• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    Ik zou nu toch zweren dat je opletten ging zeggen! Maar ik weet dat je dat nooit zou doen, of wel soms?" Vraagt ze verbaasd. "Misschien," Mompel ik. "Zeg niets verkeerds, ik kan je pols breken als ik dat wil," Zegt ze. "Zo zo, pas maar op hoor. Ik ben hartstikke gevaarlijk. Ik heb de moves," Lach ik.

    Jessy.

    "Oke. Mooi hé?" Ik knik. "Prachtig. Bij mij thuis heb ik wel eens zonsondergangen, maar deze is veel mooier," Zeg ik en eet mijn ijsje op. Thuis.. Ik mis mijn ouders toch wel.

    Girly23July schreef:
    [het is hier toch zonsondergang, ja toch?]


    [Jep, volgens mij wel]


    Cookies!

    Ariël

    "Welke moves ?" vroeg ik grijnsend. Ik kraakte mijn vingers even aangezien ik dat vaak deed als ik nieuwsgierig was en keek hem met mijn hazelnootbruine ogen nieuwsgierig aan.

    Naveah

    'Er was een feest, maar rond 12 uur kwam er een storm en sprongen we allemaal overboord voor de veiligheid, en toen werden we hier aangespoeld,' reageert hij terwijl hij met zijn vingertoppen over zijn handpalm heen gaat. Met een bedenkelijk blik keek ik hem aan waarop ik vlagen van herinneringen binnen kreeg. 'Oke, maar dan snap ik niet waarom mijn naam op de deur van een huisje staat en in het huisje al mijn spullen aanwezig zijn. Bij jou ook?' vroeg ik hem, want ik had zijn naam wel zien staan op een van de huisjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daniël.

    "Welke moves?" Ze kijkt me nieuwsgierig aan. "Mhw, moves," Herhaal ik en kijk haar aan. Snel schiet ik naar haar toe en begin haar te kietelen. "Dat soort moves," Lach ik. Eerst wilde ik een paar breakdance moves laten zien, maar dat leek me geen goed idee op het strand.

    Girly23July schreef:
    [vraag: waarmee hebben ze die reis gewonnen, wat moesten ze daar voor doen?]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Back.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ziad

    Ze kijkt me peinzend aan. 'Oké, maar dan snap ik niet waarom mijn naam op de deur van een huisje staat en in het huisje al mijn spullen aanwezig zijn,' zegt ze, en ik ben het met haar eens. 'Bij jou ook?'
    Ik knik. 'Ik deel hem met iemand met een ellenlange naam. Jij hebt toevallig niet nog vijf andere namen?'
    Ik heb zo'n gevoel dat die schipbreuk gepland was. Dat weet ik haast wel zeker.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ariël

    Ik keek hem met grote ogen aan maar begon dan al snel te lachen. "Stoohoop !" schreeuwde ik lachend uit. Ik keek naar zijn handen en dacht na of ik nu mijn moves zou gebruiken of niet. Naa, ik redde het wel. Nog steeds lachtte ik.

    Lacrima schreef:
    Ariël

    Ik keek hem met grote ogen aan maar begon dan al snel te lachen. "Stoohoop !" schreeuwde ik lachend uit. Ik keek naar zijn handen en dacht na of ik nu mijn moves zou gebruiken of niet. Naa, ik redde het wel. Nog steeds lachtte ik.


    [jij bent daar met?, ben je in zee?, bij een klif *hoop*]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Snorri

    De lucht kleurde langzaam blauw en paars, wanneer de zon zou ondergaan zou ik snel iets of iemand moeten vinden. Het ruisen van de zee deed mij goed, ik was er al heel lang niet meer geweest. In de verte zag ik een hoge klif.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:26 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Lucas Taylor Eastwood
    Met een barstende koppijn word ik wakker en kijk ik om me heen. Ik lig op een of ander strand en aan de lucht te zien gaat de zon bijna onder. Met een zucht kom ik overeind. In de verte zie ik de omtrek van huisjes. Met een kleine sprint ga ik er heen. Als ik bij de huisjes aankom zie ik dat er iets op de deuren staan. Ik loop iets dichterbij en zie dat het namen zijn. Namen die mij vaag bekent voorkomen. Ik loop door tot dat ik ineens mijn naam zie staan. Ik haal mijn schouders op waarna ik het huisje binnenloop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naveah

    'Ik deel hem met iemand met een ellenlange naam. Jij hebt toevallig niet nog vijf andere namen?' vraagt hij, waarop ik lichtjes met mijn hoofd schud. 'Nee, ik heb maar drie namen, inclusief achternaam.'
    Ondertussen draai ik me iets om en til mijn benen weer uit het water. 'Ik vind het allemaal maar een vreemde bedoeling,' mompel ik en trek mijn knieën op zodat ik er mijn kin op kan laten rusten. 'Alleen wij zijn er he, ik bedoel iedereen die op het schip zat..?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ziad

    'Nee,' zegt Naveah terwijl ze kleintjes met haar hoofd schudt. 'Ik heb maar drie namen, inclusief achternaam.'
    Ze haalt haar benen uit het water en trekt haar knieën op, zodat ze nu alleen op de rand zit.
    'Ik vind het allemaal maar een vreemde bedoeling. Alleen wij zijn er, hè? Ik bedoel, iedereen die op het schip zat?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb nog niet iedereen gezien.'
    Eigenlijk vind ik dit nog niet zo heel erg, allemaal. Het is in ieder geval veel beter dan mijn internaat en al mijn spullen zijn in het hutje. Ook kunnen we zo veel eten en drinken als we willen. Drinken wel, eten weet ik niet zeker.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ariana Maria Lovegood
    Ik hoorde opeens een meisje "Hallo allemaal!" roepen.
    Ik draaide me om en zag een blond meisje en een jongen die er maar een beetje naast stond.
    'Hai,' zei ik droog, maar ik lachte wel.

    Darren Thompson
    'Hallo allemaal!' zei Pandora vrolijk.
    Ik moest er wel even om lachen.

    [Mag ik een samenvatting vanaf pagina 6? :\]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:36 ]