• Hallo lieve mensen

    Ik zou graag jullie aandacht willen over een groot probleem in deze wereld.
    Over iets wat de overheid de mensen aandoet wat gewoon onder mishandeling hoort te vallen, ja geestelijke mishandeling, ja gruwelijke geestelijke mishandelingen die wij alle toelaten terwijl het gestopt dient te worden.
    Het gaat over deurwaarders die bij mensen langs komen om hun spullen en/of hun huis in beslag nemen.
    Als men kan kiezen een paar zweepslagen en je spullen/huis mogen behouden of geen zweepslagen en dan worden je spullen af ontnomen, zullen toch vele voor die paar zweepslagen gaan.
    Dan kan je nagaan hoe wreed de overheid is door toe te laten dat spullen/huizen ontnomen worden bij mensen die arm zijn.
    Hoe zou je reageren als je buurvrouw haar belasting niet zou kunnen betalen of haar hypotheek en ze zouden langskomen met de zweep? Dat zouden wij alle erg wreed vinden en zouden onze afschuw zeker uiten. Maar dat deurwaarders spullen komen halen bij de armen vinden wij normaal en ik denk dat wij hier alle even stil bij mogen staan, wat wij toelaten bij onze buren vrienden bij mensen uit onze straat stad of dorp. Vele armen liggen nachten wakker voor die gruwelijke dag dat gaat plaats vinden, ook schamen ze zich voor de buren, vrienden en familie en gaan zwaar gebukt onder deze gruwelijke praktijken die wij toelaten in deze samenleving. Hun dierbare spullen worden hen ontnomen en dan hebben wij het nog niet over het kinderleed die ook bij deze plaats vind.
    Waarom laten wij deze zware geestelijke mishandelingen toe?
    Eigen schuld vind u?
    Als u weet dat de overheid ons al jaren beroven van ons geld en dat wij al lang gratis stroom hadden kunnen hebben en dat onze auto's allang op water zouden kunnen rijden en dat gezondheidszorg allang gratis zou kunnen zijn, als men goed beleid had gevoerd, dan weet u dat deze mensen hun rekeningen gewoon hadden kunnen betalen en dat door het slechte beleid van de overheid de armen mens, deze mishandeling moeten ondergaan die zeker niet nodig is in deze wereld. Er is bijvoorbeeld wel geld voor de Griekse banken en wapens ect.
    Ja stroom en water kan gewoon gratis en gezondheidszorg ook, onze auto's hadden al op water kunnen rijden, tel uit je winst.
    In Spanje komen daarom vele mensen in opstand tegen deze mishandeling en het werkt. In vele steden zijn groepen die opkomen voor mensen die de deurwaarders aan huis krijgen. Als daar deurwaarders aan huis komt om de spullen te halen dan komen vele naar die mensen toe en blijven voor de deur staan en laten de deurwaarders en politie niet toe en ze draaien gewoon om.
    Wij willen graag dat deze actie wereldwijd word en vragen je mee te doen door op deze brief je naam en telefoonnummer aan toe te voegen en dat je bereid bent als ze je bellen op te komen voor de armen die uit hun huizen worden gezet en/of hun spullen ontnomen worden. Als je je naam erbij hebt gezet en je telefoonnummer dan deze brief een paar keer kopiëren en je vrienden vragen om mee te doen. Als het kan 10 van je vrienden of kennissen/klasgenoten ect.
    Ook scholen kunnen aan deze actie meedoen. Als je dan een slachtoffer kent, ga er dan naar toe en vraag of ze geholpen willen worden,. Zo ja, bel dan een paar mensen van deze lijst op. De eerste en laatste en eentje uit het midden. Bel er minimaal drie, zodat die dan weer door bellen naar de mensen boven zijn eigen naam en bel de 10 mensen aan wie je ook deze lijst hebt geven.
    Is de namenlijst vol, voeg er dan papier eraan toe en plak de vellen vast aan elkaar.
    Als je dan er heen gaat zou het een mooi gebaar zijn bloemen mee te nemen voor de deurwaarder de politiemensen en voor die armen mensen.

    Mod: gegevens worden op Quizlet niet gevraagd aan leden.

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2012 - 16:13 ]

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    Ik heb het idee dat vele hier niet weten hoe erg de eu aan toe is.
    1 op de vier gezinnen weet niet goed hoe ze de laatste week van de maand rond moeten komen.
    In spanje is 1 op de vijf kinderen ondervoed.
    In NL lopen vele bij de voedselbanken en daar zijn al wachttijden.
    En hier praten sommige over eigenschuld ?
    Dus er moeten hier in NL eerst een paar sterven van de honger voor jullie wakker worden ?
    Hier zijn zeg pak weg 1000 Quizletlijders 250 mensen komen uit gezinnen die het zwaar hebben.
    Die worden hier behoorlijk beledigt vind ik.
    Arm zijn is in deze tijd echt niet je eiegen schuld als je dat 15 jaar terug zou zeggen zou ik ja gezegt hebben. Maar ook van mensen wiens schuld dat is horen niet kaal geplukt te worden.

    Ben je echt dat stom D:. Ik weet niet hoe oud je bent, maar please verdiep je niet in zaken waar je niks van af weet of kan afweten. je verdraait de feiten wel erg. De crisis is Niet helemaal de schuld van de overheid , maar meer van de mensen bijvoorbeeld in Griekenland die belasting onderduiken. Dat is ook het geval in Italië. En dit is niet de eerste crisis. Mensen hebben het in 300 jaar nog nooit zo goed gehad. En dat me moeten aan de armen denken. Doen we al genoeg. Als je denkt dat de regering op zijn luie gat zit en niks doet heb je het mis. Tuurlijk pakken ze die dingen aan! Zo dom zijn we ook weer niet. Natuurlijk is niet alles geloofwaardig wat in de media gezegd word. de media is totaal vrij hier. Hoe vaak zijn er wel niet geheime zaken uitgelicht en verteld in de media zoals Nos en Rtl? Vaak genoeg. Als je het in Libië doet - met hun o zo goede dode leider(cat)- was je dood. Daar hadden ze geen vrijheid. Geld hadden ze, maar de rest niet. Volg het nieuws goed en als je het niet snap bemoei je er niet mee.(cat)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 16:14 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb je enig idee dat dit een forum is op een SCHRIJFSITE? Je bent hier nu 4 dagen online, hebt nog niets geschreven, niets gelezen en één topic gemaakt. De mensen hier zijn niet geïnteresseerd hier in, maar misschien mensen op andere fora wel. Ik zou het ergens anders proberen.


    Destroy what destroys you.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    hier nog meer te lezen, dat je de overheid niet kan vertrouwen


    Een van de vele websites die kleine blokjes waarheid gebruikt om grote hoeveelheden complete onzin over makkelijk beinvloedbare mensen heen te storten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    pdbqpdbqpdbq schreef:
    Ik heb het idee dat vele hier niet weten hoe erg de eu aan toe is.
    1 op de vier gezinnen weet niet goed hoe ze de laatste week van de maand rond moeten komen.
    In spanje is 1 op de vijf kinderen ondervoed.
    In NL lopen vele bij de voedselbanken en daar zijn al wachttijden.
    En hier praten sommige over eigenschuld ?
    Dus er moeten hier in NL eerst een paar sterven van de honger voor jullie wakker worden ?
    Hier zijn zeg pak weg 1000 Quizletlijders 250 mensen komen uit gezinnen die het zwaar hebben.
    Die worden hier behoorlijk beledigt vind ik.
    Arm zijn is in deze tijd echt niet je eiegen schuld als je dat 15 jaar terug zou zeggen zou ik ja gezegt hebben. Maar ook van mensen wiens schuld dat is horen niet kaal geplukt te worden.


    juist ja..
    weetje, in engeland zijn 3/4 van alle kinderen te dik, in nederland 1/2.
    Als we ieder mens hier op aarde een goed leven zouden laten leiden, dan was de wereld in een week helemaal verwoest, wel eens overnagedacht, we kunnen niet met z'n allen goed leven! als iedereen bleef leven, hadden we een overbevolking gehad, dan was de wereld in 3 dagen ver5 dubbeld! dus, veel plezier op je perfecte wereld ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    @MisaAman Ik heb me degelijk in deze zaak verdiept en meer dan jij weet, vandaar dat ik het schrijf.
    Als jij weet wat ik allemaal weet dan denk ik dat je deze nacht niet kan slapen.

    @MisaAman Ik heb me degelijk in deze zaak verdiept en meer dan jij weet, vandaar dat ik het schrijf.
    Als jij weet wat ik allemaal weet dan denk ik dat je deze nacht niet kan slapen.

    -> Slotje.


    I am an idiot, I move.