• Jaaa, ik heb zondag gewonnen in de provinciale voorronde in de categorie taal! Echt ik ben zó blij :'D.

    Ik ga nu dus 15 April naar de finale in de Melkweg in Amsterdam, ik krijg een workshop van Loesje, coaching, optredens. En ik heb nog een aantal prijzen gekregen:Y)

    Hebben er nog andere mensen meegedaan met Kunstbende? Misschien ook in andere categorieën? :')

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 17:09 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gefeliciteerd!
    Nee, ik heb nog nooit meegedaan. Ik ben dan ook niet zo een creatieve persoon (:

    Ik ben best wel creatief, maar van een Kunstbende heb ik nog nooit gehoord :') Wat is het?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Neee! Ik heb de derde prijs gewonnen in Limburg. Altijd goed, maar toch jammer dat we niet allebei in de finale staan. Gefeliciteerd! Haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is een wedstrijd voor 'jong talent'. Je hebt dan 8 categorieën: Expo, Dans, Muziek, Film&Animatie, Taal, Theater&Performance, DJ en Fashion. De bedoeling is dat jonge mensen gewoon de kans krijgen om hun talent te laten zien en er mee verder te kunnen gaan of om er gewoon plezier in te hebben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    @Biologist, aaah, wat jammer. Wel vet goed! Jij ook gefeliciteerd :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gefeliciteerd!

    Gefeliciteerd! Ik heb vorig jaar meegedaan in de ronde taal, maar helaas niks gewonnen. Dit jaar doe ik niet mee, daar heb ik het wat te druk voor met school, dus dat is wel jammer, maar wie weet als ze volgend jaar een thema hebben dat me aanspreekt dat ik het dan nog eens probeer =D


    “Love is a contradiction.”

    Gefeliciteeerd!

    Ik wou wel een keer meedoen, maar toen kwam ik erachter dat je dan op het podium je verhaal moest vertellen en daar had ik geen zin in.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wou wel, maar ik heb het niet gedaan omdat ik te schijterig was en het onderwerp spraak me niet zo aan
    Maar gefeliciteerd!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dankjulliewel :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    @Biologist, aaah, wat jammer. Wel vet goed! Jij ook gefeliciteerd :'D


    Dank u, en héél veel succes 15 april!!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    O shit, wou meedoen maar ben het vergeten D:
    Gefeliciteerd iig! *O*


    i put the fun in funeral