• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Omdat ik geen stoerdoener ben: Nee. Ga je maar opdirken.' Grinnikte ik. 'Ik ga me ook omkleden.' Ik pakte een zwart T-shirt, gescheurde jeans en mijn vertrouwde Nikes. Waar konden we naar toe? Misschien konden we wel langs de bar gaan ofzo. Of zwemmen? Ach, ik zou wel kijken wat Jessy wilde.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 19:56 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik grinnik, 'Tja, je moet toch iets,' Ik lach en kijk hem dan glimlachend aan, 'Jup, dat kan ik,' zeg ik dan en begin Smells like teen spirit te spelen. Ik merk dat er veel mensen zijn die het kunnen, Liam, Alexis en nu Daniel. Ik kan het niet laten en kijk even naar zijn buik. Hmm, het was niet slecht. Integendeel zelfs.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is er nog iemand voor Ariël ? IK VERVEEL ME DOOD]

    Jessy.

    "Omdat ik geen stoerdoener ben: Nee," Grinnikt hij. "Ik ga me ook omkleden," Hij pakt kleding en ik kijk even naar hem. "Zal ik in de badkamer omkleden of ga jij?" Er komt een kleine glimlach op mijn gezicht en bíjna ben ik het gedoe van net en gisteravond vergeten. Ondertussen sta ik ook op van mijn bed en strijk snel mijn korte jurkje recht. Ik wil niet dat hij me in mijn ondergoed ziet, hoewel hij dat al heeft gezien. Bikini is goed, maar ondergoed..

    Daniël.

    "Tja, je moet toch iets," Ik zucht even. "Zo erg ben ik nou ook weer niet," Mompel ik. "Jup, dat kan ik," Antwoord ze. "Nou, laat mijn zien," Zeg ik met een grijns. Ze begint een nummer te spelen dat ik niet ken, maar het klinkt echt ongelofelijk goed. Ik begin te klappen. "Mooi, maar niet zo goed als ik," Lach ik en kijk haar aan. "Waarom maakte je me eigenlijk wakker?"

    Naveah

    'Nee totaal niet. Ze had blond haar grote blauwe ogen. Net een engeltje,' reageerde hij. 'Precies het tegenovergestelde van haar grote broer,' glimlachte ik. 'Beide met een eigen schoonheid,' voegde ik eraan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    xHaribo schreef:
    [Is er nog iemand voor Ariël ? IK VERVEEL ME DOOD]


    [Uhum.. Jessy & Nathan gaan zo naar buiten. Ze kunnen Ariël wel tegenkomen. Jessy mag toch kiezen wat ze gaan doen. (:]

    Liam Oliver Sanz

    'Precies het tegenovergestelde van haar grote broer, Beide met een eigen schoonheid,' Ik kijk haar aan glimlach. 'Door de chemo scheerde we haar haren weg... Ik vond haar nog steeds prachtig.' Glimlach ik. Om de een of andere reden deed praten met Naveah geen pijn maar maakte het me rustig.

    Abbigail Felicia Diaz

    'Je had het te danken aan het feit dat ik je erg mag,' grinnik ik dan. 'En laat maar eens horen,' grijns ik en hou mijn gitaar voor hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    'Door de chemo scheerde we haar haren weg... Ik vond haar nog steeds prachtig,' glimlachte hij waarop ik licht terug glimlachte. Het deed me goed om te zien dat hij er met mij zo open over durfde en wilde praten. 'Schoonheid zit van binnen, buiten is het maar een aanzicht,' reageerde ik zachtjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Schoonheid zit van binnen, buiten is het maar een aanzicht,' Ik knik. 'Ik weet dat. Jij weet dat maar een kind van nog geen 7 nog niet.' Antwoord ik. 'Dus mocht ze met de keuken schaar mijn haar knippen en werd het daarna ook opgeschoren zodat ze niet de enige was.'

    Nathan

    'Ga jij maar.' Grijnsde ik. Ik deed galant de deur voor haar open en sloot hem achter haar. Ik trok mijn kleding aan. Ik keek in de spiegel en trok mijn kleding een beetje recht. Zag ik er wel goed uit? Even bleef ik staan om na te denken. Waarom maakte ik me eigenlijk druk om hoe ik er uit zag? En sinds wanneer? Misschien omdat ik het gevoel had dat ik een soort afspraak had met een heel vriendelijk, mooi meisje. Ik moest er bijna om lachen. O alsjeblieft, ga je geen vreemde dingen in je hoofd halen Nathan. Een meisje en een jongen die samen iets leuks gaan doen met elkaar is nog geen afspraakje... Al hoewel... het klonk het wel zo.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 20:13 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    "Je had het te danken aan het feit dat ik je erg mag," Grinnikt ze. Ik merk dat ze een best schattig lachje heeft. "En laat maar eens horen," Er komt een brede grijns van oor tot oor op mijn gezicht. "Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik pak de gitaar van haar aan en begin Levels van Avicii te spelen. Eigenlijk is het liedje, volgens mij, gemaakt met de computer, maar je kan het ook op de gitaar spelen. Ik ga helemaal op in mijn spel en voor ik het weet heb ik het nummer afgespeeld.

    Naveah

    'Ik weet dat. Jij weet dat maar een kind van nog geen 7 nog niet,'antwoorde hij waarop ik kort knikte. Daar had ik natuurlijk niet aangedacht. 'Dus mocht ze met de keuken schaar mijn haar knippen en werd het daarna ook opgeschoren zodat ze niet de enige was,' voegde hij eraan toe. 'Dat is echt heel lief van je, daar zal ze dan ook heel blij mee geweest zijn.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Dat is echt heel lief van je, daar zal ze dan ook heel blij mee geweest zijn.' Ik knik langzaam. 'Ja ze vond het erg leuk geloof ik. Om op mij kappertje te mogen spelen. Mijn haar groeide natuurlijk terug maar het ging om het idee.'

    Jessy.

    "Ga jij maar," Zegt hij met een grijns. Hij opent de deur voor me en ik stap naar binnen. Achter me sluit hij de deur. Ik doe hem op slot. Nu kan ik me rustig omkleden. Wacht eens.. ik heb geen kleding. Snel glip ik uit de badkamer, rommel in de kas en spring weer in de badkamer. Nú kan ik me rustig omkleden. Ik trek mijn bikini aan, met daarover heen een shortje en een zomertopje. Ik maak een vlecht in mijn haar en was mijn gezicht even. Daarna doe ik wat make-up op en een beetje parfum. I'm ready. Ready for what? Ik ga gewoon met een vriend wandelen. Ik wil het eiland ontdekken. Een zucht verlaat mijn mond. Hij is en blijf voorlopig een vriend.


    [Cool ! Het laatste bericht van het topic !]

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 20:19 ]