• Oké, ik word er op dit moment werkelijk gek van. Ja, ik heb het over One Direction. Ik heb er niets tegen, hoor, ik ben echt geen hater, maar gewoon tussenin. Ik snap dat vijf jongens die goed kunnen zingen en ook sexy leuk zijn, maar dat heel Quizlet onder "invloed" van One Direction is, vind ik soms wel gestoord. En de meeste usernames zijn ook nog in teken van One Direction, en de meeste quizen en story's gaan nu over One Direction. Ik word er soms echt gek van, hoor.

    Zijn sommigen het eens?


    May the odds be ever in your favor!

    Eigenlijk lees ik gewoon over die dingen heen. Het is niet zo dat ik me er heel erg aan stoor ofzo.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Bond schreef:
    Het spijt me, maar ik begin DIT irritant te vinden. Je kunt er wel over gaan klagen, maar wat heeft het voor zin? Vraag om stories bij 'stories promoten' en KIJK ER NIET NAAR.
    Is dat nou zo moeilijk?
    No offence tegen topicmaakster, maar ik begin dit soort topics gewoon een beetje zat te worden

    Dit. Er bestaat echt nog wel een stukje Quizlet zonder 1D en het waait ook vanzelf weer over.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sluipvoet schreef:
    Topic nummer een miljoen


    Tell me about it, stud.

    haha mensen als jullie ervoor zijn reageer dan gewoon njiet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    hoeveelste topic is dit al ??
    dit was ook met Tokio Hotel en met Justin Bieber enzo
    gaat wel over

    True, maar ja het was ook zo met Justin Bieber, en daarvoor geloof ik met Tokio Hotel. Het valt gewoon meer op doordat de top 5's er zijn. En aangezien daar inderdaad alleen maar 1D in staat. Op het forum vind ik het persoonlijk namelijk wél meevallen.


    Alleen maar tranen van geluk

    volgens mij kom ik nog vaker zulke topics tegen dan one direction PLEASE JUST GTFO D:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het wel iritant maar dat hoort er gewoon bij.

    Je kan wel gaan klagen maar daar schiet je geen ene fuck mee op. Kijk er over heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voorspel dat het nog wel even gaat duren, dus ik zou er maar aan wennen ;')


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Everdeen schreef:
    Is jou naam dan ook niet One Direction related? Dat dacht ik namelijk, lol.
    Horan + Chorus = Horus. Hahaha.
          Ik stoor me er trouwens niet aan. Over aantal dagen zal Hunger Games er ook wel bij komen, yes.


    Horus is een Egyptische God (:.

    En sorry, ik wist niet dat er meerdere topics hierover waren, want ik ben sinds 5 maart ofzoiets pas hier.


    May the odds be ever in your favor!

    je bent mijn tweelingzus/broer

    we zijn er tussen in, en we vinden dat de directioners wel wat rustiger kunnen doen qwa fan zijn op Quizlet.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Suavemente schreef:
    (...)

    Horus is een Egyptische God...


    LOL, EPIC FAIL. Ik loop snel dit topic uit, voordat ik me nog meer moet schamen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    AngelsFate schreef:
    je bent mijn tweelingzus/broer

    we zijn er tussen in, en we vinden dat de directioners wel wat rustiger kunnen doen qwa fan zijn op Quizlet.


    Mijn mening is gewoon dat Quizlet straks veranderd in OneDirectlet of Directionlet/Onelet. Dat zie ik nog gebeuren ook. The Hunger Games zal ook een hype worden, maar dat is tenminste één keer iets anders dan One Direction. Of zie ik het verkeerd? :W.


    May the odds be ever in your favor!

    Horus schreef:
    (...)

    Mijn mening is gewoon dat Quizlet straks veranderd in OneDirectlet of Directionlet/Onelet. Dat zie ik nog gebeuren ook. The Hunger Games zal ook een hype worden, maar dat is tenminste één keer iets anders dan One Direction. Of zie ik het verkeerd? :W.
    Haha, Onelet. Ik las Omelet.
    Maar dat gaat niet gebeuren, dit is niet de eerste rage.


    Carry me away, I hope that you don't break.