• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    'Waarom zou ik er over liegen?' Zei ik schouderophalend. Ik merkte dat ik nog steeds Jessy's hand vast had. Ik liet het maar zo. 'Nu niet verdrietig meer zijn.' Ik veegde haar traan voorzichtig weg. 'Laten we iets leuks gaan doen.' Ik stond op en hielp haar omhoog.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 16:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessy.

    "Waarom zou ik er over liegen?" Vraagt hij en haalt even zijn schouders op. Ik ga weer tegenover hem zitten, maar hou zijn hand vast; Het voelt vertrouwd. "Nou, de meeste jongens zouden zeggen dat ze thuis niet missen," Antwoord ik. "Ze durven niet te laten zien dat ze gevoelens hebben," Mompel ik stilletjes. Dan voel ik dat hij de tranen van mijn wang veegt. "Laten we iets leuks gaan doen," Stelt hij voor en trekt me van het bed af. "Vind je het erg als ik me eerst aankleed?"

    [Narissa --> Flounder]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Heb ik iets belangrijks gemist en hoe laat is het in de RPG?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    zo'n 10:00 denk ik]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [Iedereen is net een uurtje ofzo wakker..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik ben eten.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [hedwig ligt te slapen op de vlonder met een deken om zich heen]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Lucas Taylor Eastwood
    'Ja ik was ook wel op het feest maar ik heb niet echt met mensen gepraat ofso,' zeg ik schouderophalend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Als ik wakker word weet ik niet precies wàt ik heb gedroomd, maar ik weet wel dat het heel fijn was. Het gelukzalige gevoel in mijn maag is dan ook nog niet verdwenen als ik mijn ogen open en een blik werp op de wekkerradio op het nachtkastje.
    10:01.
    Hmm, ik heb lekker uitgeslapen. Na een paar minuten kom ik mijn bed uit en loop ik naar de badkamer om mijn hele ochtendritueel uit te voeren.
    Als dat klaar is loop ik naar het keukentje waar ik ontbijt klaarmaak en begin te eten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ariël

    Een verbaasde uitdrukking was op mijn gezicht te vinden. Oke, raar. Ik schudde mijn hoofd en ging weer verder met trainen.

    Abbigail Felicia Diaz

    'Verklaard,' zeg ik dan alleen. Ik kijk om me heen, het is echt lekker weer om een boswandeling te gaan maken, 'Ga je mee verder het bos in?' vraag ik dan terwijl ik mijn hoofd even schuin hou en Lucas aan kijk.

    Devin Nathaniel Dust

    Als het zo'n half 11 is kap ik ermee, 'Ik ga naar de huisjes, douchen en misschien zie ik je later weer,' zei ik en liep de sporthal uit op weg naar de huisjes. Eenmaal daar neem ik een lange douche, trek wat kleding aan en plof even op het bed.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Ik weet zeker dat ze ook enorm heeft genoten van de momenten die jij haar hebt gegeven en dolfijnen zijn dan ook heel schattig,' Ik glimlach inmezelf. 'We zagen nooit dolfijnen dus nam ik haar mee naar ibiza daar hebben we met ze gezwommen. We konden maar een weekendje maar ze vond het geweldig.'

    [Daniël ligt nog in zijn bed; Wie heeft er zin om hem te wekken? :'D]

    [ Ik wil het wel doen.. xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.