• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Everdeen schreef:
    (...)

    Dit noem ik nou overdrijven en zeiken. Niet alles kan perfect zijn en wat veranderd er in de verhaallijn dat Katniss een brandwond had op haar bovenbeen? Wat veranderd er met de verhaallijn dat Thresh iets donkerder gekleurd is dan Rue? Wat maakt het uit dat het medicijn van Peeta een zalfje is, in plaats van een injectie? Tuurlijk, ik had ook liever gewild dat ze hadden laten zien dat Peeta een bloedvergiftiging had en nauwelijks kon lopen aan het einde van de pijn aan z'n been, maar ze kunnen nou eenmaal niet overal rekening mee houden. Wees blij met het resultaat, er zijn zat films die gebaseerd op boeken zijn, waar er nog veel meer is uitgeknipt.



    Amen (a).
    Ik had de film gisteravond gezien. Hij is echt fantastisch!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oh, normaal gezien zou ik hem de 21ste gaan zien, maar ik heb examens dus ik mag niet.. )':

    Btw, waar was het stukje dat Katniss zoveel dorst had? Ik vond de film echt geweldig haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moet hem nog zien, dinsdag.
    Maar ik overweeg het om hem een tweede keer te gaan bekijken. (Jup. Ik weet het, ik heb hem nog niet gezien) Maar ik krijg een gratis ticket voor mijn verjaardag en mijn tickets zijn nu al besteld D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb hem gisteren gezien en vond hem echt geweldig!
    Ik had de boeken nog niet gelezen, maar ga morgen het eerste boek kopen en hem gelijk lezen!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Waarom in hemelsnaam hebben ze Madge eruit gelaten? Dat was de enigste vriendin van Katniss op school en de speld die ze geeft aan haar wordt het symbool van de opstand! Nu vindt ze die op de zwarte markt.. die 4 extra minuutjes in de film dat Madge die speld zou kunnen geven maken toch niets uit?

    Daar kan ik zo pissig om worden (N)

    en ook de mutanten, ik vond ze er nog redelijk lief uitzien ;D en ze moesten ook de ogen hebben van de overledenen.. Spijtig, voor de rest vond ik hem echt awesome!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als het zo door gaat ga ik helemaal niet naar die film.

    Ik zou eerste met Sevda gaan. Die kon niet. Dus ik wilde eerste met een andere vriendin. Die mag niet van haar ouders op zondag avond weg. Mijn beste vriendin die heeft pas over twee weken weer geld dus die wilt pas over twee weken.
    Met andere woorden, ik zie die film dus deze week niet en ik wilde hem vandaag zien ): ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    Als het zo door gaat ga ik helemaal niet naar die film.

    Ik zou eerste met Sevda gaan. Die kon niet. Dus ik wilde eerste met een andere vriendin. Die mag niet van haar ouders op zondag avond weg. Mijn beste vriendin die heeft pas over twee weken weer geld dus die wilt pas over twee weken.
    Met andere woorden, ik zie die film dus deze week niet en ik wilde hem vandaag zien ): ):

    Dan ga je toch in je eentje of met iemand van Q? :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dan ga je toch in je eentje of met iemand van Q? :]


    Sevda is van Q.

    Maar in mijn eentje is het ook weer saai want ik maak altijd opmerkingen tijdens films en na de film wil ik altijd met iemand praten over de film.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tributes schreef:
    (...)
    Eerst de film
    Ik heb het boek al heel vaak gelezen en vond nu de film erg tegenvallen
    Ze hebben echt domme fouten gemaakt
    Zo horen Rue en Tresh dezelfde huidskleur te hebben, was niet zo.
    Zo hoort Peeta eerst te gaan bij de privétraining, was niet zo
    En de brandwond van Katniss zit op haar onderbeen in plaats van haar bovenbeen
    En het medicijn voor Peeta is geen zalf maar een injectie
    En de dood van Clove was verkeerd

    Ja, ik spoil hier
    Maar ik vond het jammer dat zulke details werden weggelaten, ook bijvoorbeeld van dat Axox meisje en dat been van Peeta. Erg jammer
    Ik heb trouwens ook het officiële boek bij de film

    Echt, wat een mierenneukerij zeg. Jezus, zo kun je beter maar nooit meer naar een boekverfilming gaan, want er is altijd wel wat dat anders is dan in het boek.
    Ik vind dat je je aanstelt. O, nog één tip; ga dan maar niet naar de volgende films.
    Pffft, sorry daf ik zo uit mijn slof schiet, maar ik kan er niet over als mensen te zitten mierenneuken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Everdeen schreef:
    (...)

    Dit noem ik nou overdrijven en zeiken. Niet alles kan perfect zijn en wat veranderd er in de verhaallijn dat Katniss een brandwond had op haar bovenbeen? Wat veranderd er met de verhaallijn dat Thresh iets donkerder gekleurd is dan Rue? Wat maakt het uit dat het medicijn van Peeta een zalfje is, in plaats van een injectie? Tuurlijk, ik had ook liever gewild dat ze hadden laten zien dat Peeta een bloedvergiftiging had en nauwelijks kon lopen aan het einde van de pijn aan z'n been, maar ze kunnen nou eenmaal niet overal rekening mee houden. Wees blij met het resultaat, er zijn zat films die gebaseerd op boeken zijn, waar er nog veel meer is uitgeknipt.

    Je kan me wel een zeikerd noemen, maar ik let nou eenmaal op die details, volgens mij leven we in een vrij land en mag ik zeggen wat ik wil
    Je hoeft er toch niet op te reageren.
    Ik zeg gewoon mijn mening en als je het daar niet mee eens bent dan is dat maar zo, maar ik vind het niet fijn hoe mensen op mijn reactie reageren.
    Je kan mijn reactie best slecht of overdreven vinden, maar het is mijn mening dus reageer en dan niet op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    Je kan me wel een zeikerd noemen, maar ik let nou eenmaal op die details, volgens mij leven we in een vrij land en mag ik zeggen wat ik wil
    Je hoeft er toch niet op te reageren.
    Ik zeg gewoon mijn mening en als je het daar niet mee eens bent dan is dat maar zo, maar ik vind het niet fijn hoe mensen op mijn reactie reageren.
    Je kan mijn reactie best slecht of overdreven
    vinden, maar het is mijn mening dus reageer en dan niet op

    Ha! Je haalt jezelf onderuit!
    Ook zij leeft in een vrij land, dus ze mag zeggen wat ze wil!
    En niet geheel onterecht, als ik haar reactie bekijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    NewUsername schreef:
    Als het zo door gaat ga ik helemaal niet naar die film.

    Ik zou eerste met Sevda gaan. Die kon niet. Dus ik wilde eerste met een andere vriendin. Die mag niet van haar ouders op zondag avond weg. Mijn beste vriendin die heeft pas over twee weken weer geld dus die wilt pas over twee weken.
    Met andere woorden, ik zie die film dus deze week niet en ik wilde hem vandaag zien ): ):

    kom hierheeeeeeeeeeeeen c:
    ik ga vandaag


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ha! Je haalt jezelf onderuit!
    Ook zij leeft in een vrij land, dus ze mag zeggen wat ze wil!
    En niet geheel onterecht, als ik haar reactie bekijk.

    ik zeg eerlijk dat ik kan begrijpen dat mensen mij vinden zeiken, is daar wat mis mee
    Maar je kan het misschien begrijpen dat ik het niet leuk vind als mensen mij of mijn reactie mierenneukerij vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    ik zeg eerlijk dat ik kan begrijpen dat mensen mij vinden zeiken, is daar wat mis mee
    Maar je kan het misschien begrijpen dat ik het niet leuk vind als mensen mij of mijn reactie mierenneukerij vinden

    En wij vinden het niet leuk dat de film zo wordt afgekraakt, terwijl de film supergoed is neergezet door iedereen.


    "Well, well. Look who we've got here!"