• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( waar inspringen? )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Je kan naar het zwembad komen. Ariana, Darren, Pandora en volgens mij nog iemand is daar.]

    Drugsforsale schreef:
    ( waar inspringen? )


    [Kaylen mag wel naar de zee gaan a. Dan kan hij zijn kamergenote ontmoeten :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan

    Ik zag Jessy's blik een beetje betrekken toen ze het woord thuis uitsprak. 'Mis je thuis?' Vroeg ik haar voorzichtig. Eigenlijk maakte ik me enkel druk om mijn hond Gentlemen. Als mijn ouders er even niet waren, trok mijn zusje Dawn hem jurkjes aan. Arm beest.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Kaylen

    Ik merk dat ik in slaap ben gevallen en sta gewoon rustig op alsof er niets is gebeurd. Ik kijk even wat rond loop dichter naar de zee en trek mijn shirt uit. Even zwemmen zou me misschien wel wakker maken. Ik zie een paar mensjes of het is mijn verbeelding. Ik blijf even staan om goed te kijken maar goed focussen lukt me niet zo goed. Ach wat boeit het nu.. Ik ga op mijn shirt zitten en geniet van zonsondergang.. Huh? Ik bedacht me opeens waarom ik hier was. Ik trok me schoenen en sokken uit en ging het water in. Ik zie wel waar ik terecht kom.

    Kayleigh

    Ik ging van weetikveel waar naar weetikveel waar ik liep zomaar ergens naartoe blijkbaar kwam ik bij het zwembad terecht. Ik zag tot mijn trots wel een paar mensen. 'OI?! Wat is dit.. Like ik heb heel veel gemist denk ik.. En me hoofd doet pijn..' Zei ik met een sip gezicht.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Naveah

    'Ik heb nog niet iedereen gezien,' reageerde hij schouderophalend.
    'Ik heb er een paar gezien, niet gesproken,' reageerde ik en haalde ook lichtjes een schouder op. 'Ben jij niet bang dat je dadelijk een of ander oud opa'tje word?' vroeg ik hem met een klein lachje, doelend op het feit dat hij nog steeds in het water zat en niet wetende hoelang hij er al in zat. Achter me hoor ik plots een stem. 'OI?! Wat is dit.. Like ik heb heel veel gemist denk ik.. En me hoofd doet pijn..' zei het meisje met een sip gezicht. 'Ehm, we zijn aangespoeld op een strand nadat het schip waarop we zaten aan flarden is geraakt door een storm..' reageerde ik.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:52 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Emma Jade Cales
    Als Joshua weer boven water komt zie ik dat er een andere jongen het water in komt. 'Ik ga me even aan hem voorstellen,' zeg ik tegen Joshua waarna ik richting de nieuwe jongen loop. 'Hee,' glimlach ik als ik vlakbij hem ben. 'Ik ben Emma,' vervolg ik terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ariana Maria Lovegood
    Ik ging op de rand van het zwembad zitten. 'Ik ben er ook niet zo lang, maar volgens mij is hier van alles, speciaal voor ons. Verderop zijn hutten en volgens mij heb ik ook een club gezien,' legde ik uit.

    Darren Thompson
    Ik knikte na de uitleg van het meisje. 'Ja, wij komen ook net van de zee af.'

    Kayleigh

    Ik was blij toen iemand reageerde. 'Ehm, we zijn aangespoeld op een strand nadat het schip waarop we zaten aan flarden is geraakt door een storm..' Ik krab verward op mijn achterhoofd maar haal dan mijn schouders op. 'Naah, het is redelijk.. Erhm begrijpbaar maarja shit happens. Maar like waarom een zwembad..' Dit was echt te verwarrend voor mij.

    Kaylen

    Ik kom weer bovenwater en merk dat er een meisje voor me staat. Ze is best knap. 'Hee, Ik ben Emma' Ze steekt haar hand naar me uit. Ik neem haar hand aan en knik. 'Erhm, Tsjaa ik ben Kaylen en ik heb geen idee wat ik hier doe.' Zei ik met een glimlach, 'Dusseh, heb je like een soort uitleg want volgens mij ken ik je wel maar toch niet enz, maar in iedergeval je gezicht komt me bekend voor het is heel schattig.' En daar ga ik weer met me mond... Ik zucht kort. 'Het spijt me voor mijn onbedenkelijk ongemanierde mond.' Ik lachte maar wat ongemakkelijk.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Ariana Maria Lovegood
    Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik veel, maar ik vind het niet bepaald erg.' Het was even stil. 'Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen. Ik ben trouwens Ariana.'

    [ik ben even eten. Ik reageer als ik klaar ben (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Okaay)

    Kayleigh

    'Geluk bij een ongeluk? Eh true,' Ik knik kort. 'Ik ben Kayleigh.' Ik zwaai even en dat was het. Ik ging met me benen ook soort in het water zitten, ik had toch toevallig me bikini aan, alhoewel ik die wel iets liever was. Ik genoot van het water en deed me ogen dicht. 'Zo erg als je erover nadenkt is het ook niet..'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Whutt, ik dacht dat Naveah en Ziad de enige in het zwembad waren? ik had namelijk op Kaylegh gereageerd... Hoe komt Ariana er dan?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Die is er ook al lang lol.]

    ( Failed.. so and now? )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.