• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ehh, niks, denk ik dan.. ik wacht op Ziad post. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jessy,

    "Mis je thuis?" Ik knik even en neem even schokkerig adem. "J-ja.." Mompel ik en laat een paar tranen over mijn wang rollen. Snel veeg ik ze weg. "En j-jij?" Hakkel ik en probeer hem niet aan te kijken. Hij is echt lief voor me, daar ga ik alleen maar van huilen.

    Daniël.

    "Stoohoop!" Roept ze lachend uit. Ik kietel haar buik, maar doordat ze achteruit loopt, struikel ik over mijn eigen voeten en rol door het zand.

    Ariël

    Nog steeds ben ik aan het lachen. Niet voor het kietelen, maar omdat Daniël over zijn eigen voeten viel. "Hoe noem ik dat ookal weer ?" begon ik nadenkend, "Ohja, lomp".

    Ziad

    'Ik heb er een paar gezien, niet gesproken,' zegt Naveah. 'Ben je niet bang dat je dadelijk een of ander oud opaatje wordt?'
    Ze lacht een beetje, maar dan horen we een stem achter ons.
    'Oi! Wat is dit? Like, ik heb veel gemist, denk ik. En me hoofd doet pijn.'
    Naveah kijkt achterom. Ik ook.
    'Ehm, we zijn aangespoeld op een strand nadat het schip waarop we zaten aan flarden is geraakt door een storm,' zegt Naveah.
    'Nah, het is redelijk... ehm... begrijpbaar. Maar ja, shit happens,' zegt een meisje. Haar gezicht staat sip.
    'Maar... like... waarom een zwembad?' vraagt ze.
    'Weet ik veel,' zegt een ander meisje dat opeens op de rand zit. Ik had haar nog helemaal niet gezien. 'Maar ik vind het niet bepaalt erg. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen. Ik ben trouwens Ariana.'
    'Geluk bij een ongeluk?' zegt het meisje ongelovig. 'Eh, true. Ik ben Kayleigh.'
    Kayleigh gaat ook op de rand van het zwembad zitten. Het begint nu een beetje vol te worden.
    'Zo erg - als je erover nadenkt - is het ook niet,' zegt Kayleigh.
    'Ziad,' stel ik mezelf kort voor, waarna ik me tot Naveah wend. 'Wat zei je? Opa? Mijn opa is dood.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nathan

    Een paar tranen rolden over haar wangen. Ik wreef haar even troostend over haar rug en keek haar meelevend aan. 'Ik snap het wel hoor.' 'En j-jij?' Hakkelde ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Wel een beetje. Maar het meest mis ik nog mijn hond Gentlemen. Mijn zusje doet hem altijd jurken aan als ik er niet ben.' Grinnikte ik. Even was het stil, maar niet ongemakkelijk stil. 'Kan je nog lachen?' Vroeg ik haar met een scheve glimlach. Ik prikte even zacht en plagerig in haar zij.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    Ik kan haar niet meer kietelen, omdat ik op de grond lig, maar ze gaat door met lachen. "Hoe noem ik dat ook al weer?" Begint ze en denkt even na. "Sexy!" Roep ik luid en blijf op de grond liggen. "Ohja, lomp," Ik zucht overdreven. "Ah, kom op!" Ik rol om en sta op. Doordat ik nog een beetje nat was, blijft al het zand kleven. Nu lijk ik net een zandmonster.

