• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bethleen
    "Ik wil geen mensen gaan haten. We hebben toch niks tegen elkaar? Het is wreed wat ze met ons gaan doen. Maar wij hebben niks gedaan. Ik kan geen mensen vermoorden, al ben ik bang dat als ik daar eenmaal ben, ik zal veranderen. Ik ben bang dat ik mezelf niet meer zal zijn." Ik schrok van mezelf. Ik was te eerlijk.

    Leanry
    'Tot nu toe eigenlijk alleen uit Jillana, het meisje uit 2 en de jongen uit mijn District Jaylem. In de spelen in Panem zijn de Careers meestal District 1,2 en 4. Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel zin in om met hun opgescheept te zitten,' Geen grote club dus.
    "Hmm, ik weet niet. De winnaar deed vaak mee met de careers, het zou wel een slimme zet zijn."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    'Hmm, ik weet niet. De winnaar deed vaak mee met de careers, het zou wel een slimme zet zijn'.
    'Dat is zo,' geef ik toe, 'maar het is ook zo dat ze eerder een mes in je rug steken of je verraden. Het heeft denk ik wel even veel voordelen als nadelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thomin O. Ryegrass ~ District 6

    Ik knikte bij ieder woord en verbaasde me erover dat ze uitgesproken werden door een ander. Het hadden mijn woorden kunnen zijn, zo waar waren ze.
    "Onschuldige kinderen in het wrede spel van de Capitool. Ik doe er ook niet aan mee, dan word ik maar vermoord. Ik weet hoe het is om iemand die je dierbaar is te verliezen en zulke pijn kan ik een gezin niet aandoen."
    Ik dacht terug aan hoe verscheurd ons gezin was toen mijn broer uit ons midden werd weggerukt. Dat was dan niet dankzij de Spelen, maar dat veranderde niets. Ik kon dat niet doen bij andere gezinnen. Hun zoon of dochter wegnemen. Dat is het vreselijkste wat je iemand aan kunt doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik moet even douchen, hoor. Ben zo terug 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bethleen - District 6
    Ik staarde Thomin sprakeloos aan.
    "Het spijt me voor je," zei ik zacht, maar het klonk meer als gefluister. "Ik vraag me af of het niet een beter idee is om het proberen te overleven, en voornamelijk om te proberen zoveel mogelijk van je laatste restje leven te genieten." Dat was een pijnlijk, maar beter idee. Van je laatste dagen genieten. Een goed voornemen, toch? Tranen welden op in mijn ogen en bij iemand anders zou ik er tegen hebben gevochten, maar bij Thomin was ik toch al te eerlijk geweest. Dit zou toch niks uitmaken.

    Leanry - District 3
    'Het heeft denk ik wel even veel voordelen als nadelen.'
    'Ik vind dat als je een bondgenootschap sluit, je de ander ook echt moet kunnen vertrouwen. Wat heeft het voor zin als je elkaar toch neer steekt? Als iemand die niet te vertrouwen me een bondgenootschap aanbiedt, zou ik het niet aannemen. Misschien wel als hij te vertrouwen is. Anders peins ik er niet over.' Ik nam nog een slok. 'Ik denk dat het beter is om pas bondgenootschappen te sluiten bij de trainingen. Weet je beter wat je te wachten staat."

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 21:34 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    'Ik vind dat als je een bondgenootschap sluit, je de ander ook echt moet kunnen vertrouwen. Wat heeft het voor zin als je elkaar toch neer steekt? Als iemand die niet te vertrouwen me een bondgenootschap aanbiedt, zou ik het niet aannemen. Misschien wel als hij te vertrouwen is. Anders peins ik er niet over. Ik denk dat het beter is om pas bondgenootschappen te sluiten bij de trainingen. Weet je beter wat je te wachten staat.'
    'klopt, daar heb je gelijk in. Maar dan heb je ook weer de kans dat iedereen al ergens bij zit,' zucht ik, 'Maarja, ik zie nog wel wat ik ga doen. Heb jij al mensen op het oog met wie je misschien in een bondgenootschap wil zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leanry
    "Ik kijk nog rond, maar ik denk dat ik daarmee ga wachten tot de trainingen. Dan kan ik hun talenten zien, mijn eigen talenten zien, mensen beter leren kennen. Eerst probeer ik maar te genieten van dit eten," zei ik glimlachend. Het eten was zeker overheerlijk.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    'Ik kijk nog rond, maar ik denk dat ik daarmee ga wachten tot de trainingen. Dan kan ik hun talenten zien, mijn eigen talenten zien, mensen beter leren kennen. Eerst probeer ik maar te genieten van dit eten'.
    'Ik denk dat ik jouw plan ook maar ga volgen,' lach ik. 'en laten we inderdaad maar genieten van lekker eten nu het nog kan. In de Arena kunnen we er niet echt veel van verwachten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    Zuchtend kijk ik om me heen, er is niemand en het lijkt hier steeds luidruchtiger te worden. Zuchtend sta ik op en loop naar mijn eigen coupé. Ik gooi de deur met een harde knal dicht en laat me op het bed vallen. Eindelijk rust..


    El Diablo.

    Thomin O. Ryegrass ~ District 6

    "Te genieten van mijn laatste dagen? Om zo lang mogelijk in de Arena te blijven, tot ik uitgehongerd ben en van zwakte neerval of bruut vermoord wordt? Of totdat ik win en terug moet naar mijn oude leventje om mijn dagen te slijten onder invloed van de Morphling zonder er echt van bewust te zijn? Nee, ik vecht niet. Ik zie wel wat er gebeurd," antwoordde ik. Bethleen's stem was dichtgeknepen en ik zag tranen opwellen in haar ogen. Ze was bang voor de Arena, voor de toekomst, voor wat er komen ging, voor de ellende. Voor het onbekende. Ik begreep haar.
    Een beetje twijfelend en voorzichtig sloeg ik mijn arm om haar schouder om haar - hoe onbeholpen dan ook - toch een beetje te troosten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zefli

    "Doe maar rustig aan. we hebben nog alle tijd denk ik en je moet aansterken voor de arena. Jij ook, Sanri."
    Er verschijnt een klein, bijna onzichtbaar lachje op mijn lippen. Snel stop ik wat eten in mijn mond om het te verbergen. Langzaamaan begin ik zo het gevoel te krijgen dat ik er goed aan doe Dhelia te vertrouwen. Zolang ze Sanri maar veilig houdt, ga ik ook mijn best doen ervoor te zorgen dat haar niks overkomt. Een stemmetje in mijn hoofd zegt me dat ik ietwat afstand moet houden, omdat ik hen uiteindelijk toch verlies. Als één van hen het overleeft, dan ben ik het hoekje om. Een diepe zucht verlaat mijn lippen. Op een dag zal Nergië vallen, en ik zal het niet meemaken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bethleen
    Ik schrok toen Thomin plotseling zijn armen om me heen sloeg, maar ik had niet genoeg kracht om te protesteren. En misschien wilde ik dat ook niet. Het was fijn om niet alleen te zijn als er zo'n taak op je wachtte. De zwaarste taak ooit. En alleen zou ik het niet aan kunnen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Thomin O. Ryegrass ~ District 6

    Ik wilde een aantal bemoedigende woorden zeggen, maar ik kon ze niet vinden. Waar konden we nu nog positief over zijn, als ons de dood te wachten stond? Ja, ik zou herenigd zijn met mijn broer, maar mijn ouders waren nu allebei hun kinderen kwijt. Dat wilde ik ze niet aandoen, maar ik had niets in te brengen tegen de wil van het Capitool. Niemand niet.
    "Er zitten hier echt rare mensen, hè?" zei ik zachtjes om hopelijk het gesprek een beetje een andere richting in te sturen. Ik dacht het duo bestaande uit een grote jongen een meisje, die volgens mij samen al een pact hadden gesloten. Beiden moorddadig, Beroeps, gemaakt en getraind om te winnen. Ze hadden er zin in. Hoe hard ik het ook probeerde, ik kon het me gewoon niet voorstellen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bethleen
    "Er zitten hier echt rare mensen, hè?" Ik knikte.
    "Ja. Sommigen lijken het leuk te vinden dat ze anderen moeten vermoorden met hoog risico om zelf vermoord te worden." Ik dacht even na. "De hongerspelen. Zo zien ze het. Als de Spelen. Niet als een wreed gebeuren."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Leanry
    "In de Arena kunnen we er niet echt veel van verwachten," zei ze.
    "Ja," zei ik terwijl ik nadacht. "Er is toch ook een training over eetbare planten en zo? Dat zou het in ieder geval al beter maken. Er zijn al meerden de fout ingegaan doordat ze alleen maar focusten op de anderen doden, en vervolgens verhongerden..."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.