkt me een goed idee. Anders zit ik met jullie opgescheept.." Mompel ik en trek een vervelend gezicht om in lachen uit te barsten. "Sorry," Verontschuldig ik me opnieuw. "Oh ja zeker, met de meest luxe hutjes die ik ooit in mijn leven heb gezien," Zegt Ariël. "Zo, mevrouw is een beetje verwend?" Mompel ik met een brede grijns. Ik rek mijn t-shirt een beetje uit en knoop hem om mijn arm. Straks moet ik de komende weken in deze kleding lopen. Het zal niet handig zijn als ik op de eerste dag mijn shirt al verlies.

    Ariël

    "Nee, ik heb zopas een douche genomen omdat mijn haar vol zand zat" zeg ik met een lach als ik hem weer aankijk. Ik ga rechtstaan en kijk hem waarschuwend aan. "Ik ben 3 keer kampioen geweest in Kickboksen, ik zou maar oppassen".

    Pandora
    Ik lach naar Jessy.
    'Ja, ik had honger.' Ook Nathan kwam er nu bij staan.
    'Had ik jou geen Jillz aangeboden?' Vroeg hij en dat bevestigde mijn vraag of het Nathan wel echt was.
    'Ja, volgens mij wel!' Antwoord ik. Ik kon niets langers bedenken omdat ik op het moment nogal wat informatie te verwerken had. Stroomuitval, het eiland, waar de rest was..


    Cookies!

    [Moet gaan.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik grinnik om Nathan, 'Ik weet het niet, die vrouwelijke zonnesteek komt wel aardig in de buurt,' zeg ik en geef hem een speels duwtje.
    Ik probeer me weer serieus te focussen op de rest maar schiet alweer in de lach.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:50 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ahhww, okee ik moet over een halfuurtje ook gaan D:]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessy.

    "Nee, verder weet ik niets meer, behalve dat ik aan het dansen was met iemand, volgens mij was het met Jessy," Ik knik. "Daarom kwam jij mij al zo bekend voor," Zeg ik tegen Abby. "Dat al het stroom uitviel en dat het opeens hevig begon te stormen," Vervolgd ze, en ik knik overduidelijk. "Hoe kom je daar nou bij? Ik voel me prima," Grijnst Nathan. "Tuurlijk," Mompel ik. "k weet het niet, die vrouwelijke zonnesteek komt wel aardig in de buurt," Lacht Abby. "Nathan, we hebben je echt wel door!" Vrolijk gaat Nathan verder alsof wij het niet tegen hem hebben. "Heey... Pandora! Had ik jou gisteren geen Jillz aangeboden? Je weet wel, ik ben het. Nathan?" Zegt Nathan en ik zucht even. Het is hier echt warm. "Jongens, kunnen we iets te drinken zoeken? Mijn tong voelt aan als een papiertje,"

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:52 ]

    Ziad

    Inmiddels ben ik al dichtbij gekomen bij de groep met mensen. Zij lagen net toch ook gewoon in het zand, of kwamen ze uit een van die huisjes?
    'Hé, als ik even mag storen,' onderbreek ik ze. 'Weten jullie waar we zijn?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Waar kan ik heen met Joshua?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moet zo ook gaan; Eten. Btw, eet smakelijk voor iedereen die nog gaat eten/aan het eten is.]

    Emma Jade Cales
    'Lijkt me een goed idee. Anders zit ik met jullie opgescheept..' Mompelt Daniël waarna hij begint te lachen, 'Sorry,' zegt hij dan. 'Oh ja zeker, met de meest luxe hutjes die ik ooit in mijn leven heb gezien,' zegt Ariël. 'zo, mevrouw is een beetje verwend?' vraagt Daniël grijnzend. 'Nee, ik heb zopas een douche genomen omdat mijn haar vol zand zat,' lacht Ariël. 'Ik ben 3 keer kampioen geweest in Kickboksen, ik zou maar oppassen,' waarschuwt ze dan. Ik grinnik even, 'je hoort het Daniël, je kan maar beter oppassen in haar buurt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wacht, wie is eigenlijk allemaal bij elkaar? Want Ziad kwam een groepje binnenvallen.]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 18:08 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Narissa schreef:
    [Waar kan ik heen met Joshua?]


    [van mij mag je wel naar Devin en Alexis gaan, die staan bij het zwembad a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered