• Hallo lieve mensen

    Ik zou graag jullie aandacht willen over een groot probleem in deze wereld.
    Over iets wat de overheid de mensen aandoet wat gewoon onder mishandeling hoort te vallen, ja geestelijke mishandeling, ja gruwelijke geestelijke mishandelingen die wij alle toelaten terwijl het gestopt dient te worden.
    Het gaat over deurwaarders die bij mensen langs komen om hun spullen en/of hun huis in beslag nemen.
    Als men kan kiezen een paar zweepslagen en je spullen/huis mogen behouden of geen zweepslagen en dan worden je spullen af ontnomen, zullen toch vele voor die paar zweepslagen gaan.
    Dan kan je nagaan hoe wreed de overheid is door toe te laten dat spullen/huizen ontnomen worden bij mensen die arm zijn.
    Hoe zou je reageren als je buurvrouw haar belasting niet zou kunnen betalen of haar hypotheek en ze zouden langskomen met de zweep? Dat zouden wij alle erg wreed vinden en zouden onze afschuw zeker uiten. Maar dat deurwaarders spullen komen halen bij de armen vinden wij normaal en ik denk dat wij hier alle even stil bij mogen staan, wat wij toelaten bij onze buren vrienden bij mensen uit onze straat stad of dorp. Vele armen liggen nachten wakker voor die gruwelijke dag dat gaat plaats vinden, ook schamen ze zich voor de buren, vrienden en familie en gaan zwaar gebukt onder deze gruwelijke praktijken die wij toelaten in deze samenleving. Hun dierbare spullen worden hen ontnomen en dan hebben wij het nog niet over het kinderleed die ook bij deze plaats vind.
    Waarom laten wij deze zware geestelijke mishandelingen toe?
    Eigen schuld vind u?
    Als u weet dat de overheid ons al jaren beroven van ons geld en dat wij al lang gratis stroom hadden kunnen hebben en dat onze auto's allang op water zouden kunnen rijden en dat gezondheidszorg allang gratis zou kunnen zijn, als men goed beleid had gevoerd, dan weet u dat deze mensen hun rekeningen gewoon hadden kunnen betalen en dat door het slechte beleid van de overheid de armen mens, deze mishandeling moeten ondergaan die zeker niet nodig is in deze wereld. Er is bijvoorbeeld wel geld voor de Griekse banken en wapens ect.
    Ja stroom en water kan gewoon gratis en gezondheidszorg ook, onze auto's hadden al op water kunnen rijden, tel uit je winst.
    In Spanje komen daarom vele mensen in opstand tegen deze mishandeling en het werkt. In vele steden zijn groepen die opkomen voor mensen die de deurwaarders aan huis krijgen. Als daar deurwaarders aan huis komt om de spullen te halen dan komen vele naar die mensen toe en blijven voor de deur staan en laten de deurwaarders en politie niet toe en ze draaien gewoon om.
    Wij willen graag dat deze actie wereldwijd word en vragen je mee te doen door op deze brief je naam en telefoonnummer aan toe te voegen en dat je bereid bent als ze je bellen op te komen voor de armen die uit hun huizen worden gezet en/of hun spullen ontnomen worden. Als je je naam erbij hebt gezet en je telefoonnummer dan deze brief een paar keer kopiëren en je vrienden vragen om mee te doen. Als het kan 10 van je vrienden of kennissen/klasgenoten ect.
    Ook scholen kunnen aan deze actie meedoen. Als je dan een slachtoffer kent, ga er dan naar toe en vraag of ze geholpen willen worden,. Zo ja, bel dan een paar mensen van deze lijst op. De eerste en laatste en eentje uit het midden. Bel er minimaal drie, zodat die dan weer door bellen naar de mensen boven zijn eigen naam en bel de 10 mensen aan wie je ook deze lijst hebt geven.
    Is de namenlijst vol, voeg er dan papier eraan toe en plak de vellen vast aan elkaar.
    Als je dan er heen gaat zou het een mooi gebaar zijn bloemen mee te nemen voor de deurwaarder de politiemensen en voor die armen mensen.

    Mod: gegevens worden op Quizlet niet gevraagd aan leden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2012 - 16:13 ]

    Stalingrad schreef:
    (...)
    Daar hebben ze reden toe ook. Je bent een nieuwe user die niemand hier kent en het eerste wat je doet is een topic openen waarin namen + telnummers worden gevraagd. Allicht dat mensen twee keer nadenken voor ze die informatie geven, they'd be stupid if they wouldn't.


    Mee eens. En dit kan je niet gaan vergelijken met een telefoonboek, in een telefoonboek staan honderden, zo niet duizenden, telefoonnummers, als mensen wat uit willen halen gaan ze daar heus niet iemand uitpakken hoor. als ze het doen, doen ze het via fora zoals deze, helaas.
    toch zou ik niet hier bezig gaan met een verzet te smeden, maar dit met een jurist of iets dergelijks doen. Mensen digitaal aansporen tot iets kan namelijk strafbaar zijn, just saying. Daarom doe ik hier niet aan mee, punt.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik kan je nu al zeggen dat er niemand hier zo gek is om persoonlijke gegevens te plaatsen. Als je mensen wil overtuigen, moet je wat beter kijken waar je je praatjes houdt. Op deze zitten kinderen van ongeveer tien tot twintig jaar. Niet echt de meest geschikte doelgroep, ik durf te wedden dat de meesten hier nog nooit een deurwaarder hebben gezien.
    Dat terzijde vind ik het persoonlijk nogal overdreven om een deurwaarder te vergelijken met een of ander monster met een zweep. 't Is ook gewoon maar zijn werk. En een 'zware geestelijke mishandeling'? Wie zijn belastingen niet betaalt, komt in de problemen. Als je daar niet tegen kan, moet je maar ergens anders gaan wonen.


    i put the fun in funeral

    @Akita

    Ik vraag je niet jouw naam en tel ect aan mij te geven.
    Lees alles eens goed en dan snap je de bedoeling misschien.

    @Fitzheerbert Wil je zeggen dat hier geen mensen komen met een goed hart of zo ?

    Ik neem aan dat ook hier mensen zijn die voor de armen op willen komen.

    @stalingrad
    Ik ben hier inderdaad nieuw en kom meteen met een post om te vragen of je bereid bent voor armen op te komen en dan maak ik een slechte indruk hier ok !
    En nogmals die namen geef je aan je vrienden en NIET aan MIJ. En jouw vrienden geven die weer aan HUN vrienden dus IK krijg die namen NIET
    En in de telefoonboek staan ook jullie namen in en jullie telefoonnummers en vele hier hebebn een facebook ect dus ,,, en het hier wel een probleem dus als je voor een goed doel je naam opgeeft om klaar te staan voor de armen. Heel vreemde gedachtes hebben sommige hier.

    ....? :S


    Full of envy behind that anonymous mask

    kowalewicz

    NOGMAALS HIER ZET JE JE NAAM NIET NEER


    Je kopieert deze brief hier boven en je zet je naam erop.
    Je kopieert die brief tien keer en geeft die aan je vrienden.
    Deze doen het zelfde.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Akita

    Ik vraag je niet jouw naam en tel ect aan mij te geven.
    Lees alles eens goed en dan snap je de bedoeling misschien.

    @Fitzheerbert Wil je zeggen dat hier geen mensen komen met een goed hart of zo ?

    Ik neem aan dat ook hier mensen zijn die voor de armen op willen komen.

    @stalingrad
    Ik ben hier inderdaad nieuw en kom meteen met een post om te vragen of je bereid bent voor armen op te komen en dan maak ik een slechte indruk hier ok !
    En nogmals die namen geef je aan je vrienden en NIET aan MIJ. En jouw vrienden geven die weer aan HUN vrienden dus IK krijg die namen NIET
    En in de telefoonboek staan ook jullie namen in en jullie telefoonnummers en vele hier hebebn een facebook ect dus ,,, en het hier wel een probleem dus als je voor een goed doel je naam opgeeft om klaar te staan voor de armen. Heel vreemde gedachtes hebben sommige hier.

    Tip: Klik boven in op een knopje met een kruisje -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    @Akita

    Ik vraag je niet jouw naam en tel ect aan mij te geven.
    Lees alles eens goed en dan snap je de bedoeling misschien.

    @Fitzheerbert Wil je zeggen dat hier geen mensen komen met een goed hart of zo ?

    Ik neem aan dat ook hier mensen zijn die voor de armen op willen komen.

    @stalingrad
    Ik ben hier inderdaad nieuw en kom meteen met een post om te vragen of je bereid bent voor armen op te komen en dan maak ik een slechte indruk hier ok !
    En nogmals die namen geef je aan je vrienden en NIET aan MIJ. En jouw vrienden geven die weer aan HUN vrienden dus IK krijg die namen NIET
    En in de telefoonboek staan ook jullie namen in en jullie telefoonnummers en vele hier hebebn een facebook ect dus ,,, en het hier wel een probleem dus als je voor een goed doel je naam opgeeft om klaar te staan voor de armen. Heel vreemde gedachtes hebben sommige hier.


    Uh ik heb het gelezen en toch doe ik het niet.
    Arg dat is gewoon kettingbrieven doorsturen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 14:39 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    kowalewicz

    NOGMAALS HIER ZET JE JE NAAM NIET NEER


    Je kopieert deze brief hier boven en je zet je naam erop.
    Je kopieert die brief tien keer en geeft die aan je vrienden.
    Deze doen het zelfde.


    Dus dit is gewoon een stomme spam (cat).


    i put the fun in funeral

    Is dit niet zoals het hoort

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:06 ]

    Ga liever klagen tegenover de regering die nu 70 miljoen heeft begroot om te kijken naar wat er gebeurd als de Olympische spelen naar Nederland komt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ga liever klagen tegenover de regering die nu 70 miljoen heeft begroot om te kijken naar wat er gebeurd als de Olympische spelen naar Nederland komt.




    + heb je bewijs?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Assassin schreef:
    Ga liever klagen tegenover de regering die nu 70 miljoen heeft begroot om te kijken naar wat er gebeurd als de Olympische spelen naar Nederland komt.

    Mee eens.

    daarnaast heb ik vaak genoeg deurwaarders aan de deur gehad, Het zijn hele aardige mensen. En vaak nemen ze niet eens wat mee. Laatst was er nog een vanwege een oude belastingschuld van het restaurant waar me moeder nooit iets over gehoort had.. Hij keek de kamer rond,nadat mijn moeder had uitgelegd dat ze hier mee bezig was met zon vrouw van de schuld sanering, ik was wel bang HD tv, computer alles en die man zegt heel simpel tegen mijn moeder: "niet beledigend bedoelt mevrouw...maar ik zie hier niets van waarde wat ik mee kan nemen" en vervolgens gaf hij me ma een nummer dat die vrouw van de schuld sanering moest belle en zei hij dat hij zou zorgen dat de schuld vervallen zou worden omdat hier niets van goede waarde stond

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:09 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bullshit :Y)

    Als mensen hun rekening niet betalen stort de economie in, daar word niemand beter van. Bovendien, lees ik nou goed dat je tegen belasting bent, maar meer gratis zooi? De overheid moet meer betalen met veel minder geld?

    You, sir, are a dirty communist :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    @Assassin

    Maak jij je maar druk om die 70 miljoen. Ik zet me liever in voor de mensen in nood.
    Ik weet dat als de overheid echt goed met ons voor had, deze mensen niet in nood hadden hoeven te zitten.

    Als het overheids het geld goed besteed had. Dan hadden wij in NL gratis water en stroom en gezondheidzorg. Ook de auto's kunnen allang op water rijden.

    Met andere woorden wij mensen hadden het finaciel allemaal goed en had niemand schulden hoeven te hebben.

    Libieen bv

    Libie was de armste land van afrika in 1951
    Kaddafi kwam toen aan de macht.
    In 2011 hadden de mensen
    gratis water
    gratis stroom
    gratis gezondheidzorg
    gratis onderwijs
    Rente mochten de banken niet vragen en was in de grondwet vast gelegd.
    Als men trouwde kreeg men van de staat 50.000 dolar.
    Kocht je een auto dan betaalde de overheid de helft van de wagen.

    Deze dictator moest dood !

    Ja, ik maak me zorgen om die 70 miljoen, per jaar. Die loopt trouwens nog 16 jaar door. Dus élk jaar geven ze 70 miljoen uit aan niets. Nou, daa kan jij al je leuke dingetjes die je wilt bereiken mee betalen hoor. Dus ja, ga je daar druk om maken.


    Your make-up is terrible