• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Jillana

    Ik keek naar de anderen die best angstig leken. Ikzelf was kalm, ik voelde gewoon nog geen angst op dit moment. Misschien omdat ik hier al voor getraind had, en vrijwillig hier sta?


    El Diablo.

    Ana Dallas Ria.

    Saph, de beruchte jongen van mijn district werd ook opgeroepen. Hij stribbelde erg tegen en sloeg om zich heen. Hij was erg agressief. Hij stal, brak in en was kortom een crimineel. Zijn ouders waren behoorlijk rijk. Hij stond er om bekend. Maar hij werd altijd gepakt. Ik wist zeker dat hij snel dood zou zijn. En eerlijk gezegd, het boeide me niks.

    Gayle
    "Gayle! Je kan dit!" hoorde ik opeens mijn broer roepen.
    Ja, hij kon het, maar ik? Ik ga dood. Ik hield met beide handen het klokje aan mijn ketting stevig vast, het is belangrijk, hij zal me helpen in de arena.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (Mag ik anders de jongen uit district 1 invullen?)

    [Is goed!]


    El Diablo.

    Christe

    'Ehm, is goed' zei ik, en glimlachte. Ze leek me wel te vertrouwen. En samen kom je altijd verder, toch?


    El Diablo.

    (Gedaan.)

    Alexandra
    "Wanneer is deze hele act afgelopen en gaan we afscheid nemen?" zeurde ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Christe

    Ik grinnikte even, en even later stond iedereen op het podium. Het volkslied draaide, en na dat konden we nog afscheid nemen van onze ouders. Ik liep naar ze toe, en ze trokken me in een knuffel. 'Ik kom niet terug' zei ik zacht, en liep toen naar de trein.


    El Diablo.

    Ana Dallas Ria.

    Saph bromde kort toen hij uiteindelijk langs me stond.
    "Denk maar niet dat ik je bescherm." Ik trok mijn wenkbrauwen op en besloot het te negeren, wetend dat waarschijnlijk ik degene was die hem moest beschermen. Het liefst zou ik nu gewoon willen weggaan hier. Altijd al die drama er om heen.

    Jillana

    Grijnzend liep ik terug naar mijn ouders en oudere broer. Ze keken me trots aan. Een voor een gaf ik ze een knuffel, en ik voelde dat mijn broer wat om mijn arm schoof. Ik keek ernaar. Een zwarte parelarmband. Het was ooit van mijn zus, maar die stierf in de finale van de spelen. Snel nam ik afscheid, en stapte toen de trein in.


    El Diablo.

    Gayle
    Ik rende gelijk naar Gewain en hij nam me in zijn armen.
    "Het komt goed. Jij bent het sterkst, want jij weet het meest," zei Gewain.
    Ik probeerde zijn woorden te geloven, maar het lukte gewoon niet.
    "Je moet me beloven dat je alles gaat doen om te winnen," zei Gewain.
    Ik knikte en liep toen naar de trein.

    Alexandra
    Ik had niemand om afscheid van te nemen, dus liep ik gelijk naar de trein. Ze kennen me niet, dus ik ga sterven als een rebel en niet als hun pion. Ik moet iets doen wat ze nooit zullen vergeten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ana Dallas Ria.

    Saph liep zonder afscheid te nemen regelrecht door naar de trein die klaar stond om te vertrekken. Op mijn wang bijtend stapte ik naar mijn vader die zich al had verzameld met mijn broers.
    "Hou je sterk en we zien je wel als je wint", was het enige wat hij zei en klopte kort op mijn schouders. Ik knikte en keek naar mijn broers. Peter en Pim zou ik het meest missen, ze waren nog zo jong. Gelukkig waren ze nog geen 12, maar 8. Hayden deed dit jaar de eerste keer mee en was totaal overstuur vanmorgen. Mijn twee oudere broers wisten hoe het voelde en voelde zich totaal veilig.
    Ik trok mijn mondhoeken op en liep weg.
    "Dag."

    Christe

    Vol bewondering keek ik de trein rond, wow het is hier luxe. Kroonluchters, gouden deurknoppen. Het leek wel een droom, maar het zou eindigen in een nachtmerrie.


    El Diablo.

    Gayle
    Net voordat ik in wou stappen, rende Gewain naar me toe.
    "Ik ben je mentor. District 12 heeft geen andere levende winnaars," zei hij.

    [Moet ik nu ook een rol aanmaken voor Gewain, aangezien hij volgens mij de enigste levende winnaar van D12 is en dus mentor is?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.