• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Xavier Marcos Gonzalez - District 10

    We zaten al in de trein en ik zag al meteen dat er bondgenootschappen gemaakt werden dat was oneerlijk, ik liep naar Lena toe en vertelde haar erover zij kwam met het idee om Cristie uit District 5 al bondgenoot te vragen. Dus dat deed ik liep naar het de coupe van District 5 toe en zag Christie op de bank zitten.


    Mijn geheim is geheim

    Ana Dallas Ria.

    Een paar hadden al kennis gemaakt met elkaar. Ik zou dat niet doen, allemaal te gevaarlijk. Zo komen ze sneller je zwakke punten te weten en waarschijnlijk is het allemaal een val.
    Ik was na mijn kamer in de trein gegaan en had me neergegooid op bed. Het lag niet echt lekker. Uit verveling besloot ik maar een douche te nemen.

    Jillana

    'Doe je ook mee met de careerspack?' vraag ik. Ik kijk haar aan, ik zou haar makkelijk aankunnen. Maargoed, eerst een bondgenootschap, en dan zie ik wel verder.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Ik haalde mijn schouders op. ''Misschien. Ik zie wel, en jij?'' vroeg ik, terwijl ik wat verveeld rondkeek. Ik vertrouwde haar niet echt, maar dat deed ik sowieso niet snel, en dat was maar beter ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    'Zit er al in met hem' zei ik, en wees naar Nathaniel. Als ze niet wilde oké, maar dan moet ze niet zeiken als ze word vermoord door de andere careers.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    ''Zit er al in met hem'' zei ze, terwijl ze wees naar Nathaniel, een jongen uit mijn district. ''Oké'' zei ik lichtelijk ongeïnteresseerd, en ik leunde tegen de muur aan, alvast een beetje nadenkend over de theorieën die ik kon gebruiken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    Ik keek haar nu ook aan, ze was echt dom als ze het niet deed. Iedereen weet dat het careerspack het slimste is wat je kan doen!


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Ik zag in mijn ooghoeken dat het meisje naar me keek. Een geïrriteerde frons verscheen op mijn voorhoofd. ''Is er iets?'' vroeg ik toen, en keek haar aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    'Nee, ik wacht op je antwoord' antwoordde ik, en leunde tegen een muur. Kom op, het antwoord is nieteens moeilijk.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    ''Nee, ik wacht op je antwoord'' antwoordde ze, en ik kneep mijn ogen samen. Misschien was het een goed idee, maar mijn zwakke punten kwamen ze dus nóóit te weten. ''Goed'' en ik ging recht staan. ''Ik doe het'' zei ik, met een grijns op mijn gezicht. Dit werd makkelijker dan ik dacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hoe beginnen we? D:]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Iedereen is al in de trein ^^ ]


    El Diablo.

    Jillana

    'Mooizo' grijns ik, dat is nummero twee! 'Ik heb alleen geen idee waar de andere careers zijn.' mompel ik.


    El Diablo.

    Alexandra
    Ik zag het meisje uit District 2 en het meisje uit District 4 met elkaar praten. Ik liep maar naar ze toe.
    "District 2 en 4, toch?" vroeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Melrose Elyse Etherington

    ''District 2 en 4, toch?'' vroeg een meisje wat naar ons toe was gekomen. Ik knikte even en bekeek haar vlug. Duidelijk geen career, dacht ik bij mezelf. ''Uit welke kom jij, als ik vragen mag?'' vroeg ik.

    [Haha, ja, ze is een bitch :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''