• Het is al vijfentwintig jaar geleden sinds Katniss voor het laatst in de Hongerspelen zat. Maar de spelen gaan nog steeds elk jaar door. Elk jaar worden er vierentwintig mensen in de arena gegooid, om te strijden om leven en dood. Terwijl er uiteindelijk maar één overblijft..


    District 1:
    Meisje:
    Jongen:
    District 2:
    Meisje: Jillana Trove Vose - MEGUSTAZAYN
    Jongen:
    District 3:
    Meisje: Alexandra Nikita Udinov - Lemmiwinks
    Jongen:

    District 4:
    Meisje: Melrose Elyse Etherington - Rooba
    Jongen: Nathaniel Declan Salton - Maysilee

    District 5:
    Meisje:
    Jongen: Christe Jeremiah Avery - MEGUSTAZAYN

    District 6:
    Meisje:
    Jongen:

    District 7:
    Meisje:
    Jongen:

    District 8:
    Meisje: Adin Alexia Mayorin - xDesire
    Jongen:

    District 9:
    Meisje:
    Jongen:

    District 10:
    Meisje: Lena Anastasia Johanna Menstorze - District10
    Jongen: Xavier Marcos Gonzalez - District10

    District 11:
    Meisje:
    Jongen:

    District 12:
    Meisje: Gayle Phonia Borisovaena - Lemmiwinks
    Jongen: Devon Feton Deldiom - Maysilee

    - Liefst ervaren rpgers en ook geen mensen die na een paar dagen al niks meer van zich laten horen!
    - Reserveringen staan er maar 2 dagen!
    - 16+ mag
    - Geen oneliners!
    - Ga je OOC praat dan met haakjes! () - [] - {}
    - Vermoord een ander alleen met toestemming

    Begin:
    Alle districten zijn bij elkaar, en de tributen worden nu bekend gemaakt!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 17:38 ]


    El Diablo.

    Jillana

    '2 ben ik' glimlach ik. 'Ik ben Jillana, en jij bent?' vroeg ik. Ja sorry, maar ik kwam even niet meer op haar naam.

    Christe

    Ik dwaalde maar wat rond, en zag opeens Alexandra staan bij 3 beroeps. Ik ging achter een stuk muur staan, en keek voorzichtig naar ze.


    El Diablo.

    Alexandra
    "Ik kom uit District 3," antwoordde ik."En ik ben Alexandra."
    District 3, als je goed bent met technologie kan je best wel veel doen in de arena, zolang je maar de spullen hebt. Ik kan alleen maar hopen dat die spullen er waren, verder kan ik alleen maar beter worden in de andere dingen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 15:58 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adin Alexia Mayorin || District 8
    Afwezig zit ik in de restauratie coupé, voor me uit starend. Op dit moment ben ik nog bezig met het verwerken van wat er daarnet allemaal is gebeurd. Ik zucht. Ik ga vast als eerste dood.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Melrose Elyse Etherington

    "Ik kom uit District 3," antwoordde ze."En ik ben Alexandra." ging ze verder. ''Ik ben Melrose'' stelde ik me voor. Ze leek me makkelijk te verslaan, maar ook ik onderschatte mensen soms.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jillana

    Ik knik even, en kijk naar Nathaniel en Melrose. 'Wat moet je eigenlijk?' vraag ik dan.


    El Diablo.

    Alexandra
    "Ik wou gewoon kennis maken," zei ik tegen Jillana.
    Ik wist al dat ze dachten dat ik makkelijk te verslaan ben, maar ze kennen me niet en dat zullen ze ook nooit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Melrose Elyse Etherington

    ''ik wou gewoon kennis maken'' zei ze tegen Jillana, en ik kon het niet laten om te rollen met mijn ogen. ''Waarom dan?'' vroeg ik verveeld, en sloeg mijn armen over elkaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexandra
    "Het is maar het beste om je mede-tributen te kennen," zei ik op een duh-toontje.
    Ik liep weg van de twee en begon te zoeken naar Christe.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Melrose Elyse Etherington

    ''Het is maar het beste om je mede-tributen te kennen'' zei ze, en liep vervolgens weg. Ik haalde even mijn schouders op, en wendde me toen tot Jillana. ''Ik ben benieuwd wat we eten vanavond'' zei ik nadenkelijk, half tegen mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    .... -

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jillana

    'Ik denk dat er veel keuze is, aangezien ik nu al het capitool zie denk ik dat het niet lang meer duurt' zeg ik, en kijk wantrouwend naar de meid van net. Ik vertrouw haar niet.

    Christe

    Ik liep snel weg van de careers, ze maakten me zelfs nu al bang. Ik word vast vermoord door een van hun.


    El Diablo.

    Alexandra
    Ik gaf het op en liep weer naar de twee.
    "Is er dit jaar trouwens een careerpack?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Niet dat ik er echt bij zou mogen, ik lijk te zwak volgens hun.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jillana

    'Duh, waar denk je dat we het over hebben?' bijt ik haar toe, en rol met mijn ogen. Ze is echt dom zeg, opeens hoorde ik gejuich. Ik snelde naar het raam en zag heel veel mensen uit het capitool, juichend voor ons. Ik grijnsde, en zwaaide naar ze. Wat ze nog wilder maakte. Oh, dit kon nog eens leuk worden.


    El Diablo.

    Christe

    Langzaam liep ik naar Alexandra. Ik was eigenlijk bang voor de careers, en dat was vast te merken ook. 'hey' zei ik zacht.


    El Diablo.

    Melrose Elyse Etherington

    Net toen ik antwoord wou geven, kwam Alexandra weer terug. Ik keek haar geërgerd aan. ''Is er dit jaar trouwens een careerpack?'' vroeg ze nieuwschierig, en ik moest moeite doen om geen sarcastische opmerking te geven. ''Ja, die is er'' antwoordde ik enkel, en vroeg me af wat ze hier wou doen.

    [ze kwam terug naar Melrose en Jillana, toch? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''