• De stelling van deze week luidt:
    De jongeren van tegenwoordig moeten in een (strenge) heropvoeding

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    RainbowDash schreef:
    de stelling komt steeds later (cat)

    oneens. Dat zeurt iedere generatie altijd. De jeugd is echter alleen maar een extrapolatie van hun ouders. Als je wilt heropvoeden moet je bij de wortel beginnen, en de kinderen gelijk meenemen. Dus dan moet je iedereeeen heropvoeden.


    i put the fun in funeral

    Ja, dat vind ik wel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cogsworth schreef:
    Oneens.
    De reden waarom de 'jeugd' nu zo is, komt alleen maar door alle 'utopie'-beelden (hiermee bedoel ik films/series met überdunne meisjes en jongens die een sixpack hebben van hier tot ginder, die door roken en drank bij elkaar komen en 'geweldige' seks hebben) die zij voorgeschoteld krijgen. Begin dan maar bij iedereen, zoals Alwin al zegt.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Barnabas schreef:
    JA, heropvoedeeeeeeeeen!
    Me gusta! O, ik zal zulke lieve mensen afleveren!
    Iedereen zal mij dankbaar zijn na hun heropvoeding!

    Eens dus.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RainbowDash schreef:
    de stelling komt steeds later (cat)

    oneens. Dat zeurt iedere generatie altijd. De jeugd is echter alleen maar een extrapolatie van hun ouders. Als je wilt heropvoeden moet je bij de wortel beginnen, en de kinderen gelijk meenemen. Dus dan moet je iedereeeen heropvoeden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cogsworth schreef:
    Oneens.
    De reden waarom de 'jeugd' nu zo is, komt alleen maar door alle 'utopie'-beelden (hiermee bedoel ik films/series met überdunne meisjes en jongens die een sixpack hebben van hier tot ginder, die door roken en drank bij elkaar komen en 'geweldige' seks hebben) die zij voorgeschoteld krijgen. Begin dan maar bij iedereen, zoals Alwin al zegt.


    Tell me about it, stud.

    RainbowDash zei op 25 maart 2012 - 3:06:

    de stelling komt steeds later

    oneens. Dat zeurt iedere generatie altijd. De jeugd is echter alleen maar een extrapolatie van hun ouders. Als je wilt heropvoeden moet je bij de wortel beginnen, en de kinderen gelijk meenemen. Dus dan moet je iedereeeen heropvoeden


    Cogsworth schreef:
    Oneens.
    De reden waarom de 'jeugd' nu zo is, komt alleen maar door alle 'utopie'-beelden (hiermee bedoel ik films/series met überdunne meisjes en jongens die een sixpack hebben van hier tot ginder, die door roken en drank bij elkaar komen en 'geweldige' seks hebben) die zij voorgeschoteld krijgen. Begin dan maar bij iedereen, zoals Alwin al zegt.
    .

    mee eens
    :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Begin bij iedereen; de generatie voor ons heeft het voor ons verneukt door zulke belachelijke beelden te schetsen van hoe wij horen te zijn (platte buik, geen pukkeltjes/puistjes, "roken is normaal", "drinken is cool"). Begin dáár maar eens mee en je zult zien hoeveel jongeren zullen meevaren met de nieuwe hype om daadwerkelijk een beetje vlees op je botten te hebben en niet te roken. Als we nou eens beginnen bij de beroemdheden...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sommige wel ja, mijn vader is directeur van een instelling voor jongeren die in de problemen zitten, nog net niet jeugdgevangenis. En als ik zijn verhalen hoor denk ik ja, als kinderen beter zouden worden opgevoed zouden er daar minder kinderen zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Neh, want dan moet ik dat dus ook(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sommige wel en sommige niet :W


    Shoganai i ne~

    Nee. Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen: de tijden veranderen en daarmee de mensen ook. Het is nu eenmaal zo en hier kunnen we weinig tot niets aan veranderen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Aurelia schreef:
    Verbannen naar Siberië die hap, laat ze maar ergens stenen hakken in de Oeral na een oneerlijk proces en weken of maandenlang martelen. Of ze voorhouden dat ze de kogel krijgen en ze in een cel zetten vlakbij het executieterrein. Maandenlang. Als ze niet meewerken neem je ze hun burgerrechten af. Seems like fun ^_^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rembrandt schreef:
    Wij zijn opgevoed door de ouderen. Ons treft geen blaam,vind ik.
    Oneens dus. :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    "You must not lose faith in humanity. Humanity is an ocean; if a few drops of ocean are dirty, the ocean does not become dirty."
    -Mahatma Gandhi

    Oneens dus. Dat er een paar rot zijn, betekent niet dat iedereen zo is.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 14:09 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall