• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Sweetest; Sorry dat ik gisteravond offline ging, ik was echt doodmoe. Nu komt er een extra lange reactie van Jessy. :$]

    Jessy.

    Ik sla mijn benen over de rand van het bed en laat mijn hoofd op m'n armen steunen. Waarom ik? Opeens voel ik Nathan's hand om mijn middel. Hij trek me zachtjes naar zich toe. Ik ben er wel blij mee, hij is echt een.. Goede vriend. Meer nog niet. Troostend wrijft hij met zijn hand over mijn rug. Voorzichtig leg ik mijn hoofd op zijn schouder. Hij ruikt lekker, naar echte mannenparfum. "Hey, niet verdrietig zijn Jess. We komen hier heus wel uit," Ondanks zijn lieve, troostende woorden laat ik een paar tranen over mijn wang rollen. Ik doe geen moeite om ze weg te vegen en sla mijn armen om Nathan heen. Aan zijn stem kan ik horen dat hij het zelf ook niet zeker weet. Ik ben blij dat ik hier niet alleen ben en Nathan nog heb. "Je hebt echt heimwee, is het niet?" Heel zachtjes knik ik. Als hij het niet gezien heeft, heeft hij heeft het vast gevoeld, ik heb immers mijn hoofd op zijn schouder. "J-ja," Mompel ik en haal even diep adem, hoewel het niet veel nut heeft. Alle gedachten aan thuis komen weer boven. Mijn oudere broer; James, mijn zusje; Emma en m'n ouders. Hoe zouden zij het hebben? Ik had ze beloofd dat ik op de cruise vaak zou bellen. Bij het afscheid heb ik het vooral aan Emma beloofd. Dat kan ik nu niet meer waar maken. Ze hebben op dit eiland wel internet, maar al mijn gegevens zijn verwijderd. Ik kan dus niet meer in mijn e-mail. Alles is weg. Het voelt alsof ik niet meer besta. En waarom ik? Waarom Nathan? Waarom? Dat zijn vragen die continu door mijn hoofd spoken. Waarom moest ik op die cruise? Ik laat een zucht ontsnappen. Het voelt goed om toe te geven aan mijn heimwee. Als ik het opkrop kan ik behoorlijk chagrijnig worden als mensen het over hun familie hebben. De laatste tranen rollen over mijn wangen. Zachtjes hef ik mijn hoofd op en kijk Nathan aan. "Mis jij je familie?" Vraag ik voorzichtig. Ik wil niet dat hij ook gaat huilen.. Dan moeten we samen huilen. Onbewust zoek ik met mijn hand zijn hand en hou die vast. Even knijp ik er zachtjes in.

    Naveah

    'Het zijn mooie herinneringen maar het doet pijnals je begrijpt wat ik bedoel,' zucht hij en richt zijn blik vervolgens weer op zee. 'Ik begrijp het,' zei ik zacht en en hield mijn blik even op zijn gezicht gericht, die naar de zee staarde. 'Was het naaste familie?' vroeg ik voorzichtig. Ik ging er vanuit dat hij iemand dierbaar was verloren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan

    Het was niet fijn om Jessy te zien huilen. Ik werd er zelf ook heel verdrietig van. Ik voelde hoe ze zachtjes in mijn hand kneep. Haar huid voelde zoals altijd heel warm. 'Mis jij je familie?' Vroeg ze voorzichtig. Ik dacht even na en beet zachtjes op de binnenkant van mijn wang. 'Best wel. Ik moet toegeven dat ik die kleine dingen mis. Mijn hond die altijd stiekem 's avonds bij mijn voeteneind gaat liggen, mijn kleine zusje die ik een beetje kan pesten, mijn ouders die overal bezorgd om zijn en ik dan zeg dat ze normaal moeten doen...' Ik slaakte een diepe zucht en streelde met mijn duim over haar vingers. 'Maar het is fijn om hier iemand te hebben die me begrijpt.' Voegde ik daar met een zwakke glimlach aan toe.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk haar aan en knik. 'Ze was mijn zusje. ' ik slik maar vermand mezelf. Ik hate huilen en zeler in het gezelschap van een meisje of jonge vrouw.

