• Oké, ik word er op dit moment werkelijk gek van. Ja, ik heb het over One Direction. Ik heb er niets tegen, hoor, ik ben echt geen hater, maar gewoon tussenin. Ik snap dat vijf jongens die goed kunnen zingen en ook sexy leuk zijn, maar dat heel Quizlet onder "invloed" van One Direction is, vind ik soms wel gestoord. En de meeste usernames zijn ook nog in teken van One Direction, en de meeste quizen en story's gaan nu over One Direction. Ik word er soms echt gek van, hoor.

    Zijn sommigen het eens?


    May the odds be ever in your favor!

    Ja. Maar dat was ik ook al met de honderd vorige topics die net dezelfde boodschap hadden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Topic nummer een miljoen


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Juap, maar ik let er eigenlijk niet op.. Ik zie het wel, maar meestal lees ik er al gauw overheen.. Daarom lees ik amper story's en maak ik amper quizen..
    Ik probeer die kereltjes zo gauw mogelijk te vermijden.
    This omdat ik voor een wedstrijd een cover met zo'n kerel erin moet maken, anders ging ik niet op zoek naar die kerel [Louis blabla trouwens]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het spijt me, maar ik begin DIT irritant te vinden. Je kunt er wel over gaan klagen, maar wat heeft het voor zin? Vraag om stories bij 'stories promoten' en KIJK ER NIET NAAR.
    Is dat nou zo moeilijk?
    No offence tegen topicmaakster, maar ik begin dit soort topics gewoon een beetje zat te worden


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Het spijt me, maar ik begin DIT irritant te vinden. Je kunt er wel over gaan klagen, maar wat heeft het voor zin? Vraag om stories bij 'stories promoten' en KIJK ER NIET NAAR.
    Is dat nou zo moeilijk?
    No offence tegen topicmaakster, maar ik begin dit soort topics gewoon een beetje zat te worden

    Daarbij je doet er toch niks aan. Gaan zeuren heeft geen zin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sluipvoet schreef:
    Topic nummer een miljoen


    Dat, maar ikzelf ben ook fan van 1D. Het gezeur begin ik te negeren, want er zijn zoveel hypes hier geweest.
    Waarschijnlijk is heb binnen een maand of twee over, of niet. Maar Hunger Games is ook aan het opkomen.
    Deal with it. :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Je hebt volgens mij wel meerdere ''hypes'' hier op Quizlet.
    Zelfs ik weet dat terwijl ik niet eens zo lang lid ben van Quizlet.


    The odds are néver in our favor.

    Sluipvoet schreef:
    Topic nummer een miljoen

    Is jou naam dan ook niet One Direction related? Dat dacht ik namelijk, lol.
    Horan + Chorus = Horus. Hahaha.
          Ik stoor me er trouwens niet aan. Over aantal dagen zal Hunger Games er ook wel bij komen, yes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    zo was het ook met twilight en Harry Potter en Justin Bieder en Thokio Hotel ect. het is gewoon een hype, het gaat wel weer over maar dan is gewoon weer iets anders populair.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Everdeen schreef:
    Is jou naam dan ook niet One Direction related? Dat dacht ik namelijk, lol.
    Horan + Chorus = Horus. Hahaha.
          Ik stoor me er trouwens niet aan. Over aantal dagen zal Hunger Games er ook wel bij komen, yes.


    Horus is een Egyptische God...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Szerelem schreef:
    Zo was het ook met Twilight en Harry Potter en Justin Bieber en Tokio Hotel etc. Het is gewoon een hype, het gaat wel weer over, maar dan is gewoon weer iets anders populair.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik begin beide de 1D en de anti-1D topics irritant te vinden.

    Szerelem schreef:
    zo was het ook met twilight en Harry Potter en Justin Bieder en Thokio Hotel ect. het is gewoon een hype, het gaat wel weer over maar dan is gewoon weer iets anders populair.

    ^ Ik zie ooit zelfs kpop nog een hype worden, ik geef het een jaartje ofzo.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bond schreef:
    Het spijt me, maar ik begin DIT irritant te vinden. Je kunt er wel over gaan klagen, maar wat heeft het voor zin? Vraag om stories bij 'stories promoten' en KIJK ER NIET NAAR.
    Is dat nou zo moeilijk?
    No offence tegen topicmaakster, maar ik begin dit soort topics gewoon een beetje zat te worden



    ^dit, en anders zoek je maar een andere site met een forum (cat)

    Bond schreef:
    Het spijt me, maar ik begin DIT irritant te vinden. Je kunt er wel over gaan klagen, maar wat heeft het voor zin? Vraag om stories bij 'stories promoten' en KIJK ER NIET NAAR.
    Is dat nou zo moeilijk?
    No offence tegen topicmaakster, maar ik begin dit soort topics gewoon een beetje zat te worden


    Je haalt de woorden uit mijn mond x)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.