• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Burlington.
    Vol.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.
    Vol.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.
    Vol.

    Formulier:

    Danscrew: (Shooters, Shakers of Heartbeat)
    Naam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto mag.)
    Korte Levensbeschrijving: (Niet verplicht, maar wel handig.)
    Extra: (Niet verplicht.)

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Flounder schreef:
    Danscrew: Shooters
    Naam: Zachary -Zach- David Meltsings
    Roepnaam/Bijnaam: Zach of Dave
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Zach is een bescheiden jongen, die leeft voor dansen. Het is zijn passie, zijn leven. Hij is eerlijk, vriendelijk, en vertrouwt mensen te snel, waardoor hij naief kan overkomen. Hij bedoelt het altijd goed, al klungelt hij ook wel vaak, en vooral wanneer hij iets voor een meisje voelt, loopt het meeste dat hij doet, falikant verkeerd. Kortom, hij is een lieve, stuntelige jongen, met het hart op de goede plaats.
    Uiterlijk:


    Klik, Klik
    Korte Levensbeschrijving: Zach is opgegroeid bij zijn tante, nadat zijn vader is omgekomen bij een legermissie, en zijn moeder is gestorven bij zijn geboorte. Hij heeft geen broers of zussen, maar behandelt zijn neefjes en nichtjes alsof ze het wel zijn.
    Extra: Is linkshandig, drinkt en rookt nooit en is enorm gelovig.


    Goed zo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    topic 01 is vol en ik was net tegen je aant het praten(huil)


    Remember to be ridiculous.

    Danscrew: Shooters
    Naam: Siënna Belle Sadler
    Roepnaam/Bijnaam: Siënna
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Sïenna is heel koppig en vasthoudend. Wanneer ze een doel voor zich heeft, zal ze werkelijk alles doen om dat doel te bereiken. Wanneer ze eenmaal aan iets begonnen is kan je haar niet meer stoppen. Ze is soms net iets té ambiteus. Dit komt omdat ze heel onzeker is. Ze heeft als kind heel vaak tussen ruzies gezeten en vaak de schuld van dingen gekregen. Daarom wil ze de top bereiken als bewijs voor haar ouders. Eigenlijk is ze best lief en heel grappig, maar dat moet je gewoon in haar naar boven zien te halen door haar te laten zien dat je graag haar vriend wilt zijn.
    Uiterlijk:


    Yasmin is ongeveer 1.72, heeft een licht getinte huid, roodbruine lokken en mooi lichtgroene ogen omlijst met lange wimpers. Ze heeft een slank, atletisch figuur.
    Korte Levensbeschrijving: Sïenna is geboren in Italïe. Haar moeder Rossabella is Italïaans, haar vader Thomas Brits. Thomas ontmoette Rossabella toen ze danste op straat tijdens zijn studiebeurs in Italië. Ze werden verliefd en trouwden in Italië. Bij haar geboorte kregen haar ouders veel ruzie en kreeg vaak de schuld op zich. Haar vader verhuisde toen terug naar Cheshire. Ze kreeg steeds vaker onenigheid met haar moeder en zocht dan ook zo veel mogelijk contact met haar vader. Daarom is ze een beetje een vaderskindje geworden. Ze wil nog steeds dat haar moeder een keertje trots op haar is, door hard te werken. Daarom heeft ze ook gekozen voor de hobby van haar moeder: Dansen. Ze heeft hier haar leven van gemaakt.
    Extra: Siënna heeft een tattoo van een vlindertje op haar enkel. Ze is er heilig van overtuigd dat dit geluk brengt.

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 20:57 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    En er kunnen weer twee gelukkige bij Heartbeat !


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zou nog wel een meisje willen, maar ik heb al iemand in die groep en dan heb ik er al 3, dus ik wacht wel af (:

    Ik reserveer een meisje voor Heartbeat. (:

    Ik wil ook graag een meisje voor Heartbeat als het mag..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Danscrew: Heartbeat.
    Naam: Jacky Deanna Roberts.
    Roepnaam/Bijnaam: Jacky of Jack.
    Leeftijd: Zeventien.
    Geslacht: Vrouw.
    Innerlijk: Komt nog.
    Uiterlijk:



    Korte Levensbeschrijving: Komt nog.
    Extra: Komt nog.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:34 ]

    Space schreef:
    Ik wil ook graag een meisje voor Heartbeat als het mag..

    Ik zet je erbij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Danscrew:Heartbeat
    Naam:Jennifer Ashley Jenneth
    Roepnaam/Bijnaam: Jen
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Meisje
    Innerlijk:Jennifer is aardig en bescheiden. Ze is meestal een beetje verlegen bij mensen die ze niet kent maar als ze danst veranderd dit allemaal. Ze geeft niet snel op en vermijd ruzies. Ze komt op voor haar eigen mening en is altijd eerlijk.
    Uiterlijk:


    Korte Levensbeschrijving: Jennifer heeft een gewoon leven gehad bij haar ouders en met haar twee jaar jongere zusje, Livia. Ze heeft ook nog een oudere broer, Finn.
    Extra: /


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Dymphna --> Burlington]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.