• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua

    "Echt wel. Geen ijsjes meer voor jou."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Nee, niet de ijsjes!" roep ik dramatisch.
    Ik laat me in het water vallen, en blijf zo lang mogelijk onder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël.

    "Oh dat," Antwoord ze luchtig. "Als je hier de dingen gaat vinden voor een smoothie," Er komt een geniepige grijns op mijn gezicht. "Let jij maar eens op," Mompel ik en veeg met mijn droge t-shirt mijn gezicht droog. Je hoeft me geen koning van de smoothies te noemen, maar ik kan wel drankjes mixen.

    Jessy.

    "Hee! Dan lik ik het er wel af," Moppert hij en probeert met zijn tong bij z'n neus te komen. "Dat gaat je echt niet lukken," Grinnik ik. "Óf ik doe het gewoon met een servetje.." Hij veegt bijna alle slagroom van zijn neus. Alleen aan de zijkant zit nog een beetje. "Is het weg?" Ik schud mijn hoofd. "Alleen aan de zijkant zit er nog een beetje," Zeg ik en buig me naar hem toe. "Wacht maar, ik haal het wel weg," Zachtjes druk ik een kusje op zijn neus. Wanneer ik weer op het muurtje ga zitten kijk ik hem blozend aan.

    Ariël

    "Opletten ? Oh nee, ik ben echt zo slecht in opletten, bewijs is school, ik werd 3 keer op een dag uit de les gestuurd, verbreek dat maar eens" zei ik lachend waarna ik op mijn handen ging staan. In het zand was het moeilijker maar ik had veel dingen gedaan. "Zeg als er een bo-". Met een hard klap viel ik op de grond door de lieve boom achter mij. "Boom dus" zei ik zuchtend.

    Nathan

    Mijn hart bonsde in mijn keel toen Jessy haar gezicht naar me toe boog. Weer rook ik haar fijne, zoete geur. Een warme rilling trok over mijn lichaam toen ze haar lippen op mijn huid plaatste. Een lach verscheen op mijn gezicht toen ik zag dat ze lichtjes bloosde. 'Die manier om slagroom weg te halen heeft mijn voorkeur.' Zei ik zachtjes.

    [Ahh, lief. <3]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Emma Jade Cales
    'Nee, niet de ijsjes!' roept Joshua dramatisch waarna hij zich in het water laat vallen en onderwater blijft.
    Ik kijk hem lachend aan als hij weer boven water komt.
    'Je bent echt gestoord,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    'Natuurlijk,' zegt ze glimlachend. 'Ik probeerde me al je naam te herinneren, maar alles omtrent gisteren is nogal een waas.'
    Ze zit op de rand en is aan het pootjebaden.
    'Kan jij je nog veel herinneren?' vraagt ze waarna ze me even bekijkt.
    'Jouw naam tenminste niet,' zeg ik terwijl ik met één wenkbrauw wiebel. Die heeft ze nog steeds niet gezegd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joshua

    "Je bent echt gestoord."
    Ik grinnik en kijk haar geïnteresseerd aan.
    "Heb je er iets op tegen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma Jade Cales
    'Heb je er iets op tegen?'
    Ik haal mijn schouders op.
    'Als je prettig gestoord bent dan niet maar als je kwaadaardig gestoord bent blijft dan blijf ik liever uit je buurt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua

    'Als je prettig gestoord bent dan niet maar als je kwaadaardig gestoord bent blijft dan blijf ik liever uit je buurt,'
    Ik grinnik.
    "Zie ik er dan zo evil uit?"
    Ik grom even en maak klauwen van mijn handen. Lang duurt het niet voor ik in lachen uitbarst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jessy.

    "Die manier om slagroom weg te halen heeft mijn voorkeur," Zegt hij zachtjes. Ik eet een paar hapjes van mijn ijs en kijk hem aan. Zo snel weet ik niks te zeggen en staar zwijgend voor me uit. Zachtjes grinnik ik even.

    Daniël.

    "Opletten? Oh nee, ik ben echt zo slecht in opletten, het bewijs is school, ik werd drie keer op een dag uit de les gestuurd, verbreek dat maar eens," Ik begin te lachen. "Dan wil je mij echt niet zien. Met een groepje vrienden wilden we een grap uithalen, was de docent chagrijnig. 'k Ben één dag geschorst," Mompel ik en kijk naar haar, terwijl ze op haar handen staat. "Zeg als er een bo.." Met een klap valt ze op de grond. "Boom dus," Vult ze aan. "Gaat het?" Vraag ik bezorgd.

    Ariël

    Ik keek even bedenkelijk. "Het is de eerste keer in mijn leven dat ik iets doe wat ook echt pijn opleverd" mompelde ik zachtjes. Ik ging overeind zitten en boog naar achteren. "Maargoed, hopelijk zijn het magische smoothies".

    Emma Jade Cales
    'Zie ik er dan zo evil uit?'
    Hij gromt en maakt klauwen van zijn handen waarna hij begint lachen.
    Ik schiet ook in de lach.
    'Nou, niet echt,' grinnik ik, 'je leek net eerder een poesje dan een tijger,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua

    'Nou, niet echt,' grinnik ik, 'je leek net eerder een poesje dan een tijger,'
    Ik zucht beledigd.
    "Jij bent echt zo vriendelijk, weet je dat?"
    Ik schud afkeurend mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nathan

    Ik nam ook nog een paar happen van mijn ijs. Jess grinnikte zachtjes. Ik moest nu ook een beetje lachen. Onderzoekend liet ik mijn donkere ogen over haar heen rollen. 'Wat is er zo grappig?' Vroeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 17:03 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Emma Jade Cales
    'Jij bent echt zo vriendelijk, weet je dat?'
    Joshua schudt afkeurend zijn.
    'Aww, kom op. Ik maakte maar een grapje,' lach ik.
    'Je bent een hele enge tijger,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered