• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tributes schreef:
    (...)
    ik zeg eerlijk dat ik kan begrijpen dat mensen mij vinden zeiken, is daar wat mis mee
    Maar je kan het misschien begrijpen dat ik het niet leuk vind als mensen mij of mijn reactie mierenneukerij vinden


    oh alsjeblieft, hou allebei op met ruziemaken.
    als je beide gaat aanvallen op mekaars mening schiet je niet op en komt er geen eind aan
    laat haar toch een mierenneuker zijn, you cant stop her right?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mensen ik wil niet zeggen dat het geen goeie film is
    Ik vind het een hele goede film
    Alleen vind ik het jammer van sommige details
    Ik kraak de film niet af
    Ik wil er alleen mee zeggen dat er verbeterpuntjes zijn, die mijn toevallig opvielen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    Je kan me wel een zeikerd noemen, maar ik let nou eenmaal op die details, volgens mij leven we in een vrij land en mag ik zeggen wat ik wil
    Je hoeft er toch niet op te reageren.
    Ik zeg gewoon mijn mening en als je het daar niet mee eens bent dan is dat maar zo, maar ik vind het niet fijn hoe mensen op mijn reactie reageren.
    Je kan mijn reactie best slecht of overdreven vinden, maar het is mijn mening dus reageer en dan niet op


    Volgens mij is dit een forum, waarbij het de bedoeling is dat je op elkaar reageert... of zit ik fout? Overigens vind ik dat Everdeen gelijk heeft, ze zullen inderdaad wel niet alles goed hebben kunnen doen.


    To love is to destroy.

    Tributes schreef:
    (...)
    ik zeg eerlijk dat ik kan begrijpen dat mensen mij vinden zeiken, is daar wat mis mee
    Maar je kan het misschien begrijpen dat ik het niet leuk vind als mensen mij of mijn reactie mierenneukerij vinden


    Je vraagt er zelf om hoor. De dingen die je opnoemt zijn echt aanstellerij en je moet gewoon tevreden zijn. Zo'n film maken kost zo ontzettend veel werk en tijd, je kan je dan niet aan alles houden. En als je er niet tegen kan, ga dan gewoon niet naar de films. Je weet namelijk altijd wel dat er teleurstelling komt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Je vraagt er zelf om hoor. De dingen die je opnoemt zijn echt aanstellerij en je moet gewoon tevreden zijn. Zo'n film maken kost zo ontzettend veel werk en tijd, je kan je dan niet aan alles houden. En als je er niet tegen kan, ga dan gewoon niet naar de films. Je weet namelijk altijd wel dat er teleurstelling komt.

    Ik weet dat je je irriteert aan haar mening, maar toch het is haar mening en dat kan je gewoon niet veranderen (cat)
    ik snap dat je het vervelend vind aangezien je de film heel leuk vind, maar ze stoort jou er toch niet mee als ze een bepaalde mening heeft over de film? laat haar toch gewoon


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tributes schreef:
    Mensen ik wil niet zeggen dat het geen goeie film is
    Ik vind het een hele goede film
    Alleen vind ik het jammer van sommige details
    Ik kraak de film niet af
    Ik wil er alleen mee zeggen dat er verbeterpuntjes zijn, die mijn toevallig opvielen

    Ik vind dat je gelijk hebt.

    Mensen we gaan dit topic niet volstampen door op elkaar te vitten. Als zij het jammer vindt dat die scenes niet zo goed gelukt zijn, dan is dat zo. Ik vond het einde van de spelen ook niet zo goed en ik was in de film ook op details aan het letten, maar dat doe je nu eenmaal als je naar een verfilming van een boek gaat kijken. Zo'n puntjes maken de film niet slecht, maar het is nu eenmaal zo dat je sommige dingen liever anders had gezien. Ik stel voor dat we hier nu niet meer verder op elkaar gaan zeiken over een vrij land en wie hier een kommaneuker is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb heel de film gehuild.

    Ohja, ik vind ook dat bepaalde dingen niet zo goed zijn uitgelegd. En het 'gedoemde geliefde stuk' kwam niet zo naar voor wat in het boek wél gebeurd.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:14 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ga nog een keer naar the Hunger Games, samen met Aristocat. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga aanstaande vrijdag, I can't freakin' wait :3


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Je vraagt er zelf om hoor. De dingen die je opnoemt zijn echt aanstellerij en je moet gewoon tevreden zijn. Zo'n film maken kost zo ontzettend veel werk en tijd, je kan je dan niet aan alles houden. En als je er niet tegen kan, ga dan gewoon niet naar de films. Je weet namelijk altijd wel dat er teleurstelling komt.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ga dinsdag hihi :3


    As travars

    Ik vond de film eigenlijk niet zo super. (cat) Alles ging véél te snel. Ik weet niet of ik dat ook vond als ik het boek niet gelezen had, maar ik keek mijn ogen niet echt uit bij de film, ik had er meer van verwacht. Hij is te... gewoon. Dan vind ik dat ze Harry Potter beter verfilmt hebben.


    Your make-up is terrible

    Ik heb hem gezien. Ik ben niet erg weg van het begin van de film, pas toen ze in eht Capitool aankwamen kwam alles echt op gang en keek ik er met plezier naar. Prachtig gedaan, vooral Rue's dood was erg mooi, en Haymitch was stiekem geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga vrijdag met alle meiden uit mijn klas :'D
    Na de toets geschiedenis spraken we dat opeens af, zomaar :3
    OMG ik heb er zo'n zin in :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.