• J'adore Vivienne , Habillez-moi.
    Gucci, Fendi, et Prada. Valentino,
    Armani too. Merde I love them Jimmy Choo


    Zij is heeft het niet breed en zit tot over haar oren in de schulden, maar nog steeds kan ze het niet laten om dure designer kleren te kopen.
    Hij is beroemd, kan alles krijgen wat hij wilt en heeft een ‘vreemde’ verslaving: Designer kleren



    Doen?
    Welk 1D-lid?
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 13:25 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Hmm, hij is rijk maar heeft een verslaving aan designer kleding en zij ook? Maar wat is dan het boeiende eraan, hij kan het zich veroorloven :')


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    Hmm, hij is rijk maar heeft een verslaving aan designer kleding en zij ook? Maar wat is dan het boeiende eraan, hij kan het zich veroorloven :')


    Maar zij heeft bergen schulden(krul)
    Ik ben sowieso niet goed in goede verhaallijnen, mijn verhalen zijn meestal heel luchtig_O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    (...)

    Maar zij heeft bergen schulden(krul)
    Ik ben sowieso niet goed in goede verhaallijnen, mijn verhalen zijn meestal heel luchtig_O_


    Hehehe, het klinkt als Shopaholic en die boeken zijn geweldig :3


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    (...)

    Hehehe, het klinkt als Shopaholic en die boeken zijn geweldig :3


    Zoiets, ja _O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Hm ik vind het persoonlijk jammer dat het een verhaal is over 1D, omdat je ze al zo vaak ziet. De verhaallijn -tot nu toe- klinkt wél leuk.
    Maaarja, je schrijft voor jezelf, nietwaar? Dus ik zeg doen, al zou ik het niet zo snel gaan lezen (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Doen? als jij jezelf daar goed bij voelt jaa, maar als je hier om een mening vraag, nee..
    Welk 1D-lid? harry of zayn vind ik wel bij merkkleding passen..(:
    Waarschuwen? hihi nee sorry $:
    Titel? The devil wears prada?! kan ef niet op iets beters komen:$
    xxx(flower)

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 17:28 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.