• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Lol, even serieus ben net een uur thuis. Ben naar de Hungergames geweest! I love the movie! =P And i totally ship Glato right now! XD ]


    El Diablo.

    Zefli

    "Goed," zegt Dhelia. Zodra ze haar stoel achteruit schuift ga ik ook recht staan. Ik voel me een onnozele puber die de galante man probeert uit te hangen en draai me alvast om om dit te verbergen. Zo lijkt het net alsof ik hier gewoon snel weg wil.
    "Ik volg jullie wel, ik neem aan dat we beter bij jullie in de coupé kunnen zitten dan bij mij, aangezien er nog iemand uit zeven in de trein hier moet zijn."
    Ik kijk even over mijn schouder en knik. Slimme meid, die Dhelia, dat komt goed uit want met spierkracht alleen komen we er ook niet.
    "Ben je klaar, San?" vraag ik aan mijn nichtje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dhelia
    "Ben je klaar, San?" Ik volg Zefli zijn blik naar Sanri en kijk geduldig toe. Ergens was ik enorm nieuwsgierig wat de twee hun talenten waren. Hun kenden elkaar al door en door, terwijl ze mij net nog twee uur geleden ontmoet hadden. We kenden elkaar nauwelijks, maar ergens voelde het veilig en vertrouwd. Ik besluit naast Zefli te staan en klop hem even op zijn rug. Het is misschien niet het juiste moment, maar aan zijn blik van daarnet durf ik te wedden dat het enige wat hij wil is dat zijn nichtje zou winnen.
    "Één van ons komt er hier levend uit, daar zorg ik wel voor." En dat meen ik dan ook echt. Niet ik, maar één van hen wel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Trouwens, Jaytem was in gesprek met Tyson, maar reageert Flounder hier nog wel op? Joehoe? Flounder? You alive? :3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (zullen we doen dat de trein aankomt anders zitten we weken in de trein we kunnen ons gereed maken voor de openingceremonie)

    Ceris P Runtulip

    De treinreis duurde heel lang en ik lag in mijn coupe natedenken over hoe ik het ging aanpakken ik wou iedereen vermoordden die in mijn buurt kwam maar hoe ik heb geen talenten met wat moest ik iedereen vermoorden.
    Ik hoop dat ik misschien bondgenootschap kan sluiten met District 1 maar dan moet ik daar eerst naartoe. Ik liep naar hun coupe toe ik deed de deur open en ze keken verbaasd


    Mijn geheim is geheim

    [Nou eh, Zefli, Sanri en Dhelia zouden net wel een gesprek gaan hebben in hun eigen coupé.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Welke district zijn ze dan)


    Mijn geheim is geheim

    [7 en 8, maar wat doet dat er toe?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik zou de andere nog even de kans geven om te reageren, Dhelia, Zefli en Sanri gaan net een gesprek hebben in hun coupé en volgensmij duurt het een nacht om in het Capitool te komen - overnachting in de trein, toch?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (Nou blijkbaar ben ik niet welkom in jullie bondgenootschap)


    Mijn geheim is geheim

    [Huh? Hoezo dat ineens?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (Maar hoe dan ook luister naar mijn verhaal misschien willen jullie me wel helpen maar dan moet je reagereen op mij als ik de coupe binnenloop)


    Mijn geheim is geheim

    [Ik vind je raar. Je springt van de hak op de tak en houdt niet eens rekening met de mening van anderen of wat zij willen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Sorry ik weet het ik zal me inhouden dit is nooit gebeurd ik loop de coupe binnen van daar gaan we verder)


    Mijn geheim is geheim

    [In je stukje schrijf je net dat je een bondgenootschap wil met district één? Anders vraag je even aan MEGUSTAZAYN of je met haar kan praten? Zij is namelijk beroeps en volgens mij heeft zij op dit moment ook niemand. Niet gemeen bedoeld hoor, maar zo heeft iedereen wat. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.