• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Gayle
    "Ja," zei ik glimlachend.
    Ik bekeek de jongen goed, hij deed me grappig genoeg denken aan zo'n joch uit mijn klas.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    Ik begin te lachen, 'nee, maar we hebben wel een paar mensen nodig' grijns ik. Ik trek de 2 jongens uit district 8 en 9 naar me toe. 'Als afleiding, bewaking, of natuurlijk om onze woede kwijt te kunnen' fluister ik in zijn oor.


    El Diablo.

    Nathaniel Declan Salton
    Een glimlack komt op mijn gezicht.
    "En die kan ook van pas komen, haar broer is een winnaar" zeg ik en kijk naar het meisje uit 12.
    "Misschien de tributen uit 3 ook nog, de rest is waarschijnlijk zo slap als voorgaande jaren" grijns ik

    Devon Feton Deldiom
    "Jij ziet er niet uit als iemand uit de laag" zeg ik met een glimlach, vast zo omhoog getrapt iemand die niet weet wat echte honger is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Jillana

    'kan' grijns ik, 'mijn beide ouders hebben gewonnen' zeg ik dan. Ik kijk even naar de 2 jongens. Zij gaan ons zowiezo helpen. Dat zie je aan de blik in hun ogen. Ik grijns, dit gaat nog eens leuk worden.


    El Diablo.

    Gayle
    "Dat komt omdat ik in de Winnaarswijk woon, mijn broer is een winnaar," zei ik alles behalve trots.
    Ja, ik had Gewain dit eigenlijk nooit vergeven: Hij had me aan mijn lot overgelaten. Ik stierf bijna van de honger, maar hij zat in de arena.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nathaniel Declan Salton
    Rustig bestudeer ik elke tribuut, zwak en bang mooi zo die zijn zo dood.
    "Ik hoop dat er water is dan kan ik er eentje verzuipen of drietand" zeg ik met een grijns.
    Omdat ik uit het vissers district kom kan ik aardig goed zwemmen.

    Devon Feton Deldiom
    "Oh Gwain is zijn naam toch?" vraag ik, ik heb een keer gekeken naar de spelen toen, Emmalyn meedeed ze maakten geen kans tegen de beroeps er werd al als een van de eerste vermoord.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Gayle
    "Ja," zei ik.
    Ik keek om me heen, ik zag twee careers praten, ze hebben het zeker over hoe ze iedereen gaan afslachten.
    "Ik weet zeker dat ik een grote kans heb om te winnen. Die careers hebben geen schijn van kans als hun voorraad weg was," zei ik, terwijl ik arrogant en zelfverzekerd glimlachte. Ik ga die careers eens laten zien, dat ik moeilijk ben te doden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lena Anastasia Johanna Menstorze - District 10

    Dat was mijn naam dus die werd omgeroepen, oh my god ik moest meedoen met de Hongerspelen de 100ste nog wel wie weet wat er ging gebeuren. Ik hield me staande en liep naar het podium, nu was ik benieuwd wie mijn tribuutgenoot werd.

    Xavier Marcos Gonzalez - District 10

    Lena Anastasia Johanna Menstorze dat was een lange naam zelfs Sarah Campbell die de namen oplas haalde even adem. Ik kende Lena niet dus ik haalde opgelucht adem dat de naam van mijn zusje er niet uitgehaald werd. Ik lachte in mezelf en had niet in de gaten dat Sarah mijn naam oplas. Iemand achter tikte me aan en ik hoord 'Hallo Xavier waar ben je'. Ik stond verbaasd te kijken.


    Mijn geheim is geheim

    Jillana

    'Ik hoop dat er bos is, kan je goed in bomen klimmen' grijns ik. 'Maargoed, hebben we nu dus een careerspack of?' vraag ik uiteindelijk.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Mijn naam was getrokken, en nu stond ik hier, in de prachtige trein. Zorgen maakte ik me niet, ik had net een beetje de anderen bekeken, en volgens mij werd het makkelijk dit jaar. Ik heb er jaren voor getraind, dit ging me zeker lukken. Een zelfingenomen grijns verscheen op mijn gezicht.

    [wow, jullie gaan snel! :'D]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 7:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [We zijn al in de trein hé =P ]


    El Diablo.

    [Oh, oké, dan pas ik 'm wel even aan (: ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 7:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    Ik zie opeens ook een ander meisje in de trein, ook een beroeps volgens mij. Ik wenkte naar haar, en wachtte tot ze zou komen.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Een ander meisje, volgens mij een beroeps, wenkte me. Ik fronste even, maar liep toen uiteindelijk haar richting op. "Wat?" Vroeg ik, iets te kortaf dan bedoeld was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''