• Made by SUMMERx




    t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    - Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melissa

    "Heb je niet ergens een aspirine?"
    "Niet zo luid."
    Geirriteerd kijk ik hem aan en sluit snel mijn ogen wanneer hij rechtstaat.
    "Ieuwl! Noah, doe dat ding weg!"
    Grommend draai ik me om en loop naar beneden. Ik bind mijn badjas vast en vul twee glazen met water. Ik laat de bruistabletten erin oplossen en loop naar boven. Ik zucht opgelucht wanneer ik zie dat hij is aangekleed.
    "Niemand mag dit weten," herhaal ik kwaad.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Ik knik zwijgend, terwijl ik een slok water neem. Een bittere smaak vervult mijn mond, waardoor ik een zuur gezicht trek. 'Niemand. En dit is niet voor herhaling vatbaar.', zeg ik terwijl ik haar vuil aankijk. Ik kan het nog altijd niet geloven. Ik kijk met een snelle blik op de klok. 'Shit.' De wijzers duiden aan dat het zo'n 12 uur, veel te laat voor school. Ik zucht, nu moest ik ook nog een smoes verzinnen. Brommer stuk? nah, die had ik al te vaak gebruikt. Moeder ziek? niet meer echt geloofwaardig na de 50 ste keer. In gedachten verzonken bedenk ik een nieuw excuus.


    [Ik zal zo antwoorden ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melissa

    "Niemand. En dit is niet voor herhaling vatbaar. Shit."
    Ik volg zijn blik naar de klok.
    "Ja, het is niet de moeite dat we ons nu nog haasten."
    Ik zucht en ga op bed zitten.
    "En hoe bedoel je, niet voor herhaling vatbaar?"
    Ietwat geirriteerd kijk ik hem weer aan.
    "Zo slecht was ik heus niet hoor. Spreek voor jezelf."
    Vaag herinner ik me hoe goed het was, maar ik zeg er niets over.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [mijn topics]

    [Narissa --> Flounder]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Chiya
    Ik was inmiddels op school. Ik was te laat, maar gelukkig was ik een meester is smoezen.
    Ik keek op de klok. Twaalf uur, geen Melissa. Het viel me op dat Noah er ook niet was, maar hem boeide me niet echt veel.
    Ik verveelde me nogal in de pauzes, maar gelukkig had ik mijn iPod waar ook anime op stond. Fairy Tail deze keer.
    Ik bleef ondertussen rondkijken, er waren volgens mij meer mensen er niet. Die stomme club ook gisteren. Ik voel me sowieso nogal gênant dan, ik ben niet goed in flirten, dus ik ben vaak alleen daar.

    [Ik vertrek vandaag op vakantie, tot Paasmaandag. Ik ga proberen in Schotland online te komen, maar ik kan niets garanderen ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    omg waar zat ik ;o <3


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Noah
    Ik kijk haar zijdelings aan, en besef dan pas dat ik eigelijk geen idee had hoe het was. 'We hebben het begaaid.' zeg ik als conclusie. Ik schud mijn hoofd. haar, Noah>, zeg ik tegen mezelf terwijl ik op zoek ga naar mijn schoenen, die hier ergens moeten liggen. 'Jij mag gezellig hier blijven als je wilt, maar ik ga naar school.' Vastberaden en zonder haar een blik te gunnen loop ik naar beneden, vluchtend zoekend naar de tweede schoen terwijl ik de andere snel aandoe.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    'We hebben het begaaid. Jij mag gezellig hier blijven als je wilt, maar ik ga naar school.'
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Begaaid?"
    Ik doe snel mijn kleren aan en volg hem naar beneden. Onzeker kijk ik hem aan.
    "Herinner jij... Ik bedoel, weet jij er nog iets van?" vraag ik zacht.
    Het stoort me enorm dat ik mijn eerste keer niet eens kan herinneren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Leeft deze RPG nog? :']]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 18:06 ]

    [Jup :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik zucht en draai me met een ruk om. 'Ja, begaaid, Melissa. Dat betekent dat ons avondje gisteren serieus verkeerd afgelopen is!' Ik wring de tweede schoen aan terwijl ik voor haar sta. het valt me op dat ze maar met haar voorhoofd tot net onder mijn borstbeen komt. Haar vraagt pijnigt mijn hersenen. 'Ik herinner me dat je begon te vechten met een groepje jongens. Daarna is het wat vaag.', biecht ik oprecht op. Met één been uit de deuropening maak ik aanstalten om te vertrekken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    'Ja, begaaid, Melissa. Dat betekent dat ons avondje gisteren serieus verkeerd afgelopen is! Ik herinner me dat je begon te vechten met een groepje jongens. Daarna is het wat vaag.'
    "Wacht," hoor ik mezelf zeggen wanneer hij aanstalten maakt om te vertrekken.
    Ik denk even na, terwijl mijn blik over zijn gezicht gaat. Een vreemd gevoel trekt door mijn buik.
    "Ik vind het jammer dat ik het niet herinner," geef ik zacht toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.