• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Nurgle schreef:
    (...)

    OMG dat is zo stoer! Als je hem hebt voor ons in het topic posten? (A)

    Yeah I will (hopelijk gaat ie me niet aanklagen D:)
    Dat ging ook zo heel droog: 'Yo, daar is Zeref. Da's vet. Ik wil met hem op de foto, maar ik heb geen camera.' Of: 'Seriously, ik ga met die gast trouwen. Ik ga hem ontvoeren.' En dat dus zo'n tien keer. Maar iemand die met ons mee was had wel een camera dus uiteindelijk lopen we op die dude af en zo van: 'Zeref, Zeref, mag ik met je op de foto?' Die kerel zo van: 'Ja hoor.' Heel chill. En na de foto: 'Thanks dat je me niet hebt vermoord.'

    En met Light Yagami heb ik ook een foto :Y). Ik tikte zijn Death Note aan en ineens zo heel geschokt naar boven kijken en roepen: 'wow!' Light moest lachen :'D.
    Oh damn, het was echt gezellig op de con ook al had ik geen kaartje voor zaterdag :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Yeah I will (hopelijk gaat ie me niet aanklagen D:)
    Dat ging ook zo heel droog: 'Yo, daar is Zeref. Da's vet. Ik wil met hem op de foto, maar ik heb geen camera.' Of: 'Seriously, ik ga met die gast trouwen. Ik ga hem ontvoeren.' En dat dus zo'n tien keer. Maar iemand die met ons mee was had wel een camera dus uiteindelijk lopen we op die dude af en zo van: 'Zeref, Zeref, mag ik met je op de foto?' Die kerel zo van: 'Ja hoor.' Heel chill. En na de foto: 'Thanks dat je me niet hebt vermoord.'

    En met Light Yagami heb ik ook een foto :Y). Ik tikte zijn Death Note aan en ineens zo heel geschokt naar boven kijken en roepen: 'wow!' Light moest lachen :'D.
    Oh damn, het was echt gezellig op de con ook al had ik geen kaartje voor zaterdag :'D.


    omg dat is zoooo cool! Ik wou ook heel graag maar had geen geld voor kaartjes! En nu ben ik wel echt heel jaloers! -ik dwing gewoon iemand om volgend jaar mee te gaan.- oja die gast zal je trouwens vast niet aanklagen :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Aurelia schreef:
    FUCKYEAH ik sta met Zeref op de foto! Alleen die moet nog opgestuurd worden :'D.


    Cool!

    Nurgle schreef:
    (...)

    omg dat is zoooo cool! Ik wou ook heel graag maar had geen geld voor kaartjes! En nu ben ik wel echt heel jaloers! -ik dwing gewoon iemand om volgend jaar mee te gaan.- oja die gast zal je trouwens vast niet aanklagen :'D

    Het was serieus de schattigste Zeref die ik had gezien! (ook de enige trouwens :'D)
    Lol, ik vond het serieus een knappe gozer :'D. Had niet eens een pruik op, maar ging heel overtuigend door als cosplay.
    Aahw das wel balen, ik zat ook een beetje met geldissues, vandaar dat ik uiteindelijk toch maar geen kaartje voor zaterdag heb gehaald.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik eis tv tokyo op de nederlandse televisie! Of een andere zender die anime uitzend!:3

    GAAH Aurelia ik vind jou niet lief. Had mij gewaarschuwd dan was ik gekomen.

    & als TV Tokyo hier komt zullen ze toch wel van alles gaan vertalen in het Nederlands en dan vind ik er al geen reet meer aan.

    xfoxvosx schreef:
    Ik eis tv tokyo op de nederlandse televisie! Of een andere zender die anime uitzend!:3


    Zit er voorlopig niet in, anime imago is veel te slecht. En ik betwijfel of ik het zal kijken, de dub zal alleen maar slecht/raar klinken :/


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)

    Zit er voorlopig niet in, anime imago is veel te slecht. En ik betwijfel of ik het zal kijken, de dub zal alleen maar slecht/raar klinken :/


    Kill it. Kill the dub o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Kill it. Kill the dub o.o


    Gladly


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    (...)

    Zit er voorlopig niet in, anime imago is veel te slecht. En ik betwijfel of ik het zal kijken, de dub zal alleen maar slecht/raar klinken :/


    Ja dat is waar,ik heb er echt een hekel aan de dub! klikt echt gewoon niet.

    Saruman schreef:
    (...)

    Gladly




    Zeref!(H)

    He was humble, friendly and let me live to tell the tale! Meet Zeref.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    He was humble, friendly and let me live to tell the tale! Meet Zeref.



    Haha leuk(:

    Aurelia schreef:
    He was humble, friendly and let me live to tell the tale! Meet Zeref.


    In de serie was 'ie knapper. :')
    Still awesome.
    Oh, en jij ook, Aurelia. ^^
    Show me the Light! Ook op de foto met Natsu geweest? :3

    Aurelia schreef:
    He was humble, friendly and let me live to tell the tale! Meet Zeref.



    oeh ik wil hem hebben :'3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”