• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    In de serie was 'ie knapper. :')
    Still awesome.
    Oh, en jij ook, Aurelia. ^^
    Show me the Light! Ook op de foto met Natsu geweest? :3

    Doesn't matter, still had charisma _O_. Maar moet toegeven dat hij er in real wat beter uitzag dan op deze foto.
    Oh ja, de Light. Gimme a min.
    Ik heb wel een paar Natsu's gezien - waarvan een hele goeie - maar ben er niet mee op de foto geweest haha :'D.


    No growth of the heart is ever a waste


    Herpderp, Light Y. Heel aardige gast was dit haha :'D. Ik riskeerde m'n leven en raakte z'n boekje aan.
    & By the way: er was ook een Erza Scarlet die meedeed aan de European Cosplay Competition :]. Heb er als het goed is thuis een foto van (inclusief de andere deelnemers) dus die ga ik wel later vanavond uploaden :].

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:


    Herpderp, Light Y. Heel aardige gast was dit haha :'D. Ik riskeerde m'n leven en raakte z'n boekje aan.
    & By the way: er was ook een Erza Scarlet die meedeed aan de European Cosplay Competition :]. Heb er als het goed is thuis een foto van (inclusief de andere deelnemers) dus die ga ik wel later vanavond uploaden :].

    Had dan at least een Natsu op de foto genomen D: Nou ja. Light, hetzelfde verhaal als Zeref. Ziet er in de serie beter uit. En ik vind Light in de manga (de eerste hoofdstukken dan) ook iets schattigs hebben. Niet als L, ofc. (cat)
    Omg er waren zelfs Erza's? I wanna see. :"D

    Aurelia schreef:


    Herpderp, Light Y. Heel aardige gast was dit haha :'D. Ik riskeerde m'n leven en raakte z'n boekje aan.
    & By the way: er was ook een Erza Scarlet die meedeed aan de European Cosplay Competition :]. Heb er als het goed is thuis een foto van (inclusief de andere deelnemers) dus die ga ik wel later vanavond uploaden :].


    Ergens heeft hij wel iets schattigs :')
    En het is wel echt supercool!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dragneel schreef:
    (...)
    Had dan at least een Natsu op de foto genomen D: Nou ja. Light, hetzelfde verhaal als Zeref. Ziet er in de serie beter uit. En ik vind Light in de manga (de eerste hoofdstukken dan) ook iets schattigs hebben. Niet als L, ofc. (cat)
    Omg er waren zelfs Erza's? I wanna see. :"D

    Zeurdert :'D. Was er dan zelf heen gegaan -gayhand-
    Maar ja, da's met de meeste personages wel zo dat ze er in de serie beter uit zien. Light was hier more convincing geweest als ie een stijltang had gebruikt, nonetheless vond ik het de schattigste Light die ik tegen ben gekomen! En tevens de enige, overigens.
    Ik ben heel tevreden met mijn Light en Zeref _O_. Gonna kidnap them both.
    Ja, die Erza heb ik op camera, maar die ligt thuis, dus als ik thuis ben ga ik proberen die te uploaden :Y).

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 21:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Zeurdert :'D. Was er dan zelf heen gegaan -gayhand-
    Maar ja, da's met de meeste personages wel zo dat ze er in de serie beter uit zien. Light was hier more convincing geweest als ie een stijltang had gebruikt, nonetheless vond ik het de schattigste Light die ik tegen ben gekomen! En tevens de enige, overigens.
    Ik ben heel tevreden met mijn Light en Zeref _O_. Gonna kidnap them both.
    Ja, die Erza heb ik op camera, maar die ligt thuis, dus als ik thuis ben ga ik proberen die te uploaden :Y).

    It would be an honor to be your handlanger. (cat)

    Dragneel schreef:
    (...)
    It would be an honor to be your handlanger. (cat)

    Alle contestants van de Euro Cosplay Competition, including Erza Scarlet :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Alle contestants van de Euro Cosplay Competition, including Erza Scarlet :Y).


    Ghehehe nais. :3
    Kennie slapen, lig half voor pampus op de bank.

    Seriously, als je die manga leest (die verder is dan de anime) heb je echt zoiets van: what the fuuuck wow.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Seriously, als je die manga leest (die verder is dan de anime) heb je echt zoiets van: what the fuuuck wow.


    PLEASE NO SPOILERS D:

    anders is de lol weg (baby)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Zerefu schreef:
    Seriously, als je die manga leest (die verder is dan de anime) heb je echt zoiets van: what the fuuuck wow.

    Dus je bent al zover. :3

    Saruman schreef:
    (...)

    PLEASE NO SPOILERS D:

    anders is de lol weg (baby)

    No i won't ;].
    Maar ik heb wel zoiets van: holy fuck dat gaat minstens nog een jaar duren voor ze die shizz in de anime hebben gegooid :']. Oh well.
    And yeah, heb t laatste hoofdstuk gehad. Alhoewel ik niet vanaf the start ben gaan lezen hoor :]. Dus ik ga het nog eens dunnetjes overdoen. Alleen niet nu, want anders blijf ik lezen en dan wordt het een uur 's nachts ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste



    Dit was zo cute ^.^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 11:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:



    Dit was zo cute ^.^

    Die tweede vind ik awesome. :3

    Ep 135 is grappig en super leuk vind ik^^ big Happy!