    Naveah

    'Ze was mijn zusje,' reageert hij moeizaam. Even beet ik op mijn lip en wierp hem een spijtige blik toe. Niet uit medelijden, maar uit medeleven. 'Dat.. lijkt me heel erg,' reageer ik, wederom voorzichtig en pak aarzelend zijn hand vast om er een troostend kneepje in te geven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Dat.. lijkt me heel erg,' Ze neemt mijn hand en knijpt erin. Ik glimlach even naar haar en haal diep adem. Het was nooit makkelijk om hier over te praten al ging het een stuk beter met Naveah.

    Naveah

    Ik zuchte een keer diep en richtte mijn blik even weer op de zee. Hij was niet de enige die een familielid was verloren.. 'Ik heb 6 jaar geleden mijn moeder verloren,' zei ik zacht en keek hem even vluchtig aan. Ik kon er inmiddels over praten zonder in tranen uit te barsten maar het gemis bleef.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Ik heb 6 jaar geleden mijn moeder verloren,' Ik kijk naar haar. 'Het spijt me heel erg voor je.' Fluister ik en knijp op mijn beurt in haar hand. Ik ga met mijn duim over de rug van haar hand als gerustellend gebaar.

    Naveah

    Ik glimlach kleintjes. 'Ik kan dus uit ervaring zeggen dat de mooie pijnlijke herinneringen uiteindelijk verzachten, en overblijven tot een hele reeks aan alleen mooie herinneringen,' zei ik zacht en haalde mijn vrije hand een keer door mijn haren heen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Ik kan dus uit ervaring zeggen dat de mooie pijnlijke herinneringen uiteindelijk verzachten, en overblijven tot een hele reeks aan alleen mooie herinneringen,' Ik glimlach naar haar. 'Dat is heel fijn om te horen.' Ik twifel even. 'Ze had leukemie.' Die paar woorden hebben nog steeds invloed om me.

    Naveah

    'Dat is heel fijn om te horen,' glimlacht hij en ik zie op dat zelfde moment een lichte twijfeling in zijn blik. 'Ze had leukemie,' zegt hij daarna waarop mijn gezicht lichtjes vertrekt. 'Dat is..' reageer ik, nog zoekende naar woorden die konden uitdrukken hoe vreselijk ik het voor hem vond. 'Wat erg..' weet ik uiteindelijk uit te brengen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Wat erg..' Ik knik langzaam. 'Ze was gek op de zee en het strand, elke dag liepen we tien minuten naar het strand toe om daar rond te lopen en dan weer terug. Ze mocht maar kleine inspanningen verichten en op sommige dagen nam ik haar mee op de fiets zodat ze niet hoefde te lopen.' Ik merk amper dat ik haar hand nog vast hield. 'Ze wilde dolfijnen zien omdat ze ze schatig vond.' Ik grinnik zacht.

    Jessy.

    Met mijn nieuwsgierige blauw/groene ogen kijk ik hem aan wachtend op zijn antwoord. "Best wel. Ik moet toegeven dat ik die kleine dingen mis. Mijn hond die altijd stiekem 's avonds bij mijn voeteneind gaat liggen, mijn kleine zusje die ik een beetje kan pesten, mijn ouders die overal bezorgd om zijn en ik dan zeg dat ze normaal moeten doen..." Vertelt hij. Daarna wordt het akelig stil en streelt met zijn vingers mijn hand. Ik ben blij dat hij eerlijk tegen me is en zich niet als een 'stoerdoener' gedraagt en niks vertelt. Ik vind dat jongens best verdrietig mogen zijn, maar ze moeten geen continu jankende baby's worden. "Maar het is fijn om hier iemand te hebben die me begrijpt," Voegt hij eraan toe en probeert een zwakke glimlach op zijn gezicht te forceren. Een kleine zucht verlaat mijn mond. Altijd positieve Nathan. "Ik ben blij dat je er eerlijk over bent,"

    Naveah

    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik luisterde naar Liam's woorden. 'Ik weet zeker dat ze ook enorm heeft genoten van de momenten die jij haar hebt gegeven en dolfijnen zijn dan ook heel schattig,' reageerde ik en wierp hem een schuine blik toe. Het was overduidelijk dat hij enorm veel van zijn zusje hield.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [I'M HOMEEE. :'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'