    Emma Jade Cales
    'Erhm, Tsjaa ik ben Kaylen en ik heb geen idee wat ik hier doe,' zegt de jongen met een glimlach. 'Dusseh, heb je like een soort uitleg want volgens mij ken ik je wel maar toch niet enz, maar in iedergeval je gezicht komt me bekend voor het is heel schattig,' hij zucht even 'Het spijt me voor mijn onbedenkelijk ongemanierde mond.' Ik lach even. 'Maakt niks uit hoor,' grinnik ik. 'Maar goed, ehm we zaten op een of ander cruiseschip maar die is verongelukt en iedereen heeft het overleefd. Hier zijn ook huisjes waar op een één of andere rare manier onze spullen al zijn,' zeg ik. Dan bedenk ik me ineens iets. 'Wacht zei je nou dat je Kaylen heet? Dan zijn we huisgenoten. Tenminste, op de deur van zo'n huisje staan onze namen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ariël

    "Oke jij je zin, omdat je zo zielig was" zei ik grijnsend, "Sexy lomp" vervolgde ik dan terwijl ik tegen de boom leunde waar ik net tegen aan gelopen was. "Uhm Daniël" begon ik onschuldig, "Er zit iets op je gezicht".

    [Lacrima --> xHaribo]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:50 ]

    Naveah

    'Nah, het is redelijk... ehm... begrijpbaar. Maar ja, shit happens,' reageerde ze. 'Maar... like... waarom een zwembad?'
    'Weet ik veel,' zegt een meisje dat blijkbaar ook op de rand van het zwembad zat. 'Maar ik vind het niet bepaalt erg. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen. Ik ben trouwens Ariana.'
    'Geluk bij een ongeluk? Eh, true. ik ben Kayleigh,' reageert deze en ze gaat vervolgens ook op de rand van het zwembad zitten. 'Zo erg - als je erover nadenkt - is het ook niet,' voegt Kayleigh er nog aan toe waarop ik Ziad zich kort hoor voorstellen. Mijn blik is weer gericht op hem. 'Wat zei je? Opa? Mijn opa is dood,' zegt hij als hij zich weer tot me gewendt heeft. Ik schudde lichtjes met mijn hoofd. 'Ik vroeg of je niet ben bang dat je dadelijk een of ander oud opaatje wordt, hoelang lig je al in het water?' reageer ik met een lichte glimlach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Brb]

    Jessy.

    Troostend wrijf hij over mijn rug. "Ik snap het wel hoor," Ik probeer hem een glimlach te schenken, maar dat lukt me slecht. "Wel een beetje. Maar het meest mis ik nog mijn hond Gentlemen. Mijn zusje doet hem altijd jurken aan als ik er niet ben," Ik grinnik even. Dat doet me denken aan mijn nichtje. Zij kleed ook altijd haar kat aan. Met alle babyborn-kleertjes. "Kan je nog lachen?" Hij prikt in mijn zij en ik kijk hem aan. "Tuurlijk kan ik nog lachen. Ik zit hier wel op een luxe eiland met leuke mensen," Zeg ik met een glimlach.

    Ziad

    'Ik vroeg of je niet bang bent dat je dadelijk een of ander oud opaatje wordt,' zegt Naveah hoofdschuddend. 'Hoelang lig je al in het water?'
    Ze glimlacht lichtjes.
    'Oh, ja, ik ga er zo wel uit,' zeg ik, niet erg geïnteresseerd in mijn rimpel-vingers. Vervolgens trek ik me op aan de rand en ga er ook maar opzitten.
    Als ik even om me heen kijk besef ik dat ik de enige jongen hier bij het zwembad ben. Nou ja, geen probleem, toch?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Daniël.

    "Oke jij je zin, omdat je zo zielig was," Geeft ze toe. "Sexy lomp," Zegt ze. "Yeah!" Ik maak een raar overwinningsdansje. "Uhm Daniël," Ik kijk naar haar. "Dat ben ik," Mompel ik. "Er zit iets op je gezicht," Een zucht verlaat mijn mond. "Eerst zat er iets op mijn derriére en nu op mijn gezicht? Kom op!" Zeg ik. "Wat zit er op mijn gezicht?"

    Nathan

    'Daar ben ik blij me-heeee!' Plof. Ik viel van het muurtje af voorover in het zand. Erg sierlijk Nate. Droogjes pakte ik een handje zand en bestuurde het grondig. 'Zand is heel interessant.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'