• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Thomin O. Ryegrass ~ District 6

    "Precies. Een Spelletje, iets leuks, vermaak. Alsof ze rechtstreeks uit het Capitool komen," Ik schudde mijn hoofd, omdat ik het gewoon niet kon begrijpen. Ik wist dat het waar was, had het levende bewijs hier in dezelfde coupé, maar toch.
    Ik vreesde het moment waarop de trainingen zouden gaan beginnen en ik bij elk onderdeel bij nul zou moeten beginnen.
    "Heb jij talenten die van pas zouden kunnen komen?" vroeg ik, half hopend dat ze die niet had omdat ik dan niet de enige zou zijn en half hopend dat ze die wel had zodat ze toch meer kans maakte.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 20:31 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aminia~District 1
    'Ja. Er is toch ook een training over eetbare planten en zo? Dat zou het in ieder geval al beter maken. Er zijn al meerden de fout ingegaan doordat ze alleen maar focusten op de anderen doden, en vervolgens verhongerden...'
    'Volgens mij is die er inderdaad, en nu je het zo zegt klinkt het als een goed plan om daar even langs te gaan,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    Ik lig al even op het bed, en ik ben een beetje uitgerust. Ik grijns. Iedereen denkt van mij dat ik alleen kan moorden. Maar ik weet heus wel wat ik kan eten of niet. Ik laat mezelf niet verhongeren hoor. Dat is dom. Daar zijn sommige careers al aan doodgegaan. Sure het waren goede vechters, maar ze dachten niet aan verhongeren.


    El Diablo.

    Bethleen
    "Heb jij talenten die van pas zouden kunnen komen?" Ik dacht na.
    "Het is niet fantastisch, maar ik kán schieten met pijl en boog," zei ik.
    "Jij?"

    Leanry
    "Volgens mij is die er inderdaad, en nu je het zo zegt klinkt het als een goed plan om daar even langs te gaan."
    "Ja," zei ik instemmend. "Er zijn een heleboel nuttige trainingen waar ik heen moet. Ik heb veel te doen." Ik zuchtte. "Het gaat zo ongelofelijk zwaar worden."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    'Ja. Er zijn een heleboel nuttige trainingen waar ik heen moet. Ik heb veel te doen. Het gaat zo ongelofelijk zwaar worden.'
    'Je moet het gewoon slim spelen,' zeg ik, 'gewoon de helft van de tijd naar vechtonderdelen gaan en de andere helft naar dingen over eten en vallen maken en zulk soort dingen'.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 20:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wacht, cassie? I'm confused...]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Howler schreef:
    [Wacht, cassie? I'm confused...]


    [oeps is van een ander rpg xd heb het al aangepast]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gaat het nu niet een beetje snel, dat de ene al op bed ligt en Dhelia, Sanri en Zefli nog aan de eettafel zitten te avondeten?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Neej, Jillana lag op bed omdat ze even rust wou x] ]


    El Diablo.

    [Ah, oké, ik dacht dat ze ging slapen en vond het iets té snel gaan dan.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [abo, waar is appelstroop?
    en wat betekent Animal Royal ?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Girly23July schreef:
    [abo, waar is appelstroop?
    en wat betekent Animal Royal ?]

    Andere RPG, toch?


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Jillana

    Zuchtend besloot ik om terug te gaan naar de gezamelijke coupé, eenmaal daar plofte ik op een zetel. Ik keek wat rond, sommigen mensen hadden een kans om te winnen, anderen gewoon niet. We zien wel wat er gebeurt, er komen vast meer verassingen.


    El Diablo.

    [Narissa --> Flounder]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Howler schreef:
    (...)
    Andere RPG, toch?


    [neeh]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?